آلبرت الیس


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با آلبرت الیس مشاوره کنید
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
آلبرت الیس و رفتاردرمانی عقلانی هیجانی (آر ای بی تی)
خشم (چگونه با آن و بدون آن می‌توان زندگی کرد)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
هیچ‌چیز نمی‌تواند ناراحتم کند هیچ چیز
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
اضطراب خود را کنترل کنید قبل از این که شما را کنترل کند
افسانه خودباوری (چگونه رفتاردرمانی هیجانی منطقی می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد)
چگونه شاد باشیم و کمتر آسیب‌پذیر
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
چگونه می‌توان با 1 فرد عصبی زندگی کرد
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
با آلبرت الیس مشاوره کنید
  • 33,500 تومان
  • با تخفیف: 33,500 تومان
چگونه شادی‌آفرین زندگی خود باشیم و در برابر ناملایمات مقاوم‌تر
5 درس برای زندگی عاقلانه
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان

با آلبرت الیس مشاوره کنید

  • 20,000 تومان

کتاب با آلبرت الیس مشاوره کنید سه قسمت دارد. قسمت اولء مقدمه ای برروان درمانی عقلانی هیجانی است. قسمت دوم آنء چهل پرسش و چهل پاسخ در رابطه با کاربرد مفاهیم رفتار درمانی عقلانی هیجانی در زندگی عاقلانه و سالم است.و بالاخره در قسمت سومء حدود چهل پرسش و چهل پاسخ می‌خوانید که به متخصصان یاد می‌‌دهند در روان درمانیء مددکاری اجتماعیء تدریس و غیرهء چگونه از رفتار درمانی عقلانی هیجانی استفاده کنند.

غلبه بر تعلل (چگونه می‌توان علی‌رغم مشکلات و سختی‌های زندگی به روش عقلانی بر اهمال‌کاری غلبه کرد)

  • 69,000 تومان

دستوراتی برای همه افرادی که می‌خواهند کارهایشان را به موقع انجام دهند. دانشجویان، افراد شاغل، نویسندگان، کارگران، درمانگرها. این کتاب می‌تواند به شما و به آنان که عاشقشان هستید کمک کند. تا با پایان دادن به مشکلات اهمال‌کاری از ده‌ها فایده جانبی دور از انتظار لذت ببرید.

آلبرت الیس و رفتاردرمانی عقلانی هیجانی (آر ای بی تی)

  • 43,000 تومان

اگر چه به تعبیری با گرایش به ناتوانایی به‌دنیا آمدم ولی همزمان به کنار آمدن با آن هم گرایش داشتم. البته این دو گرایش، تأثیر متقابلی بر هم دارند. آدم‌هایی مثل من که از همان ابتدا، ناتوانایی‌های جدی دارند، تا حدی مجبورند با ناتوانایی خود کنار بیایند و توان کنار آمدن‌شان را بالا ببرند. از سوی دیگر، برخی از آدم‌ها تسلیم می‌شوند و آه و فغان می‌کنند. آن‌ها خود را زمین‌گیر و وابسته می‌کنند. اجازه دهید از همین اول بگویم که در این‌جا می‌خواهم روی چه چیزهایی تأکید کنم. توضیحات روان‌تنی و دلایل هیجانی، فقط بخشی از داستان عمل انسان را بیان می‌کنند. زیگموند فروید و پیروانش، این توضیحات را شکوهمندانه ابداع کردند. برای مثال در پاراگراف قبل چنین فرض کردم که خیلی ناتوانایی داشته‌ام و به همین دلیل، یاد گرفته‌ام و به خودم یاد داده‌ام که با ناتوانایی‌هایم کنار بیایم. شاید همین‌طور باشد. همچنین نتیجه گرفتم که چون از آغاز زندگی مجبور بوده‌ام با ناتوانایی‌هایم کنار بیایم، بنابراین به ‌جای سرگرمی‌های فیزیکی، دنبال سرگرمی‌های عقلی رفته‌ام و سعی کرده‌ام نویسنده شوم. باز هم شاید همین‌طور باشد.

