کیث شرایتر تام شرایتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نتورکر خوشحال (روش ثروتمندانه و شاد برای ساخت تجارت خود)
رازهای چیرگی بر ذهنیت خود (مهار حرفه بازاریابی شبکه‌ای خود را به دست بگیرید)
رمزشکنی اسرار مغز (درس‌های ساده‌ای برای حرفه بازاریابی شبکه‌ای شما)

نتورکر خوشحال (روش ثروتمندانه و شاد برای ساخت تجارت خود)

  • 50,000 تومان

از قدیم گفته‌اند: «شنبه عذاب‌آور نیست. کارهایی که باید در روز شنبه بکنیم، عذاب‌آور هستند.» خب، سوال اینجا است که چرا وظایف روز شنبه را تغییر ندهیم؟ در مورد بازاریابی شبکه‌ای نیز همین صدق می‌کند. «بازاریابی شبکه‌ای سخت نیست. کارهایی که ما انجام می‌دهیم آن‌ را سخت می‌کند.» پس چرا تجارت‌مان را مفرح و عالی نکنیم؟ بله، ما می‌توانیم تجارت‌مان را از درون منطقه امن‌مان انجام داده و از هر گامش لذت ببریم. وقتی می‌خواهیم با مشتری‌های احتمالی‌مان تماس گرفته و به آن‌ها بفروشیم چه روی می‌دهد که حال ما را بد می‌کند؟ تعلل. نداشتن انگیزه. حس کار دشوار. بدین ترتیب ما برای ساخت آینده‌مان در بازاریابی شبکه‌ای قدمی برنمی‌داریم. برنامه ما این است. تجارت‌مان را با فعالیت‌های عذاب‌آور نسازیم. در عوض، بیایید وقت صرف کرده و فعالیت‌هایی را بیابیم که به دردمان می‌خورند. روش‌های بدون مخالفت بسیاری هستند که می‌توانیم به کار گیریم. بیایید آن‌هایی را انتخاب کنیم که خوشحال‌مان می‌کنند. بدین شکل هر روز که در حال ساخت تجارت‌مان هستیم، از حرفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای‌مان لذت خواهیم برد.

رازهای چیرگی بر ذهنیت خود (مهار حرفه بازاریابی شبکه‌ای خود را به دست بگیرید)

  • 70,000 تومان

چند مثال از ذهنیت بزنم؟ -ذهنیت بردن - ذهنیت موفقیت - ذهنیت راهبری - ذهنیت خدمتگذاری همه این‌ها در نگاه اول عالی به نظر می‌رسند. ولی این‌ها در اصل چه هستند؟ چگونه بر زندگی ما اثر می‌گذارند؟... و آیا می‌توانیم آن‌ها را تغییر دهیم؟ ابتدا باید ذهنیت را یاد بگیریم و سپس جعبه ابزار مهارت‌های تغییر طرز فکر خود را باز کنیم. بله چیزهای خاصی هستند که به کمک آن‌ها می‌توانیم طرز فکر خود را تغییر دهیم. پیش به سوی استفاده مفرح از این ابزارها.

رمزشکنی اسرار مغز (درس‌های ساده‌ای برای حرفه بازاریابی شبکه‌ای شما)

  • 50,000 تومان

مغز ما به روش‌های عجیبی کار می‌کندء ولی بسیاری از این ویژگی‌های عجیبء پایدار هستند. می‌توانیم بعضی از این قوانین مغزی خاص را یاد گرفته و از آن‌ها بهره ببریم. اگر چنین نکنیمء مبهوت و سردرگم فقط با خود می‌گوییم :«نمی‌فهمم چرا. سر در نمی‌آورم». پس به جای نفرین ظلمتء از یادگیری راه‌های بهتر و جدید چگونگی پندار و کردار خود و مشتریان احتمالی لذت ببریم. وقتی یاد بگیریم که چگونه چالش‌های مغزمان را مدیریت کنیمء لبخند رضایت بر لب ما خواهد آمد.

خرده‌فروشی برای بازاریابان شبکه‌ای (چگونه برای تجارت بازاریابی چندسطحی خود به مشتری جدید دست یابید)

  • 80,000 تومان

خرده فروشی با سود سریع همراه است و چه راه خوبی است برای شروع تجارت بازاریابی شبکه‌ای ما. مشتریان راضی درآمدی ثابت و ماهیانه برای ما می‌سازند فقط باید کاری بکنیم که آن‌ها خرید کنند و ما نیز تا حد لازم به آنان خدمات بدهیم.

صفحه‌ی 1