فاطمه خسروی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانه‌ای در انتهای هوپ‌ استریت
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
تجدید دیدار و 1 نمایش‌نامه‌ی دیگر (نمایشنامه)
در انتظار لفتی (نمایش‌نامه)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
رمزنوشته (نمایش‌نامه)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
جنگ و صلح غزه و 1 نمایش‌نامه دیگر (نمایش‌نامه)
آنارشیست (نمایش‌نامه) (2زن)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
حرفه‌ای (نمایش‌نامه)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
دختری در تعقیب ماه
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
نژاد (نمایش‌نامه) (1زن 3مرد)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
خورشید هنوز 1 ستاره است
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
راهنمای کامل ساخت فیلم کوتاه (از فیلم‌نامه تا پرده نمایش)
هنر بازیگری
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان

خانه‌ای در انتهای هوپ‌ استریت

  • 165,000 تومان

خانه‌ای در انتهای هوپ استریت رمانی فریبنده و شیطنت‌آمیز راجع به امید و خردمندی زنانه است. آلبا، جوان‌ترین دانشجوی دکتری دانشگاه کمبریج که از بدترین اتفاق زندگی‌اش رنج می‌کشد، بدون آن‌که بداند کجاست، خودش را مقابل خانه‌ای در انتهای هوپ استریت می‌یابد....

تجدید دیدار و 1 نمایش‌نامه‌ی دیگر (نمایشنامه)

  • 35,000 تومان

بری: زندگی ادامه داره. من و مادرت... کارول: آه، آره، زندگی ادامه داره. و هیچ اهمیتی هم نداره آدم چقدر می‌تونه احمق باشه یا می‌تونسته باشه، زندگی ادامه داره. گری هم این جوریه. بری: نمی‌خوام بهت دروغ بگم. من احساس گناه و پشیمونی و هر چیز کوفتی دیگه‌ای می کردم. دلم برات تنگ شده بود. من دیوونه بودم. از دست مادرت کفری بودم. از دست تو کفری بودم. از دست حکومتی که هرگز آدم حسابم نکرد کفری بودم... حکومتی که می‌خواست با خرابکاری حیاتش رو حفظ کنه... همه از امور پیشکسوتان متنفرن.

در انتظار لفتی (نمایش‌نامه)

  • 17,000 تومان

ادنا: من نمی‌دونم راجع به چی حرف می‌زنی. ولی وقتی یه نفر با مشت نقش زمینت می‌کنه بلند می‌شی و مشتش رو می‌بوسی! توی بزدل. جو: یه نفر نمی‌تونه... ادنا: [با لذتی زیاد] من نگفتم یه نفر! من می‌گم صد نفر، هزار نفر، یک میلیون نفر. ولی از اتحادیه خودتون شروع کنین. همه راننده‌ها رو جمع کنین! اون کلاهبردارها رو مثل یه آشغال بندازین بیرون! مثل مرد بلند شین و به خاطر بچه‌ها و زن‌های گریانتون بجنگین. لعنتی! من از خرحمالی و شب‌بی‌خوابی‌ها خسته شدم.

رمزنوشته (نمایش‌نامه)

  • 50,000 تومان

جان: فکر کردم شاید اون‌جا چیزی نباشه. [مکث] فکر کردم هیچی اون‌جا نباشه. بعدش یه نگاه به کتابم انداختم. فکر کردم شاید هیچی توی کتابم نباشه. از ساختمونا می‌گفت. شاید هیچی توی ساختمونا نباشه. و .. یا توی کره زمینم. کره زمینو دیدی؟ دیدیش؟ دائی: آره. جان: شاید هیچی راجع بهش نباشه. ما نمی‌دونیم اون‌جا چی هست. ما چیزایی که اون‌جا هستن رو نمی‌شناسیم. دائی: من اون‌جا بودم. جان: یا ما توی ساختمونا نبودیم. یا توی تاریخ. توی تاریخ اشیا یا فکر. (بخشی از نمایش‌نامه)

جنگ و صلح غزه و 1 نمایش‌نامه دیگر (نمایش‌نامه)

