مهرداد فیروزبخت وحیده عرفانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عقل لحظه و بهبود (کتاب کار رفتاردرمانی عقلانی هیجانی وقوف بنیان)
برداشتن صورتک (اختلال شخصیت نمایشی و مرزی)
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان
زندگی شادمانه
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
هیچ‌چیز نمی‌تواند ناراحتم کند آره هیچ‌چیز
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

عقل لحظه و بهبود (کتاب کار رفتاردرمانی عقلانی هیجانی وقوف بنیان)

  • 24,000 تومان

کتاب "عقل، لحظه و بهبود" آمیزه‌ای از مفاهیم رفتاردرمانی عقلانی هیجانی (REBT) آلبرت الیس و مفهوم شرقی وقوف (mindfulness) است که خاستگاه آن به بیش از 2500 سال قبل برمی‌گردد. این کتاب به تعبیری از معدود کتاب‌هایی است که آرا و نظریه آلبرت الیس (REBT) را با مفهوم شرقی وقوف درآمیخته است. کتاب، تلفیقی از ABC آلبرت الیس و فنون تغییر تفکر مشکل‌ساز، و مراقبه و در لحظه زیستن است. کتاب "عقل، لحظه و بهبود" به شما می‌آموزد که گذشته را با همه مشکلاتش و آینده را با همه نگرانی‌هایش از ذهن خود بیرون کنید و تا حد امکان در این مکان و در این لحظه زندگی کنید.

برداشتن صورتک (اختلال شخصیت نمایشی و مرزی)

  • 47,000 تومان

انجمن روان‌پزشکی آمریکا، اختلال شخصیت نمایشی را اختلالی می‌داند که مشخصه‌اش توجه‌طلبی‌های افراطی که از اوایل کودکی (و در برخی موارد از اواخر کودکی) شروع می‌شوند و رفتار اغواگرایانه و تمایل به تایید شدن است. اختلال شخصیت مرزی که یکی دیگر از اختلالات خوشه B اختلالات شخصیت است، با دوره‌های تکانشگری همراه با مشکلات میان‌فردی و خودانگاره مشخص می‌شود. گروهی از مرزی‌ها که از طرد شدن می‌ترسند، بسیار تحریک‌پذیر و ترسو هستند. هم‌چنین درگیر بی‌ارزش کردن یا آرمانی کردن دیگران می‌شوند. آن‌ها گاه یک نفر را می‌پرستند و گاه از او متنفر می‌شوند. این افراد، حد وسط ندارند.

زندگی شادمانه

  • 95,000 تومان

دکتر الیس یکی از مشهورترین روان‌شناسان بالینی مطرح در جهان است. او در این کتاب نشان می‌دهد که موانع اصلی زندگی شادمانه، تصورات نامعقول و افکار مخرب هستند. باورهای نامعقول موجب بروز هیجانات منفی نامناسبی مثل کم‌رویی افراطی، احساس گناه، عدم تحمل ناکامی، احساس بی‌عرضگی، کمال‌گرایی افراطی، عصبانیت، آزردگی شدید از همسر و موارد مشابه می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید زندگی شادمانه داشته باشید، باید نخست با استفاده از فنون درمان عقلانی- هیجانی باورهای نامعقول‌تان را کشف کنید تا با کنار گذاشتن آنها به شیوة همان درمان، شرط اصلی زندگی شادمانه را به دست آورید.

هیچ‌چیز نمی‌تواند ناراحتم کند آره هیچ‌چیز

  • 90,000 تومان

دکتر آلبرت الیس، روانشناس ارشد مرکز تشخیصی ایالت نیوجرسی و استادیار روانشناسی دانشگاه راجرز بوده است. وی حدود 50 سال سابقة روان‌درمانی، خانواده‌درمانی و زناشویی‌درمانی دارد و در حال حاضر رئیس مؤسسة آلبرت الیس است. در این کتاب، دکتر الیس به زبانی ساده ثابت می‌کند که اکثر ناراحتی‌ها و مشکلات روانی، محصول باورهای نامعقول و واکنش‌های افراطی هستند. او می‌گوید چون این خود شما هستید که ناراحتی‌ها و مشکلات‌تان را ایجاد می‌کنید پس خودتان هم می‌توانید آنها را برطرف کنید. برای این کار لازم است اصول درمان عقلانی- هیجانی را که در این کتاب معرفی شده به کار گیرید و توصیه‌ها و تمرین‌های آن را با دقت اجرا کنید.

صفحه‌ی 1