14000


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یادگیری زبان و شناخت در نظریه چهارچوب رابطه‌ای
نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
سرگذشت مک‌دونالد
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

یادگیری زبان و شناخت در نظریه چهارچوب رابطه‌ای

  • 70,000 تومان

نظریه چهاچوب رابطه‌ای یک نظریه اختصاصی درباره چگونگی شکل‌گیری زبان و شناخت در انسان است. این نظریه به علم بنیادی در روان‌شناسی وابسته است و برخاسته از یک رشته پژوهش متمرکز بر پدیده یادگیری زبان و شناخت است. نظریه چهارچوب رابطه‌ای زیربنای روش شناخته شده درمان وابسته به پذیرش و تعهد نیز هست و آشنایی با آن به درمان‌گران اکت کمک زیادی می‌کند و در کسب موفقیت فعالیت حرفه‌ای آنان تاثیرگذار است.

نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

  • 168,000 تومان

دنیای امروز ممکن است گاه دیوانه‌کننده باشد. نه فقط در سطح جهانی (رویدادهای جهانی، اقتصاد موضوعات اجتماعی) بلکه در زندگی روزمره هم ممکن است همینطور باشد. در عرصه کسب و کار آنهایی که هنوز هم پس از کوچک‌سازی‌های اخیر شغل خود را حفظ کرده‌اند ساعات کارشان طولانی‌تر شده‌است. رقابت ، واکنش سریع به فرصت‌ها، تغییر، جهت‌گیری مجدد استراتژیک، ریسک کردن، حداکثر بهره را از حداقل‌ها بردن، و محدویت‌های اقتصادی، نام‌هایی برای بازی این زمانه هستند. در زندگی شخصی‌مان، در اکثر خانواده‌ها پدر و مادر هر دو کار می‌کنند، بیشتر خانواده‌ها از هم گسیخته شده‌اند و به صورت خانواده‌های جدید در آمده‌اند، میلیاردها «کار» باید ظرف مدت زمان کوتاهی انجام شوند. (آگهی بازرگانی کف حمام «کالگون، منو ببر!» را یادتان هست؟ شانس بزرگی در این زمینه داشت.) چالش‌ها و نیازهای ازدواج و پدر مادر شدن ممکن است گیج‌کننده باشند و غالبا والدین مجرد حداقل برای متعادل کردن کار، دوستان، روابط خود با نزدیکان، فعالیت‌ه ای اجتماعی و وظایف با فشارهای بسیار زیادی مواجه هستند.

سرگذشت مک‌دونالد

  • 80,000 تومان

علی‌رغم این‌که تاریخچه تجاری مک‌دونالد به خودی ‌خود بسیار جذاب است، اما این تاریخچه تجاری فقط یک وجه از کتاب سرگذشت مک‌دونالد را شامل می‌شود. کارهایی که مک‌دونالد تحت رهبری ری کراک پایه‌گذاری و تکمیل کرد، صنعت خدمات غذایی را دگرگون کرد، عادت‌های غذایی در سراسر جهان را تغییر داد و انتظارات مشتریان را بالا برد. امروزه چه کسی در میان ما می‌تواند سرویس‌رسانی آهسته، غذاهای گران‌قیمت، سیب‌زمینی سرخ ‌کرده خیس، یا غیر بهداشتی یک غذاخوری را تحمل کند؟...

صفحه‌ی 1