علی صاحبی مهدی اسکندری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرزندپروری با تئوری انتخاب (نقشه راه والدین برای پرورش فرزندانی شاد و مسئولیت‌پذیر)
زندگی به شیوه بزرگان (داستان‌های مفرح از داستان‌پردازانی سرشناس)
از ذهنت خارج ‌شو و زندگی کن (برای نوجوانان راهنمای 1 زندگی بی‌نظیر برای نوجوانان)
از ذهنت بیرون بیا و زندگی کن (قدم به قدم با ذهن‌آگاهی و پذیرش) غلبه بر افسردگی تغییر درد هیجانی
تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن) مصور
تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن)
  • 275,000 تومان
  • با تخفیف: 275,000 تومان
سیلی واقعیت (چگونه هنگام مواجهه با سختی‌های زندگی رضایت‌مند بود)

فرزندپروری با تئوری انتخاب (نقشه راه والدین برای پرورش فرزندانی شاد و مسئولیت‌پذیر)

  • 95,000 تومان

در شرایط کنونی جامعه ما تربیت و پرورش فرزندان، برای بسیاری از والدین جوان چالش بزرگی محسوب می‌شود. امروز جامعه انسانی در سراسر جهان به صورتی بنیادین و ریشه‌ای تغییر کرده است. تغییراتی که بر زندگی همه اعضای جامعه تاثیر شگرفی گذاشته است. در تمام سطوح زندگی انسان امروز پیچیدگی‌های زیادی دیده‌ می‌شود و تاثیر تغییرات گسترده اقتصادی - اجتماعی در دوره مدرنیته کنونی را در تمام عرصه‌های زندگی روزمره شهروندان می‌توان به روشنی دید. یکی از این قلمروها فرزندپروری و مهارت و دانش پرورش فرزند در جهان پرتنش و ناپایدار کنونی است. تا جایی که می‌توان گفت که مدرنیته چهارچوب محافظتی خانواده سنتی را در هم شکسته و آنها را با سازمان‌های بسیار بزرگ‌تر و غیرشخصی جایگزین کرده است. از این‌رو والدین امروز بیش از والدین نسل‌های گذشته نیازمند آموزش و یادگیری سبک‌های فرزندپروری مبتنی بر شواهد هستند، سبک‌هایی که با تکیه بر دانش تجربی برآمده از پژوهش‌های علمی، پدیده‌های نوظهور در فرآیند رشد و تحول روانی - اجتماعی کودکان را مد نظر دارد و برای آنها راهکارهای موثر شناسایی یا ابداع کرده است.

زندگی به شیوه بزرگان (داستان‌های مفرح از داستان‌پردازانی سرشناس)

  • 180,000 تومان

در کتاب زندگی به شیوه بزرگان، مجموعه‌ای از مفاهیم اساسی زندگی، ساده و مصور، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد. مدل‌های یادگیری افراد تفاوت‌های زیادی با هم دارند. بسیاری از ما زبان داستان و قصه را بهتر ازآموزش‌های روش‌مند درک می‌کنیم؛ برخی هم با تصویر و عکس و فیلم بیشتر از یک نوشته ارتباط می‌گیرند. در این کتاب، مفاهیم مهمی با زبان ساده و روایتی دلپذیر بیان شده است. مفاهیم با تصاویر چنان درآمیخته شده که به خواننده کمک می‌کند تا با به یادسپاری تصویر، مفهوم مورد نظر را همواره به خاطر داشته باشد. عنوان اصلی کتاب «مداد ذن» است، ولی از آن‌جایی که محتوای کتاب انتقال درس‌های زندگی از بزرگان به نسل‌های جدید است، عنوان اصلی آن را «زندگی به شیوه بزرگان» قرار دادیم. این کتاب مختصر، برای کسانی مفید است که در پی شناخت بهتر خود هستند و می‌خواهند به سوی ارتباطی موثرتر با زندگی گام بردارند. امیدواریم مطالعه این اثر، خواننده را یک گام به جلو هدایت کند...

رهایی از چاقی با رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد (چگونه رژیم گرفتن را متوقف و زندگی مطلوب خود را شروع کنیم)

  • 150,000 تومان

کتاب رهایی از چاقی متفاوت از بیشتر کتاب‌هایی است که در این زمینه تالیف یافته است. نویسندگان این کتاب که خود از چهره‌های برجسته‌ی روان‌شناسی هستند، با نگرشی ژرف و به طور ریشه‌ای به مساله‌ی چاقی پرداخته‌اند. بازیابی قدرت، یافتن نقطه عطف، فرار از قفس، مهار کردن قدرت انعطاف‌پذیری، خرد بدن، ایجاد عادت ذهن‌آگاهی، ساده‌تر کردن انتخاب‌های دشوار و ... از جمله عناوین فصول دوازده‌گانه‌ی کتاب است. تقویت نگرش پذیرش و تعهد و رسیدن به سلامت و شادمانی، محور اصلی این کتاب می‌باشد. خواندن کتاب نه تنها برای افراد چاق بلکه برای عموم کسانی که علاقه‌مند به سلامتی و پیشگیری از چاق‌شدن هستند بسیار مفید می‌باشد.

