گروه نویسندگان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تردید برای تغییر (کاهش عدم قطعیت در مدیریت)
  • 197,000 تومان
  • با تخفیف: 197,000 تومان
داستان‌های جن و پری
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
داستان زنان (داستان‌های برگزیده نخستین دوره‌ جایزه زنان نشر حکمت کلمه)
نظریه سقلمه در عمل (طراحی رفتاری در سیاست‌گذاری و بازارها)
دل‌شکستگی (مدرسه زندگی)
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
در باب اعتماد به نفس (مدرسه زندگی)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
خودشناسی
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
5 ضرب در 1 (5 تک‌گویی برای زنان) مجموعه دنیای مدرن 4
چگونه عشق خود را پیدا کنیم (مدرسه زندگی)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
اختلالات اضطرابی (هراس وسواس داروهای ضداضطراب)
داستان‌های 5 دقیقه (و کمتر)
  • 39,500 تومان
  • با تخفیف: 39,500 تومان
5 ضرب در 2 (5 نمایش‌نامه دو شخصیتی برای 2 بازیگر زن) مجموعه دنیای مدرن 3

تردید برای تغییر (کاهش عدم قطعیت در مدیریت)

  • 197,000 تومان

تغییر اجتناب‌ناپذیر است و اغلب ناخواسته و غیرمنتظره باعث ایجاد اختلال در روتین شخصی و حرفه‌ای می‌شود. درست است که هر تغییری منحصربه‌فرد است اما همه‌ی تغییرها الگوی قابل پیش‌بینی‌ای را دنبال می‌کنند. اگر متوجه آن الگو شوید، می‌توانید تغییر را به موفقیت تبدیل کنید. این کتاب الگوی تغییر را تشریح می‌کند و راهکارهایی برای مدیریت هر یک از مراحل تغییر ارائه می‌دهد. متخصصان تغییر در این کتاب از تجربه‌شان استفاده کرده‌اند تا نشان دهند رهبران موفق چگونه با افرادی که که تغییر را تجربه می‌کنند تعامل می‌کنند و از تغییر فرصت می‌سازند. نویسندگان کتاب یک الگوی تغییر ساخته‌اند که عدم قطعیت تغییر را کاهش می‌دهد و فرصتی به وجود می‌آورد تا نتایج بهتر، رشد شخصی و حتی نوآوری محقق شود. صرف نظر از بزرگی اندازه و گستره تغییر، اگر از الگوی تغییر پیروی کنید می‌توانید با اطمینان رهبری کنید و مسیری را ترسیم کنید که می‌دانید به کجا ختم می‌شود.

داستان زنان (داستان‌های برگزیده نخستین دوره‌ جایزه زنان نشر حکمت کلمه)

  • 70,000 تومان

باز کردن بخشی جدا در نشریات و صفحات فرهنگی هنری برای زنان، پیشاپیش پذیرفتن دیگری‌بودن آن‌هاست. یعنی می‌پذیریم که در دل فرهنگی که هستیم، چشم و دیده از آن کسانی‌ست که زن نیستند و حالا این صاحب‌دیدگان فکر می‌کنند، دیدن زنان هم می‌تواند شأن و اعتباری برایشان بیاورد. اگر از اعماق وجود باور داریم که زنان نه دیگری‌ای فرودست‌ترند که در برابری و در معنا و مفهوم انسان به همان میزان سهیمند که مرد‌ها، آن وقت می‌توانیم بگوییم جهان تا به امروز بسیار کم از منظر زنان دیده و فهمیده شده است. پس در کنار نظرگاه غالب تا به امروز که به‌تمامی مردانه است، نظرگاه زنانه را نیز ببینیم و بشنویم و تجربه کنیم.