خشم (چگونه با آن و بدون آن می‌توان زندگی کرد)

  • 38,000 تومان

آلبرت الیس در این کتاب نشان می‌دهد که با یک برنامه گام به گام ساده که هر فردی توان انجام آن را دارد، چگونه می‌توان در مواقع بحرانی، خشم خود را مدیریت کرده و با حفظ منافع خود همچنان شاد و موفق به پیش برویم. او در این کتاب به خوانندگان می‌آموزد که چگونه در محیط خانه یا کار، با اندیشیدن، احساس کردن و رفتار درست بدون خشم، می‌توانیم زندگی بهتری داشته باشیم. این کتاب از زمان چاپ، کتابی مرجع در رویکرد درمان شناختی محسوب می‌شود و دکتر الیس با ارائه تکنیک‌های خود و تکنیک‌های مشابه دیگر در مورد غلبه بر مشکل دیرینه مدیریت خشم، به ارائه راه‌حلی اساسی در این‌باره پرداخته است.

هیچ‌چیز نمی‌تواند ناراحتم کند هیچ چیز

  • 42,000 تومان

این کتاب شما را برمی‌انگیزد تا احساسات قوی داشته و بتوانید هنگامی که در زندگی با مشکلی مواجه می‌شوید آن احساس را بیان کنید، اما به وضوح میان داشتن احساسات مناسب و احساس تأسف، غم و مأیوس بودن و از طرف دیگر داشتن احساسات نامناسب و حملات مخرب، افسردگی، خشم و ترحم نسبت به خود تمایز قائل می‌شود. به شدت با تفکر علمی، استدلال و واقعیت باقی می‌ماند و آن‌ها را ارتقا می‌دهد و از آن‌چه که بیشتر کتاب‌های خود راهنمای امروزه مشاوره می‌دهند یعنی عرفان و آرمان‌گرایی خودداری می‌کند. به شما کمک خواهد کرد تا یک تغییر فلسفی عمیق و یک نظرگاه جدید بنیادی در زندگی به جای خوش بینی و تفکر مثبت داشته باشید. خوش‌بینی‌هایی که فقط به صورت موقتی به شما کمک می‌کنند تا با سختی‌های زندگی کنار بیایید و در دراز مدت اغلب باعث شکست شما می‌شوند.

اضطراب خود را کنترل کنید قبل از این که شما را کنترل کند

  • 55,000 تومان

بله، با دنبال کردن درمان رفتاری عقلانی هیجانی دکتر آلبرت آلیس که در اینجا مطرح شده است، می‌توانید اضطراب خود را قبل از اینکه شما را کنترل کند کنترل کنید. اضطراب سالم، شامل احساس هوشیاری، هشدار مواظبت یک برکت است: دفع خطرات، حفظ زندگی و آگاه کردن شما نسبت به مسائل منفی که می‌توانید آنها را تغییر بدهید. اضطراب ناسالم کاملا متفاوت است: منجر به وحشت فلج‌کننده، نگرانی وسواسی شدید و دلهره‌هایی می‌شود که شما را از انجام کارها باز می‌دارد، کارهایی که شما فکر می‌کنید خطرناک هستند، اما نیستند. اضطراب ناسالم مانع لذت بردن شما از فعالیت‌های روزانه و روابط می‌شوند و باعث می‌شوند که فکر کنید انجام آنها پرمخاطره است و باعث می‌شود عملکرد ضعیفی داشته باشید، بیش از حد شما را مشغول می‌کند، عمرتان تلف می‌شود. استفاده از دستورالعمل‌های REBT می‌تواند به شما در غلبه بر قدرت اضطراب کمک کند. مثال‌هایی در این کتاب مشاهده خواهید کرد که دکتر آلبرت آلیس آنها را با موفقیت درمان کرده است، کسانی که دچار اضطراب عملکردی، ناامنی استخدام، مشکلات جنسی و دلهره‌های اجتماعی بوده‌اند. در این جا بیش از 200 قاعده کلی عقلانی که اضطراب ناسالم را کاهش می‌دهد و موفقیت شما، لذت و شادی در محل کار و خانه را افزایش می‌دهد اشاره کرده‌ایم.

