گری چاپمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
5 زبان عشق
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
5 زبان عذرخواهی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
5 زبان عشق (رازهای 1 عشق پایدار) مینی بوک
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
5 زبان عشق
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
5 زبان عشق مجرد‌ها
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
چیزهایی که ای کاش پیش از ازدواج می‌دانستم
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
5 زبان عشق (رازهایی برای داشتن عشقی پایدار)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
5 زبان عشق 1 (چگونه به او بگویم دوستت دارم)
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
به خوبی و خوشی تا پایان عمر (6 راز ازدواج موفق)
  • 102,000 تومان
  • با تخفیف: 102,000 تومان
4 فصل ازدواج
  • 156,000 تومان
  • با تخفیف: 156,000 تومان
وقتی عشق شیوه زندگی است
  • 158,000 تومان
  • با تخفیف: 158,000 تومان

5 زبان عشق

  • 170,000 تومان

چرا عشق بعد از ازدواج از بین می‌رود یا کم‌رنگ می‌شود؟ به نظر نویسنده کتاب که بیش از سی سال تجربه زوج‌درمانی دارد، مشکل از عدم شناخت زبان اصلی عشق است. ما باید بیاموزیم به زبان عشق شریکمان صحبت کنیم. همان‌طور که در جهان زبان‌های متفاوتی وجود دارد و مثلا با زبان انگلیسی نمی‌توانیم منظورمان را به یک چینی بفمانیم، در عشق نیز 5 زبان اصلی وجود دارد؛ هر کس به یکی از این زبان‌ها عشق را درک و دریافت می‌کند. انسان با میل به دوست داشته شدن به دنیا می‌آید و با همین نیاز وارد رابطه ازدواج می‌شود. مخزن عشق باید در رابطه پر بماند، وگرنه ادامه زندگی مشترک با چالش‌های ریز و درشت بسیار همراه خواهد بود. شناخت زبان عشق نه تنها در زندگی زناشویی یاریگر افراد است، بلکه در ارتباطات روزمره و در نحوه رفتار با فرزندان و دیگر اطرافیان نیز بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

5 زبان عذرخواهی

  • 170,000 تومان

درحالی‌که ممکن است عدالت احساس رضایت را برای فرد آزرده به ارمغان بیاورد، معمولا روابط را احیا نمی‌کند. اگر کارمندی از شرکتی دزدی کند و دستگیر، محاکمه، جریمه یا زندانی شود، همه می‌گویند عدالت برقرار شده‌است. اما شرکت به احتمال زیاد کارمند را به محل کارش بر نمی‌گرداند. از سوی دیگر، اگر کارمندی از شرکت دزدی کند، اما به سرعت مسئولیت خطایش را بر عهده بگیرد، تخلف را به سرپرست گزارش دهد، صمیمانه ابراز پشیمانی کند، پیشنهاد جبران بی‌عدالتی‌ها را بدهد و درخواست بخشش کند، این احتمال وجود دارد که اجازه ادامه فعالیت در شرکت را داشته باشد. بشر ظرفیت شگفت‌انگیزی برای بخشش دارد. به یاد دارم که چند سال پیش، از شهر کاونتری انگلستان بازدید کردم. کنار گنبد کلیسایی که نازی‌ها در دوران جنگ جهانی دوم بمبارانش کرده بودند، ایستادم و وقتی راهنما داستان کلیسای جامع جدید ساخته شده در کنار خرابه‌ها را تعریف می‌کرد، به داستانش گوش دادم. چند سال پس از جنگ، گروهی از آلمانی‌ها آمدند و در ساخت کلیسای جامع جدید کمک کردند، اقدامی از سر پشیمانی برای خسارتی که هم‌وطنانشان وارد کرده بودند. همه پذیرفتند که ویرانه‌ها در سایه کلیسای جامع جدید باقی بمانند. هر دو ساختمان نمادین بودند، یکی نماد رفتار غیرانسانی نسبت به انسان و دیگری قدرت بخشش و آشتی.

5 زبان عشق (رازهای 1 عشق پایدار) مینی بوک

  • 45,000 تومان

کتاب «5 زبان عشق» رازهای ابراز عشق به شریک زندگی‌تان را به‌طور شفاف در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب زبان‌های عشق را به‌طور مفصل توضیح می‌دهد: کلام تاییدآمیز، وقت گذاشتن برای یکدیگر، دریافت هدیه، خدمت به یکدیگر و تماس بدنی. شما با مطالعه این کتاب می‌توانید زبان اول عشق خود را انتخاب کنید و همچنین یاد می‌گیرید با پرورش رابطه عاطفی، پیوند زناشویی خود را تقویت نمایید.