مدیریت کاهش وزن و تناسب اندام با تئوری انتخاب (برنامه 12 هفته‌ای برای کاهش وزن و حفظ قاطعانه‌ی آن)

  • 90,000 تومان

بیشتر رویکردها و روش‌های متمرکز بر کاهش وزن و مدیریت چاقی، معده و دستگاه گوارش را مهم‌ترین عامل مدیریت وزن می‌دانند و از این رو در برنامه‌های خود بیشتر توجه بر رژیم غذایی، ورزش کردن، کم خوردن، چه زمانی خوردن و چه چیزی خوردن را مد نظر دارند. در حالی که مهم‌ترین عضو وجود ما ”ذهن“ است که مدیریت تمام اعضا و ارگان‌ها و حتی افکار و احساسات ما را بر عهده دارد. اما برنامه‌های دیگری وجود دارد که تمرکز آن‌ها بر کاهش وزن با مدیریت ذهن است و رابطه فرد با ذهنش را هدف اصلی برنامه کاهش وزن قرار می‌دهند. این کتاب از معدود کتاب‌هایی است که با احترام و توجه به ذهن به موضوع مهم کاهش وزن پرداخته است.

زیستن با آهنگ زندگی نه آهنگ خشم (رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد راهنمایی برای مسئله خشم) زیستن با زیتم زندگی و نه با آهنگ خشم

  • 118,000 تومان

این کتاب موهبتی از زندگی و امید را به کسانی می‌بخشد که خشم خود را مانند یک چالش، مسئله‌ای برای رویارویی می‌بینند یا آن را سرکوب می‌کنند یا بدتر از همه خشم خود را نادیده می‌گیرند. در واقع این کتاب مناسب درمانگرانی است که می‌خواهند به مراجع خود بیاموزند به جای مبارزه با خشم و دیگر احساسات آسیب‌زننده یاد بگیرد آنها را بخشی از خویشتن خود بداند و زندگی را بدون هیچگونه قضاوت و ارزیابی در مورد خود یا محکوم ساختن نفس خویش ادامه دهد. آموزه‌های این کتاب به ما می‌گوید خشم احساس طبیعی هر انسان سالمی است ولی پرخاشگری و رفتارهای خشونت‌آمیز رفتار و عمل انتخاب شده کسی است که نیاموخته چگونه با افکار و احساسات خود برخورد کند. این کتاب اولین کتاب درباره خشم نیست که تلاش می‌کند به افرادی مانند شما کمک کند تا احساس شفقت بیشتری نسبت به خود و دیگران داشته باشید ولی اولین کتابی است که به شما می‌آموزد مشفقانه به خشم خود نگاه کنید تا بتوانید از یک زندگی هدفمند و پرمعنا برخوردار شوید. این کتاب توجه و علاقه شما را از سوی خشم به سمت زندگی دلخواهتان جلب می‌کند...

از ذهنت خارج ‌شو و زندگی کن (برای نوجوانان راهنمای 1 زندگی بی‌نظیر برای نوجوانان)

  • 115,000 تومان

این کتاب با هدف هدایت و مربیگری هیجانی نوجوانان و برای کمک به آن‌ها در مدیریت ذهن و احساسات‌شان تدوین شده است و نوجوانان را گام به گام به دخمه‌های تاریک ذهن می‌برد و با نور افکندن بر تمام زوایای قدرتمند آن، راه کنار آمدن با آن‌ها را آموزش می‌دهد. کتاب بر اساس رویکرد پذیرش و تعهد (ACT) نوشته شده است. این کتاب می‌تواند در عرصه هدایت و مربیگری هیجانی نوجوانان با رویکرد پذیرش و تعهد (ACT) پیش گام باشد. پروفسور استیون هیز، بنیانگذار این رویکرد، ضمن تایید محتوا و روش کتاب، خواندن آن را به همه والدین، مربیان و نواجوانان توصیه کرده است و معتقد است که کمک‌تان می‌کند همان‌طور که دوست دارید زندگی کنید و در پی آن است تا با خرد عمیق‌تر و درونی شما تماس برقرار کند. اگر نوجوان هستید، این کتابی است که شما را به بررسی ارزش‌هایتان تشویق می‌کند و چگونگی استفاده از آن‌ها را به شما آموزش می‌دهد. امید است مطالعه و به کار بستن تمرین‌های این کتاب به نوجوانان وطن‌مان کمک کند از ذهن خود بیرون بیایند و زندگی بانشاط، چالش‌برانگیز، معنادار و غنی را تجربه کنند.