نظریه سقلمه در عمل (طراحی رفتاری در سیاست‌گذاری و بازارها)

  • 79,900 تومان

سقلمه‌هاء چه با محدود کردن انتخاب‌های مصرف‌کنندکان و چه با جایگزین کردن تصمیم‌های آن‌ها با تصمیم‌های سیاست‌گذارء سعی در درست کردن اشتباهات و هدایت آدم‌ها به سمت اتخاذ تصمیم درست را دارند. مثلا استاندارهای بازده سوختء مصرف‌کنندگان را وادار به خرید وسایل نقلیه پربازده‌تری می‌کند تا بتوانند با خرید سوخت کمترء پول بیشتری را پس انداز کنند. همچنین مقررات مالی به دنبال آنند تا مصرف‌کنندگان به جای استفاده از سیستم جلوگیری از بیش برداشت و تحمل هزینه‌های سنگین در ازای خدمات ارائه شدهء آن‌ها را به استفاده از جایگزین‌های ارزان‌تر تشویق کنند. مالیات نوشیدنی‌های شکردار نیز با هدف تشویق مصرف‌کنندگان به مصرف نویشدنی‌های کم کالری و مغذی‌تر وضع شده است...

دل‌شکستگی (مدرسه زندگی)

  • 24,000 تومان

چه شب ها که در آغوشش به خواب می‌رفتم. و چه روزها که از دلواپسی‌هایم برایش می‌گفتم..... احساسات هم را درک می‌کردیم... او بهترین دوستم بود... احساس می‌کنیم یک بخش اساسی از وجودمان در هم شکسته است. نمی‌توانیم راحت توضیح دهیم که چه می‌کشیم. گاهی، برای چند ساعت، به نظر می‌رسد که انگار با این موضوع کنار آمده‌ایم. بعد ناگهان یادمان می‌آید که چه چیزی را از دست داده ایم و دنیا بر سرمان خراب می‌شود. بارها از خودمان می‌پرسیم چرا ترکم کرد؟ احساس می‌کنیم عیب از ما بوده. مگر چه کار کردم؟ در این کتاب با پیش کشیدن مباحثی از روانشناسی، تاریخ، و مقداری فلسفه نشان می دهیم که این درد مختص ما نیست، هنوز دوست داشتنی هستیم و دوام خواهیم آورد، و حالمان خوب خواهد شد و می‌توانیم رابطه جدیدی را از سر بگیریم.

در باب اعتماد به نفس (مدرسه زندگی)

  • 45,000 تومان

در موفقیت‌ها و شکست‌ها یک خصلت نقش بسیار پررنگی بازی می‌کند: اعتماد به نفس. به واقع، بسیاری از دستاوردهای بزرگ و کامیابی‌های سترگ، نه حاصل استعدادهای عالی یا دانش متعالی، که صرفا محصول اعتمادی است که شخص به خودش دارد. شوربختانه این ویژگی را در نظام آموزشی رسمی به ما یاد نمی‌دهند. اصولا این طور به ما قبولانده اند که اعتماد به نفس یک ویژگی نسبتا غیرعادی و ذاتی است که هر کسی مقدار مشخص و ثابتی از آن را دارد. در واقع، این حرف کاملا نادرست است. اعتماد به نفس یک مهارت است، نه یک عطیه ی الهی. و این مهارت بر اساس مجموعه ای از عقاید درباره ی دنیا و جایگاه طبیعی ما در آن به دست می آید. این عقاید را می‌توان به طور نظام مند مطالعه نمود و به تدریج آن ها را آموخت، تا ریشه های تردید و تسلیم مفرط در ما خشکانده شود. هدف ما در این کتاب نیز همین است.

