ماندانا افتخارپذیرایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از داروین تا هیتلر (اخلاق تکاملی داروینیسم اجتماعی و اصلاح نژادی در آلمان)
تفکر سریع و کند
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
چگونه مانند 1 امپراطور رومی بیندیشیم (فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس)
کار نشد ندارد
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 64,000 تومان

از داروین تا هیتلر (اخلاق تکاملی داروینیسم اجتماعی و اصلاح نژادی در آلمان)

  • 325,000 تومان

ریچارد ویکارت در کتاب از داروین تا هیتلر به بررسی و تشریح تاثیر تحول‌آور و انقلابی داروینیسم بر علم اخلاق و اخلاقیات می پردازد. ویکارت در این مطالعه تاریخی نشان می دهد که اغلب زیست شناسان داروینی و متفکران اجتماعی و تقریبا تمام داروینیست های طبیعت‌انگار، تا پیش از جنگ جهانی اول تلاش کردند تکامل زیست‌شناختی را در علم اخلاق به کار گیرند و داروینیسم را به جای اخلاق سنتی یهودی مسیحی و روشنگری بنشانند. بسیاری از این متفکران با دفاع از نسبی‌گرایی اخلاقی، ارزش و قداست زندگی انسان‌ها را انکار کردند و با تکیه بر مفهوم «سازگاری» تکاملی، هوش و سلامت را در زمره اصول اولیه اخلاقی قرار دادند. ریچارد ویکارت به عنوان تاریخ‌دانی برجسته در کتاب از داروین تا هیتلر، نمایی روشن و مایوس‌کننده از طبیعت‌گرایی داروینی به تصویر می کشد که در آن متفکران آلمانی با زندگی انسان به مثابه مواد خامی رفتار می کردند که می باید در مسیر پیشبرد تکامل آن را قربانی کرد. این نگرش اخلاق‌گریز برخاسته از داروینیسم اجتماعی، باعث تدوین سیاست‌هایی مانند ممنوعیت ازدواج، کودک‌کشی و مرگ آسان در خصوص کسانی می شد که از دید دانشمندان داروینیستی فرومایه‌تر از سایرین تلقی می‌شدند. بدین ترتیب، با فراگیری داروینیسم اجتماعی و جایگزینی اخلاق داروینیستی به جای اخلاق خداباورانه، داروینیسم نقشی کلیدی و اصلی نه فقط در اصلاح نژادی بلکه در مرگ آسان، کودک‌کشی و نابودی نژادی ایفا کرد.

نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد (دستورالعملی ساده و کاربردی بر اساس رفتاردرمانی عقلانی هیجانی برای کنترل خشم و اضطراب)

  • 82,000 تومان

هممه ما می‌دانیم که زندگی می‌تواند خیلی سخت باشد. بسیاری از شرکت‌ها در حال کوچک شدن و تعدیل نیرو هستند و کارگرانی که مدام در معرض بیکاری قرار می‌گیرند. بسیاری از خانواده‌ها با استرس‌های ناشی از طلاق و یا ازدواج مجدد دست به گریبانند. و فرزندانی که در این خانواده‌ها زندگی می کنندء به ندرت احساس شادی و خوشبختی دارند. علاوه بر این فشارهاء تکنولوژی در حال سرعت بخشیدن به زندگی است و هریک از ما را با کوهی از وظایف مواجه می کند که همه باید همین امروز انجام شوند.با این همه استرسء فشارء عدم قطعیت و نگرانی ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که از ظرفیت شما خارج بوده و شما را تا مرز نابودی بکشاند یا رانندگی شما را دیوانه وار کردهء و یا دست کم اعصاب شما را به هم بریزد. این کتاب راه‌های خاص و واقع بینانه‌ای را به شما ارائه می‌دهد تا نگذارید کسی یا چیزی اعصاب شما را به هم بریزد.

تفکر سریع و کند

  • 170,000 تومان

دنیل کانمن روانشناس آمریکایی که مطالعاتش در حوزه روانشناسی قضاوت و تصمیم‌گیری است. وی به همراه آموس تورسکی و چند تن دیگر، پایه‌ای شناختی برای خطاهای انسانی که ناشی از سوءگیری می‌باشند را ارائه داد و در سال 2002 به خاطر کار بر روی نظریه «چشم انداز» جایزه ی نوبل را از آن خود کرد. کانمن در این کتاب که در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های حاضر در حوزه روانشناسی می‌باشد، به معرفی دو سیستم فکری می‌پردازد که اندیشه و تفکر ما را هدایت می‌کنند: (1) سیستم عاطفی و سریع و (2) سیستم منطقی و كُند. وی با ارائه روش‌های متعدد به ما می‌آموزد چگونه با مدیریت این دو سیستم می‌توان میزان خطاهای ذهن را کاهش داد و در زندگی شخصی و حرفه‌ای تصمیمات بهتری گرفت. خواندن کتاب حاضر نه تنها برای روان شناسان، مدیران و فعالان حوزه اقتصادی که نیاز به تصمیم‌گیری های حساس و غیر مغرضانه دارند ضروری است، بلکه تمامی افرادی که به نوعی درگیر روند تصمیم‌گیری هستند می توانند از این کتاب بهره ببرند.

چگونه مانند 1 امپراطور رومی بیندیشیم (فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس)

  • 195,000 تومان

دونالد رابرتسون در چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم، زندگی و فلسفه­‌ی مارکوس اورلیوس، آخرین فیلسوف رواقی سرشناس در روم باستان، را درهم‌تنیده تا راهنمای امروزی و جذابی را در اختیار پیروان خرد رواقی­ بگذارد که قرن­‌هاست افراد بسیاری آن را به‌عنوان راهی برای دستیابی به تاب­آوری عاطفی بیشتر دنبال می­ کنند چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم، خواننده را همراه با مارکوس به سفری متحول کننده می‌برد: از زمانی که مارکوس به‌عنوان نجیب‌زاده‌ای جوان در دربار هادریان نزد فلاسفه خردمند آن روزها تعلیم می‌گرفت تا زمانی که به‌عنوان امپراطور روم بر مسند قدرت نشست. رابرتسون در این کتاب نشان می‌دهد چگونه مارکوس از دکترین فلسفی رواقی‌گری و تمارین روانشناسی برای دستیابی به تاب‌آوری روانی و تحمل ناملایمات و مصائب فراوان استفاده کرده است و به خوانندگان کتاب نیز آموزه‌هایی ارائه می‌کند تا از همان روش‌ها در زندگی خود بهره ببرند.

کار نشد ندارد

  • 64,000 تومان

کار نشد ندارد چیزی بیش از یک عبارت سرگرم کننده است. این عبارت همچون مشعل راه، در یافتن مسیری برای رسیدن به اهداف شخصی و کاری شماست. زمانی که این عبارت را سرلوحه زندگی خود قرار دهید، عملا توقف‌ناپذیر می‌شوید به آن معنا که هیچ کس، هیچ ترسی، هیچ محدودیت و هیچ شرایطی یارای ایستادگی مقابل شما را ندارد.

صفحه‌ی 1