5 زبان عشق

  • 42,000 تومان

افراد به روش‌های متفاوتی ابراز عشق و محبت می کنند و عشق و محبت را احساس می‌کنند. زبان عشق یک نفر لزوما زبان عشق فرد دیگر نیست. دکتر گری چاپمن پنج زبان عشق را معرفی می‌کند: وقت گذاشتن برای یکدیگر، کلام تاییدآمیز، دریافت هدایا، خدمت کردن و تماس فیزیکی. وقتی شما عشق خود را به زبانی ابراز کنید که همسرتان آن را درک نکند، او اصلا متوجه نخواهد شد که شما ابراز عشق کرده‌اید، دراین صورت هیچ پیامی از طرف همسرتان دریافت نمی‌کنید. زیرا شما با زبانی صحبت می‌کنید که برای او بیگانه است. مشکل اساسی همین جاست که شما به دو زبان متفاوت صحبت می‌کنید. هدف از نگارش این کتاب راه‌حلی برای این مشکل است. شما در اینجا یاد می‌گیرید که زبان منحصر به فرد همسرتان را بفهمید و با آن صحبت کنید و عشق و محبت خود را به گونه ای موثر ابراز کنید و متقابلا عشق همسرتان را نیز دریافت کنید. زیرا وقتی مخزن عشق افراد پر است به گونه ای دیگر رفتار می‌کنند.

5 زبان عشق مجرد‌ها

  • 40,000 تومان

آیا تا به حال به این باور رسیده‌اید که به اندازه کافی خوب نیستید؟ به اندازه کافی لاغر نیستید؟ که دوست‌داشتنی نیستید؟ که مادر بدی هستید؟ آیا تا به حال به این باور رسیده‌اید که حقتان است که مورد بدرفتاری قرار بگیرید؟ که هیچ‌وقت به جایی نمی‌رسید؟ همه این‌ها دروغ است . دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه، خانواده ما یا راستش را بخواهید (این را به واسطه تفکرات پنتیکاستیسمی خودم می‌گویم )، توسط خود شیطان در ذهن ما ثبت شده‌اند. این دروغ‌ها خطرناک هستند و بر روی عملکرد و میزان ارزشی که برای خود قائل هستیم تاثیر می‌گذارند. کم پیش می ‌آید که ما بتوانیم دروغ‌هایی که برای خود ساخته‌ایم را بشنویم، چرا که این دروغ‌ها آن‌قدر در گوشمان با صدای بلند پخش شده‌اند که دیگر به نویز سفید تبدیل شده‌اند. این نفرت پراکنی‌ها هر روز ما را بمباران می‌کنند ولی ما اصلا به وجودشان پی نمی‌بریم. شناسایی دروغ‌هایی که وجودشان را پذیرفته‌ایم نکته‌ای کلیدی است که به ما کمک می‌کند رشد کنیم و به سطح بالاتری از خودمان برسیم.اگر بتوانیم هسته اصلی کشمکش‌هایمان را پیدا کنیم و در عین حال، پی به این نکته ببریم که ما واقعا می‌توانیم بر آن‌ها غلبه کنیم، می‌توانیم مسیر زندگی‌مان را تغییر دهیم.

چیزهایی که ای کاش پیش از ازدواج می‌دانستم

  • 65,000 تومان

در این کتاب ، آنچه آرزو داشتم قبل از ازدواج کسی به من گفته باشد، با شما در میان گذاشته‌ام. اگر من و کارولین درباره مسائلی که در این صفحات آوردم صحبت کرده بودیم، اولین سال‌‌های ازدواج‌مان بسیار آسان‌تر می‌گذشت. ولی از آنجا که این کار را نکرده بودیم، ازدواج‌مان پر از مشاجره، سوء‌تفاهم و ناامیدی بود. من با احساس درماندگی پس از ازدواج آشنا هستم؛ درماندگی ناشی از این فکر که «انتخابم اشتباه بود.» زمانی با خودم می‌گفتم اگر فرد درستی را انتخاب کرده بودم زندگی این قدر سخت نبود..

راه‌حل برد برد برای اختلافات زناشویی (زن و شوهر در زندگی زناشویی هر دو می‌توانند برنده باشند) راهنمای حل اختلافات بدون دعوا و درگیری

  • 39,900 تومان

زوج‌ها در هر چهار فصل ازدواج با یکدیگر مشاجره و اختلاف دارند؛ ولی آن‌هایی که یاد می‌گیرند اختلافاتشان را حل کنند بیشتر زندگی خود را در فصل بهار و تابستان سپری می‌کنند و آن‌هایی که نمی‌توانند اختلافاتشان را حل کنند خیلی زود به فصل پاییز یا زمستان پیوند زناشویی سقوط می‌کنند. بسیاری از زوج ها به دلیل وجود اختلافات حل نشده احساس درماندگی می‌کنند. آن‌ها در برابر خود دو راه بیشتر نمی‌بینند: یا پیوند زناشویی خود را با وجود همین دلسردی و بدبختی ادامه دهند یا اینکه طلاق بگیرند و امیدوار باشند در آینده جایی کسانی را پیدا خواهند کرد که با آن‌ها سازگارتر باشند. کسانی که راه دوم را انتخاب می‌کنند نمی‌دانند که هیچ ازدواجی بدون اختلاف و دعوا نیست....