از ذهنت بیرون بیا و زندگی کن (قدم به قدم با ذهن‌آگاهی و پذیرش) غلبه بر افسردگی تغییر درد هیجانی

  • 310,000 تومان

با خواندن این اثر ممتاز، درخواهید یافت که رنج مسئله‌ای کاملاً طبیعی است و انسان باید بیاموزد که چگونه با آن کنار بیاید. نویسنده این کتاب به خوبی نشان می‌دهد که دست و پا زدن برای کسی که در باتلاق به دام افتاده خود مشکل‌آفرین خواهد بود. پرفسور هیز با تسلطی خیره‌کننده، خواننده را به این فکر می‌رساند که پیمودن مسیر یک زندگی دلخواه و آموختن این‌که چگونه می‌توانید آرزوهایتان را برآورده کنید کار آسانی نیست، زیرا ذهن شما همانند ذهن تمامی انسان‌ها، دام‌ها و موانعی بر سر راه قرار می‌دهد و این کتاب می‌آموزد که چگونه خود را از این دام‌ها رها کنید. آیا خروج از ذهن و وارد شدن به زندگی اتفاق خوشایندی نیست؟ خواندن این کتاب به همان اندازه که برای خوانندگان غیرحرفه‌ای سودمند است، برای روانشناسان، مشاوران و روان‌پزشکان و دیگر متخصصان حوزه سلامت روان نیز می‌تواند سودمند باشد.

تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن) مصور

  • 335,000 تومان

اگر در انتظار آغاز زندگی مطلوب هستید، دلیل برای صبر کردن وجود ندارد. این انتظار باید به انتها برسد. اکثر انسان‌ها اسیر تصورات ذهن خود هستند. در واقع این قفس ذهن، نرده‌ای برای جلوگیری از خروج شما ندارد، ولی اگر بخواهید، می‌توانید از این بند رها شوید. کتاب دکتر راس هریس برای رهایی از این زندان و داشتن یک زندگی شادمانه، افق‌هایی روشن پیش روی ما قرار می‌دهد. کتاب خوبی در دست دارید؛ از این سفر لذت ببرید.

تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن)

  • 275,000 تومان

این کتاب بر پایه رویکرد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) نوشته شده است که روش‌های بدیعی درباره مسئله شادمانی و رضایت‌مندی از زندگی بیان می‌کند. اگر در انتظار یک زندگی مطلوب هستید، دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد. این انتظار باید به انتها برسد. اکثر انسان‌ها اسیر تصورات ذهن خود هستند؛ اما در حقیقت این قفس ذهن، نرده‌ای برای جلوگیری از خروج شما ندارد و اگر بخواهید می‌توانید از این بند رها شوید. کتاب دکتر راس هریس افق‌هایی روشن برای رهایی از زندان و به دست آوردن زندگی شادمان به ما نشان می‌دهد. کتاب خوبی در دست دارید؛ از این سفر لذت ببرید. استیون هیز بنیان‌گذار ACT (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد).

سیلی واقعیت (چگونه هنگام مواجهه با سختی‌های زندگی رضایت‌مند بود)

  • 302,000 تومان

دیر یا زود واقعیت به شما سیلی خواهد زد. از دست دادن کسی، بیماری، خیانت یا وقایع ناخوشایند دیگر، به طور غیرمنتظره‌ای به سراغ‌تان می‌آید و شما را از درون سست می‌کند. در آن لحظات، این کتاب خردمندانه همان خیری است که می‌توانید به آن چنگ بیندازید تا نجات پیدا کنید. کاری بیش‌تر از تسکین دردها انجام می‌دهد، هدایت‌تان می‌کند و در مرحله رشد و بازپروری کمک‌تان می‌کند. صرف زمان برای مهربانی و آگاهانه رفتار کردن با خود، درد و رنج شما را از بین نمی‌برد، ولی آن‌ها را تکریم کده و به معلمی تاثیرگذار برای شما تبدیل می‌کند. این کتاب کمک‌تان می‌کند تا درس‌هایی که درد و رنج به شما می‌آموزند را فرا بگیرید. طرفدار این کتاب خواهید شد، نه فقط به خاطر خودتان، بلکه به خاطر کسانی که دوست‌شان دارید و می‌دانید دیر یا زود واقعیت به آن‌ها سیلی خواهد زد. استیون هیز بنیان‌گذار ACT (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد).

صفحه‌ی 1