کیم هیونگ ای


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خاطرات 1 قاتل
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
خاطرات 1 آدم‌کش
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
کره جنوبی (ژنرال توسعه)
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان

خاطرات 1 قاتل

  • 60,000 تومان

قاتلی سالخورده که در گذشته به ثبت گزارش‌هایی واقع‌گرایانه از اقداماتش می‌پرداخته، نشانه‌های آلزایمر را در خودش می‌بیند و تصمیم می‌گیرد از این به بعد همه چیز را یادداشت کند. این مجموعه شامل سه داستان با سوژه‌هایی شگفت‌انگیز و روایتی تو در تو است. مواجهه دو قاتل زنجیره‌ای با هم، یکی در کهنسالی و درگیر آلزایمر در مقابل حریفی جوان و با هوش و بی‌رحم. مردی در پی احیای رابطه‌ای قدیمی (دوران کودکی) در حالی که دست به گریبان دزدیده شدن فرزند و به جنون رسیدن همسرش است و داستان آخر روایت نویسنده‌ای است که همه‌چیز را از دست داده و به سفر می‌رود به امید نوشتن یک شاهکار. زمان عنصر پیونددهنده داستان‌هاست. عنصری که بر داستان‌ها سایه انداخته و به هم وصلشان می‌کند. زمان گاهی می‌تواند توهم به بار بیاورد، توهم خاطره، عشق، فقدان و انتقام. (شیطان چیز ترسناکی نیست. ولی زمان چرا. هیچ‌کس نمی‌تونه مغلویش کنه)

خاطرات 1 آدم‌کش

  • 110,000 تومان

کیم بیونگ سو دارد اختیار ذهنش را پاک از دست می‌دهد. حافظه‌اش را، عقلش را. یادش نمی‌آید سگی داشته یا نه، یادش نیست آخرین‌بار چه کسی را کشته... یک زمانی کارکشته‌ترین قاتل زنجیره‌ای دوروبرش بوده، عرق ریخته و در کار به استادی رسیده، محض زیبایی و لذت، آدم کشته و حالا سال‌هاست دستش را به خون نیالوده... اما اگر جان بی‌رحمی به قتل زنجیره‌ای دختران جوان شهر آمده باشد، اگر از قضا دردانه دخترش در کمین عشق قاتل افتاده باشد، آیا او به شکار آخر برخواهد خاست؟... و اگر کشتن از یادش رفته باشد چه؟

کره جنوبی (ژنرال توسعه)

  • 13,000 تومان

این کتاب، جلد نخست از مجموعه‌ی «پیشگامان نوسازی آسیا» است. این مجموعه مشتمل بر پنج کتاب است درباره‌ی تأثیر رهبری سیاسی بر اقتصاد کشورهای کره‌ جنوبی، سنگاپور، تایوان، چین و مالزی. مهم‌ترین شاخص در انتخاب این کتاب‌ها، پرداختن مؤلفانشان به هر دو سویه منفی و مثبت رهبری این پنج تن بوده تا زشت و زیبای زمامداری آن‌ها همزمان در معرض قضاوت خواننده قرار گیرد و ترتیب بخش‌ها نیز با توجه به زمان آغاز زمامداری آن‌هاست. وجه مشترک رهبران این کشورها، تأکیدشان بر عملگرایی و پرهیزشان از ایدئولوژی است. نتیجه این تأکید و پرهیز، میدان یافتن نخبگان و متخصصانی بود که ظرف سه دهه، پنج کشور عقب مانده را در ردیف اقتصادهای پیشرفته جهان قرار دادند.

صفحه‌ی 1