گری نیومن ـ پاتریشیا رمانوسکی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ورود به خانواده جدید
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
1 دل و 2 خانه
  • 8,000 تومان
  • با تخفیف: 8,000 تومان
نخستین خداحافظی (به فرزندانتان در حل مشکلات طلاق کمک کنید)
فرزندان طلاق از نوزاد تا 17 سالگی
  • 16,500 تومان
  • با تخفیف: 16,500 تومان
دعوای پدر و مادر (به فرزندانتان در حل مشکلات طلاق کمک کنید خشونت در خانواده)
تاثیر طلاق بر فرزندان
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان

ورود به خانواده جدید

  • 13,000 تومان

کتابی که در دست دارید نخستین جلد از یک مجموعه شش جلدی است که به (فرزندان طلاق) اختصاص دارد. این مجموعه به قلم گری نیومن، مبتکر برنامه (قصرهای ماسه‌ای) و بر همان اساس نوشته شده و هدف آن این است که والدینی که از یکدیگر جدا شده‌اند بتوانند به دنیای فرزندانشان قدم بگذارند و افکار و احساسات آنها را درک کنند و به این ترتیب، به فرزندانشان کمک کنند تا بر مشکلات ناشی از طلاق والدینشان فائق آیند. واقعیت طلاق آنقدر بر فرزندان تاثیر نمی‌گذارد که شیوه برخورد شما با مشکلات و چالش‌های ناشی از آن تاثیر گذار است. با کمک شما، فرزندتان نه تنها از رنج و آشفتگی غیر ضروری ناشی از طلاق در امان می‌ماند، بلکه رشد می‌کند و بالنده می‌شود. ورود به خانواده جدید: از اینکه نامزد داری ناراحت نیستم. اما دوست ندارم که همه چیز مطابق نظر او باشد. دوست دارم ما هم عقایدمان را با او در میان بگذاریم. دختری 8 ساله

1 دل و 2 خانه

  • 8,000 تومان

کتابی که در دست دارید نخستین جلد از یک مجموعه شش جلدی است که به (فرزندان طلاق) اختصاص دارد. این مجموعه به قلم گری نیومن، مبتکر برنامه (قصرهای ماسه‌ای) و بر همان اساس نوشته شده و هدف آن این است که والدینی که از یکدیگر جدا شده‌اند بتوانند به دنیای فرزندانشان قدم بگذارند و افکار و احساسات آنها را درک کنند و به این ترتیب، به فرزندانشان کمک کنند تا بر مشکلات ناشی از طلاق والدینشان فائق آیند. واقعیت طلاق آنقدر بر فرزندان تاثیر نمی‌گذارد که شیوه برخورد شما با مشکلات و چالش‌های ناشی از آن تاثیر گذار است. با کمک شما، فرزندتان نه تنها از رنج و آشفتگی غیر ضروری ناشی از طلاق در امان می‌ماند، بلکه رشد می‌کند و بالنده می‌شود. یک دل و دو خانه: می‌خواهم با بابایم زندگی کنم، چون در زندگی بابا، من نفر اول هستم، اما در زندگی مامان نیستم. پسری 10 ساله خوشم نمی‌آید هر وقت بابا می‌آید دنبالم تا مرا به جایی ببرد، با مادرم دعوا می‌کند. دختری 9 ساله

نخستین خداحافظی (به فرزندانتان در حل مشکلات طلاق کمک کنید)

  • 65,000 تومان

واقعیت طلاق آن‌قدر بر فرزندتان تاثیر نمی‌گذارد که شیوه برخورد شما با مشکلات و چالش‌های ناشی از آن تاثیرگذار است. با کمک شما، فرزندتان نه تنها از رنج و آشفتگی غیر ضروری ناشی از طلاق در امان می‌ماند، بلکه رشد می‌کند و بالنده می‌شود.

فرزندان طلاق از نوزاد تا 17 سالگی

  • 16,500 تومان

کتابی که در دست دارید نخستین جلد از یک مجموعه شش جلدی است که به (فرزندان طلاق) اختصاص دارد. این مجموعه به قلم گری نیومن، مبتکر برنامه (قصرهای ماسه‌ای) و بر همان اساس نوشته شده و هدف آن این است که والدینی که از یکدیگر جدا شده‌اند بتوانند به دنیای فرزندانشان قدم بگذارند و افکار و احساسات آنها را درک کنند و به این ترتیب، به فرزندانشان کمک کنند تا بر مشکلات ناشی از طلاق والدینشان فائق آیند. واقعیت طلاق آنقدر بر فرزندان تاثیر نمی‌گذارد که شیوه برخورد شما با مشکلات و چالش‌های ناشی از آن تاثیر گذار است. با کمک شما، فرزندتان نه تنها از رنج و آشفتگی غیر ضروری ناشی از طلاق در امان می‌ماند، بلکه رشد می‌کند و بالنده می‌شود. فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده‌ساله: مامان و بابا گاهی اشتباهات بزرگی می‌کنند و یکدیگر را آزار می‌دهند. ما خیلی ناراحتیم که این اتفاق افتاده و تو ناراحت شدی. اما همه‌اش تقصیر مامان و باباست. تعریف فوق می‌تواند تعریفی باشد از طلاق برای فرزند، کودکستانی.

دعوای پدر و مادر (به فرزندانتان در حل مشکلات طلاق کمک کنید خشونت در خانواده)

  • 6,000 تومان

کتابی که در دست دارید نخستین جلد از یک مجموعه شش جلدی است که به (فرزندان طلاق) اختصاص دارد. این مجموعه به قلم گری نیومن، مبتکر برنامه (قصرهای ماسه‌ای) و بر همان اساس نوشته شده و هدف آن این است که والدینی که از یکدیگر جدا شده‌اند بتوانند به دنیای فرزندانشان قدم بگذارند و افکار و احساسات آنها را درک کنند و به این ترتیب، به فرزندانشان کمک کنند تا بر مشکلات ناشی از طلاق والدینشان فائق آیند. واقعیت طلاق آنقدر بر فرزندان تاثیر نمی‌گذارد که شیوه برخورد شما با مشکلات و چالش‌های ناشی از آن تاثیر گذار است. با کمک شما، فرزندتان نه تنها از رنج و آشفتگی غیر ضروری ناشی از طلاق در امان می‌ماند، بلکه رشد می‌کند و بالنده می‌شود. طلاق گاهی خوب است، گاهی هم بد. اما همیشه زندگی را تغییر می‌دهد.

تاثیر طلاق بر فرزندان

  • 9,000 تومان

کتابی که در دست دارید نخستین جلد از یک مجموعه شش جلدی است که به (فرزندان طلاق) اختصاص دارد. این مجموعه به قلم گری نیومن، مبتکر برنامه (قصرهای ماسه‌ای) و بر همان اساس نوشته شده و هدف آن این است که والدینی که از یکدیگر جدا شده‌اند بتوانند به دنیای فرزندانشان قدم بگذارند و افکار و احساسات آنها را درک کنند و به این ترتیب، به فرزندانشان کمک کنند تا بر مشکلات ناشی از طلاق والدینشان فائق آیند. واقعیت طلاق آنقدر بر فرزندان تاثیر نمی‌گذارد که شیوه برخورد شما با مشکلات و چالش‌های ناشی از آن تاثیر گذار است. با کمک شما، فرزندتان نه تنها از رنج و آشفتگی غیر ضروری ناشی از طلاق در امان می‌ماند، بلکه رشد می‌کند و بالنده می‌شود.

صفحه‌ی 1