  • 30,000 تومان

تا شیش سالگی زنده می‌مونم؟ تا هشتاد و دو سالگی چی؟ کار ساحل بازی می‌کنم؟ بچه‌هام کنار ساحل بازی می‌کنن؟ عمه ماریا بهم ریاضی یاد می‌ده؟ می‌تونم به کشورای دیگه برم؟ جایی که شام می‌پزم و می‌خندم و از چیزای کوچیک ناراحت می‌شم و فرداشم فراموشش می‌کنم، روزای آرومی دارم؟ آدمم می‌کشم؟

آنارشیست (نمایش‌نامه) (2زن)

  • 30,000 تومان

کتی: نگهبان رو صدا کن. اَن: چی می خوای؟ کتی: نگهبان رو صدا کن. اَن: تا به نامِ عدالت بگی تو زندان داری می پوسی و می میری. [مکث] وظیفه ی من غلبه کردن به احساساتمه. و قانون مداری، البته اگه بتونم، بی طرفانه، بسته به مورد. من احساساتت رو درک می کنم... كِتی: خُب؟ آن: ... و با وجودِ اونا، و احساساتم، سعی می کنم وقت بذارم، آره، فکر کنم من... کتی: اونا چی‌ان؟ آن: احساساتم؟ کتی: آره، اونا چی‌ان؟ آن: این که شاید کسی توی کنترلِ احساساتش موفق باشه ورايِ تصورته؟ و ستودنیه؟ اسمی واسه ش هس؟ کتی: خب. آن: اسمش «خویشتن داریه»؟ یا «احتیاط»، یا ... کتی: ... خب. آن: شاید اسمش تعادل باشه؟ [مکث] تو دوس داری آزاد بشی. کتی: این جا همه دوس دارن آزاد بشن.

حرفه‌ای (نمایش‌نامه)

  • 15,000 تومان

لوک: فکر می‌کنم امروز دیگه کار زیادی انجام ندم... وقتی اونا اخراجم کردن، نگهبانيِ شب رو تو یه فروشگاه بهم پیشنهاد دادن. اما، دیگه نمی‌تونستم تاریکی و دزدهارو تحمل کنم. به علاوه، وقتی آدمایی توی حکومت از قبل کلی چیز ارزشمند رو دزدیدن، دیگه نمی‌خوام دزدهای بیچاره رو تعقیب کنم. خودش: چند وقته پشت تاکسی می‌شینین؟ (لوک مکث کرد. در سکوت بهم نگاه کرد. دوباره به آرامی لیوانش رو پر کرد.) راوی: فکر کردم صدام رو نشنیده بنابراین سوالم رو تکرار کردم. خودش: چند وقته پشت تاکسی می‌شینین؟ لوک: از وقتی که دوستای شما به قدرت رسیدن. خودش: دوستام؟ لوک: بله. درست شنیدین. خودش: اما کدوم «دوستام» رفیق لوک؟ لوک: اونایی که الان به حکومت وصلن. آدمای جدید. آدمای باهوش و قابل اطمینان. فقط دوس دارم بدونم اونا چطوری می‌تونن اینقدر بی‌گناه به نظر برسن؟ ممکنه اونا غریبه باشن؟

دختری در تعقیب ماه

  • 33,000 تومان

دختری در تعقیب ماه شما را به شهر کوچک جنوبی عجیبی دعوت می‌کند که به جای یک ماه کامل کارولینا، یک ماه جادویی دارد. اینجا دو زن کاملا متفاوت کشف می‌کنند چطور جایگاهشان را در این دنیا پیدا کنند. امیلی بندیک به امید پرده برداشتن از رازهای زندگی مادرش به مولابی،‌ کالیفرنیای شمالی، آمده است، اما به محض این که پا به خانه‌ای می‌گذارد که مادرش در آن بزرگ شده با پدربزرگی که هرگز ندیده روبه‌رو می‌شود و درمی‌یابد اسرار در مولابی فاش نشده‌اند، بلکه نوعی سبک زندگی هستند. سارا ادیسون، نویسنده موفق آمریکایی، در این رمان شگفت‌انگیز خواننده را با فضایی غیرمنتظره مواجه می‌کند. این نویسنده تجربیات دوست‌داشتنی رشد یافتنش در جنوب آمریکا را با رنگ و بویی از رئالیسم جادویی، حال و هوای عاشقانه و آرامش شهرهای کوچک می‌آمیزد.

