کیکی تورپ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قاصدک آرزوها (در سرزمین  پری‌ها 3)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
راه مخفی (در سرزمین  پری‌ها 2)
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
گرد جادویی (در سرزمینی پری‌ها 1)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

قاصدک آرزوها (در سرزمین پری‌ها 3)

  • 35,000 تومان

خواهر یا برادر کوچک داشتن همیشه یک حس دوگانه دارد. هم خوب است و هم بد. خوبی‌هایش زیاد است؛ اما کی بد است؟ زمانی که بخواهد بدون اجازه تو، آن هم وقتی باید مراقبش باشی، به دنیای جادویی پری‌ها برود. دخترهای داستان ما، بعد از کلی ماجرا و هیجانی که در دنیای پری‌ها داشتند، با هم قرار گذاشته بودند تا باز هم، و این‌بار از راه مخفی، به آن‌جا برگردند؛ اما اگر راه برگشت بسته می‌شد چه؟ اگر با پلک زدن یک پری و حتی پرواز نمی‌توانستند برگردند، آن‌وقت جز آرزو و جادو چیزی برای پری یا دختری که در دنیای اشتباهی گیر می‌افتاد، نمی‌ماند تا بتواند با آن به دنیای خودش برگردد. تو هم به برآورده شدن آرزوهایت با فوت کردن به گل‌های قاصدک باور داری؟

راه مخفی (در سرزمین پری‌ها 2)

  • 22,000 تومان

یادتان هست چهار دوست به اسم‌های میا، لینی، کیت و گبی چطوری سر از دنیای پری‌ها در آوردند؟ یکی از پری‌ها پلکی زد و آن‌ها را با خودش به جزیره پری‌ها برد. دخترها به کمک گرد جادویی یاد گرفتند پرواز کنند و کلی خوش بگذرانند. آن‌ها وقتی مجبور شدند به دنیای خودشان برگردند، خیلی ناراحت شدند؛ چون دیگر نمی‌دانستند از چه راهی می‌توانند به دنیای پری‌ها بروند. بالاخره، آن همه ماجراهای شگفت‌انگیز را رها کردند و به زندگی عادی خودشان برگشتند؛ تا اینکه یک روز چشمشان به موجودی از دنیای پری‌ها افتاد، حسابی تعجب کردند. یعنی از چه راهی به دنیای آدم‌ها سفر کرده بود؟

گرد جادویی (در سرزمینی پری‌ها 1)

  • 55,000 تومان

این کتاب قصه دخترهایی مثل خودت است. تا حالا آرزوی خیلی بزرگ داشته‌ای؟ چشم‌هایت را ببند. تصور کن وقتی چشم هایت را باز کردی به آرزویت رسیده‌ای. چه احساسی داری؟ حتما این جمله را قبلا شنیده‌ای: «هر چیزی را که باور داشته باشی، به واقعیت تبدیل می‌شود.» تو هم به جادو و پری‌ها باور داری؟ توی این دنیای بزرگ، چهار دختر ماجراجو بودند که همیشه آرزو داشتند روزی به دنیای جادویی پری‌ها بروند و بتوانند کنارشان پرواز کنند. یک روز، بی‌خبر از این که قرار است چه اتفاقی بیفتد، در حال بازی کردن بودند که ناگهان صدای امواج اقیانوس را شنیدند، آن هم جایی که هیچ اقیانوسی دور و برشان نبود! احساس عجیبی داشتند. چشم هایشان را بستند و وقتی باز کردند...

صفحه‌ی 1