5 زبان عشق (رازهایی برای داشتن عشقی پایدار)

  • 115,000 تومان

ممکن است به دلیل مشغله‌های روزمره، ابراز عشق را فراموش کنیم. ما تعریف کردن را از یاد می‌بریم، هدیه‌ای به مناسبت عشق نمی‌دهیم، عاشقانه همسرمان را در آغوش نمی‌گیریم. هر آنچه نشان‌دهنده عشق و علاقه است را بیان نمی‌کنیم یا به درستی انجام نمی‌دهیم. کتابی که در دست دارید، در مورد بیان و شنیدن عشق است، آن هم شفاف. بدون هیچ ترفند یا روانکاوی. فقط به شما می‌آموزد با زبان همسر خود، به او ابراز عشق کنید. ایده‌های ساده موجود در این کتاب که کاملا واضح و با شوخ‌طبعی بیان شده‌اند، آن را جذاب و کاربردی کرده است. داستان‌های واقعی این کتاب برای شما الهام‌بخش خواهند بود و روش حس مشترک استفاده شده در این کتاب شما را برای بکار بردن ایده‌ها ترغیب خواهد کرد. حسی که خواندن این کتاب به شما می‌دهد همانند حس قدم زدن و صحبت کردن یا یک دوست فهیم است. بکار بردن آن برای همیشه رابطه شما را تغییر خواهد داد، تغییری که از همین امروز آغاز می‌شود.

5 زبان عشق 1 (چگونه به او بگویم دوستت دارم)

  • 198,000 تومان

کتاب «چگونه به او بگویم دوستت دارم، پنج زبان عشق» نوشته‌ی «گری چاپمن» را «سیمین موحد» به فارسی برگردانده است. این کتاب مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و بیش از سه میلیون نسخه‌ی آن فروش رفته است. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «آیا شما و همسرتان به یک زبان سخن می‌گویید؟ افراد به طرق مختلفی ابراز عشق و علاقه می‌کنند و عشق و علاقه دریافت می‌کنند. وقت گذاشتن برای یکدیگر، کلام تاییدآمیز، دریافت هدایا، خدمت کردن، تماس فیزیکی. اگر شما عشق و محبت خود را به زبانی ابراز کنید که همسرتان آن را نفهمد، او اصلا متوجه نخواهد شد که شما ابراز عشق کرده‌اید. مشکل اینجاست که شما به دو زبان متفاوت سخن می‌گویید. در این نسخه جدید پنج زبان عشق، راهنمای کاملی را خواهید داشت که به شما زوج‌ها کمک می‌کند تا همچون یک تیم عمل کنید. پیش از آن که متوجه شوید، یاد می‌گیرید که زبان منحصر به فرد عشق همسرتان را بفهمید و به آن صحبت کنید و عشق و محبت خود را به طور موثر ابراز کنید و در مقابل عشق همسرتان را نیز حقیقتا احساس کنید.» کتاب حاضر را نشر «ویدا» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

به خوبی و خوشی تا پایان عمر (6 راز ازدواج موفق)

  • 102,000 تومان

بیایید واقعیت‌ها را بپذیرید حتی بهترین ازدواج‌ها هم گهگاه با مشکلات و موانعی روبرو می‌شود. راز سعادت زناشویی در این است که شما و همسرتان چطور با این موانع برخورد کنید. این کتاب به زوج‌ها نشان می‌دهد که چطور با 6 مسئله متداول ازدواج به طور موفقیت‌آمیز روبرو شوند و آنها را حل کنند. مثال‌های واقعی و ملموس و توصیه‌های کارآمد برای حل مسائل شما را هدایت می‌کند تا ازدواجی سرشار از صداقت، صمیمیت و درک بهتر داشته باشید.

4 فصل ازدواج

  • 156,000 تومان

ازدواج‌ها دائم در حال گذر هستند. آنها دائم از فصلی به فصل دیگر می‌روند و گاه مثل فصول طبیعت، هر سال عوض می‌شوند . گاهی ما خودمان در فصل زمستان ازدواج می‌کنیم و احساس سردی و دوری می‌کنیم و گاه بهار ازدواج‌مان را تجربه می‌کنیم. این چرخه شاید بارها در طول زندگی مشترک‌مان تکرار شود، درست همانگونه که فصل‌های طبیعت خودشان را تکرار می‌کنند. این کتاب کمک‌تان می‌کند تا فصل کنونی ازدواج‌تان را تشخیص دهید. به زبان مشترکی درباره ازدواج‌تان بحث کنید و راه‌های تقویت و غنی‌سازی رابطه‌تان را بشناسید.

وقتی عشق شیوه زندگی است

  • 158,000 تومان

نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد که عشق حقیقی چطور می‌تواند روابط شما بازیگران را به سوی موفقیت هدایت کند و تغییرات مثبتی در زندگی شما و دیگران بوجود آورد. در این کتاب خواهید دید که 7 خصیصه عشق حقیقی یعنی مهربانی، صبر، بخشش، ادب، فروتنی، سخاوت و صداقت چطور می‌توانند دست به دست هم کار کنند تا نگرش شما نسبت به برخوردهای روزمره با دیگران را متحول سازند.

1  صفحه‌ی 1