خودشناسی

  • 43,000 تومان

ما بر این باوریم که گام نخست در مسیر موفقیت خودشناسی است. تنها وقتی درک و تصور درستی از خودمان و شخصیت‌مان داشته باشیم می‌توانیم تصمیم‌های مطمئن، بخصوص در زمینه مسائل عاطفی و کاری، بگیریم. متأسفانه، ابزار مناسب و تکنیک‌های درست خودشناسی و کسب موفقیت را نمی‌توان به سادگی پیدا کرد. این جور مسائل را نه در مدرسه، نه در دانشگاه، و نه در محیط کار به ما آموزش نمی‌دهند. بسیاری از ما درگیر زندگی می‌شویم بدون آنکه اصلا بفهمیم در پس ذهن‌مان چه می‌گذرد. به همین دلیل، مدرسه زندگی شکل گرفت؛ تا منبعی باشد برای کمک به ما در جهت فهم خودمان و بهبود روابط‌ مان هم در حوزه کاری و هم اجتماعی. می‌خواهیم با کمک مدرسه زندگی یاد بگیریم به آرامش برسیم و از زندگی مان بیشتر لذت ببریم.

5 ضرب در 1 (5 تک‌گویی برای زنان) مجموعه دنیای مدرن 4

  • 69,500 تومان

انگاری در بهشت بالای سرم باز شده بود، صاف همون لحظه، و من می‌تونستم صدای جهانو بشنوم. تمام چیزی که من می‌شنیدم فریاد این هستی بود... می‌دونی چی می‌گفت؟ داشت می‌خندید. آره. همه حواسشو جمع کرده بود و داشت می‌خندید، داشت به من می‌خندید...

چگونه عشق خود را پیدا کنیم (مدرسه زندگی)

  • 40,000 تومان

ما بر این باوریم که گام نخست در مسیر موفیت خودشناسی است. تنها وقتی درک و تصور درستی از خودمان و شخصیت‌مان داشته باشیم می‌توانیم تصمیم ‌های مطمئن بخصوص در زمینه‌ی مسائل عاطفی و کاری بگیریم. متاسفانه ، ابزار مناسب و تکنیک‌های درست خودشناسی و کسب موفقیت را نمی‌توان به سادگی پیدا کرد. این جور مسائل را نه در مدرسه ، نه در دانشگاه و نه در محیط کار به ما آموزش نمی‌دهند. بسیاری از ما درگیر زندگی می‌شویم بدون آنکه اصلا بفهمیم در پس ذهنمان چه می‌گذرد. میخواهیم با کمک مدرسه‌ی زندگی یاد بگیریم به آرامش برسیم و از زندگی‌مان بیشتر لذت ببریم.

اختلالات اضطرابی (هراس وسواس داروهای ضداضطراب)

  • 2,500 تومان

آگاهی تشخیص و درمان به موقع بیماری برای بیمار اطرافیان و جامعه سودمند است. مجموعه 8 جلدی بهداشت روان شامل عناوین سلامت روان ، افسردگی ، اسکیزوفرنی، استرس، اختلال بیش‌فعالی، فراموشی و آلزایمر، و اختلالات اضطرابی می‌شود.

داستان‌های 5 دقیقه (و کمتر)

  • 39,500 تومان

بسیاری از ما پس از تجربه شکست و عقب‌نشینی، از نظر احساسی تسلیم می‌شویم و دست از تلاش می‌کشیم. ما هم مثل کوسه این داستان کتاب ، باور می‌کنیم که چون در گذشته ناموفق بوده‌ایم،‌همواره شکست خواهیم خورد. به عبارت دیگر همواره در ذهنمان حصاری می‌بینیم، حتی زمانی که هیچ حائل حقیقی میان جایی که هستیم و جایی که می‌خواهیم باشیم، وجود ندارد.

5 ضرب در 2 (5 نمایش‌نامه دو شخصیتی برای 2 بازیگر زن) مجموعه دنیای مدرن 3

  • 59,500 تومان

من نمی‌خوام بمیرم. اگه یه مار پیداش بشه و مسمومم کنه، خب کرده. اگه شورشی‌ها بیان و بهم شلیک کنن یا با چاقو سرم رو ببرن، خب کردن. این‌ها دست من نیست. اما این که بدن خودم بهم بتازه و بکشدم... نه. نمی‌تونم قبول کنم.

1  2  3  صفحه‌ی 1