افسانه خودباوری (چگونه رفتاردرمانی هیجانی منطقی می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد)

  • 13,700 تومان

خودباوری دقیقا چیست؟ اغلب مردم و نیز بسیاری روانشناسان و مربیان بر این باورند که ما به آن نیاز داریم، برای آسایش عاطفی ما مطلوب است و به این ترتیب ما را وا می‌دارد تا موفق‌تر باشیم. آلبرت الیس روانشناسی برجسته می‌گوید: «نه، اینها همه افسانه است.» بنابر گفته‌‌‌ی الیس، خودباوری بزرگ‌ترین اختلال هیجانی شنخاته شده برای انسان‌ها است و باعث‌ می‌شود هر یک از ما خود را تحسین کنیم و کاری انجام دهیم تا دیگران تاییدمان کنند.

چگونه شاد باشیم و کمتر آسیب‌پذیر

  • 29,500 تومان

کتاب چگونه شاد باشیم و کمتر آسیب‌پذیر؛ به شما می‌گوید چگونه با بکارگیری دستورالعمل‌های ساده و دوستانه روش‌های عملی را به شما ارائه می‌دهد که شادتر باشید و زندگی کم دردسرتری را تجربه کنید. در این کتاب چندین نمونه از زندگی‌های واقعی را به عنوان مثال مطرح می‌کند؛ مراحل خودیاری و سبک رسیدن به هدف را مطرح می‌نماید.

چگونه می‌توان با 1 فرد عصبی زندگی کرد

  • 39,000 تومان

در بهترین شرایط دنیا و با مردمی که با آن‌ها زندگی و کار می‌کنیم همسرانمان، والدین و خواهران و برادران‌مان و فرزندان، دوستان، همکاران، مدیران و همه مراقب، متفکر، قابل اعتماد، و انسان‌های منطقی و عاقلی هستند که همیشه از مصاحبت با آن‌ها لذت می‌بریم. اما حقیقت این است که در دنیای واقعی بسیاری از ما مجبور هستیم با افراد سخت سر و کله بزنیم. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه آن دسته از فرادی را که مکررا سبب تحلیل رفتن انرژی شما می‌شوند و صبور بودن شما را با آزار و اذیت و یا رفتارهای ناپسند به بوته‌ی آزمایش می‌گذارند، تغییر دهید

با آلبرت الیس مشاوره کنید

  • 33,500 تومان

رفتار درمانی عقلانی هیجانی بر این فرض پی‌ریزی شده که شناخت، هیجان و رفتار سه کارکرد انسانی مجزا نیستند بلکه ربط درونی دارند و یک کلیت‌اند. هنگام احساس، فکر و عمل می‌کنیم. هنگام عمل، احساس و فکر می‌کنیم و هنگام فکر کردن، احساس و عمل. چرا؟ چون انسان‌ها به ندرت و مگر در لحظاتی، فقط احساس، فکر یا رفتار می‌کنند.

چگونه شادی‌آفرین زندگی خود باشیم و در برابر ناملایمات مقاوم‌تر

  • 11,800 تومان

آیا دوست دارید: - افکار پریشان خود را تبدیل به افکاری سالم کنید؟ - در برابر ناملایمات و مصیبت‌ها کمتر احساس ناراحتی کنید؟ - بر نگرانی، افسردگی، عصبانیت، بیزاری و بدبختی خود غلبه کنید؟ چگونه شادی‌آفرین زندگی خود باشیم و در برابر ناملایمات مقاوم‌تر، کتابی است از دکتر الیس که نحوه رسیدن به این خواسته‌ها را به شما آموزش می‌دهد.

5 درس برای زندگی عاقلانه

  • 14,000 تومان

کتاب 5 درس برای زندگی عاقلانه، روش‌های خودیاری عقلانی هیجانی و افزودن کارایی و لذت را یاد می‌دهد. آیا این کتاب، شما را کاملا خوشحال و سالم خواهد کرد؟ احتمالا نه! آیا شما را خوشحال‌تر و سالم‌تر خواهد کرد؟! احتمالا بله. این کتاب از 5 درس تشکیل شده است. در هر درس، نکته‌ای درباره درمان عقلانی - هیجانی می‌آموزید و می‌فهمید مسائل را چطور حل کنید. دو درس اول درباره فلسفه و نظریه عقلانی هیجانی هستند. درس سوم یک خودآزمایی است که در خودشناسی به شما کمک می‌کند. درس چهارم و پنجم نیز نحوه استفاده از این دروس در حل یکی از مسائل شخصی شما را یاد می‌دهند.

1  صفحه‌ی 1