نژاد (نمایش‌نامه) (1زن 3مرد)

  • 40,000 تومان

جک: با کلی تماس بگیر. به اطلاعات بیشتری نیاز دارم. سوزان: نمی‌تونیم از خود موکل بپرسیم؟ جک: نه، اون افراطیه. سوزان: نمی‌فهمم. هنری: تو این مرحله اون وحشی شده. موقعیتش رو درک نمی‌کنه. هرگز قبل از این تو همچین موقعیتی نبوده. و از این وضعیت راضی نیس. چهل سال تموم هیچکس بهش نه نگفته. حالا مردم بهش توهین می‌کنن و اون احساس حقارت می‌کنه، اما بعدا به همشون حمله‌ور میشه.

خورشید هنوز 1 ستاره است

  • 49,000 تومان

اگر بخواهید یک پای سیب را از اولِ اول درست کنید، اول باید کائنات را اختراع کنید. وقتی می‌گوید «از اولِ اول» یعنی از هیچ. یعنی از زمانی که دنیا هم وجود نداشت. به هر حال اگر شما بخواهید یک پای سیب را از هیچ درست کنید، باید با انفجار بزرگ و گسترش کائنات، نوترون‌ها، یون‌ها، اتم‌ها، سیاه‌چال‌ها، ستاره‌ها، ماه‌ها، جزر و مدهای اقیانوس، راه شیری، کره زمین، پیشرفت‌های بشری، دایناسورها و غیره آغاز کنید. باید آتش را اختراع کنید. به آب و خاک حاصلخیز نیاز دارید. به گاوها و افرادی نیاز دارید تا به آن‌ها شیر بدهند و باز به افراد بیشتری نیاز دارید که از شیر گاوها کره بگیرند. به گندم و نیشکر و درختان سیب نیاز دارید. به شیمی و زیست‌شناسی نیاز دارید. برای اینکه یک پای سیب عالی درست کنید، به هنر نیاز دارید. برای پای سیبی که بتواند برای نسل‌های بعدی دوام بیاورد، به دستگاه چاپ و انقلاب صنعتی و شاید حتی به یک شعر نیاز داشته باشید. برای درست کردن چیزی به سادگيِ یک پای سیب، باید همه این دنیای پهناور را بیافرینید.

راهنمای کامل ساخت فیلم کوتاه (از فیلم‌نامه تا پرده نمایش)

  • 270,000 تومان

فیلم‌سازی یک فرایند گروهی است. اغلب، ارتباطات شکل می‌گیرند و روابط خاصی برقرار می‌شوند و تمامی این‌ها در زندگی حرفه‌ای فیلم‌ساز و دیگران ادامه خواهند داشت. هر فیلم یک سفر اکتشافی است، و ماجراجویانی که از پیش با یکدیگر سفر کرده‌اند در می‌یابند افرادی در کنارشان هستند که می‌توانند به آن‌ها تکیه کنند. بونوئل در هنر ساخت فیلم کوتاه متبحر شد و بیشتر فیلم‌سازان چنین آغاز می‌کنند. از چارلی چاپلین و باستر کیتن با اولین فیلم‌های صامتشان تا فیلم‌سازان جوان معاصر لین رمزی ( موش‌گیر، ملاقات کننده‌ی مورورن)، فیلیپ نویس (روستایی آمریکایی، سکوت کامل)، رابرت رودریگز (شهر گناه، ال ماریاچی)، و کریستوفو نولان ( ممنتو، بی‌خوابی، پرستیژ) همگی‌شان فیلم‌های کوتاه را تجربه کرده‌اند.

هنر بازیگری

  • 280,000 تومان

به نظر من استا ادلر فراتر از 1 معلم بازیگری است. کار هنری او، به تمامی، اطلاعات ارزشمندی را منتقل می‌کند، این که چطور طبیعت شیوه‌های احساسی‌مان و در نتیجه، طبیعت دیگران را کشف می‌کنیم. تقریبا تمام فیلم‌هایی را که در این دنیا ساخته می‌شوند، تحت تاثیر فیلم‌های آمریکایی هستند و فیلم‌های آمریکایی به نوبه خود متاثر از آموزه‌های استلا هستند... مارلون براندو

1  صفحه‌ی 1