کوین هورسلی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن شاد
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
حافظه نامحدود
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

ذهن شاد

  • 38,000 تومان

شادی نمادی از زیستن آگاهانه است و نمایشی از سپاسگزاری و قدردانی. ستوده‌ترین کارها آن است که بیشترین شادی را برای خود و بیشترین افراد فراهم کنیم. زیبایی خریدنی نیست، شادابی هدیه گرفتنی نیست، طراوت اتفاقی نیست، همه این‌ها بسته به انتخاب و تلاش توست. شاد باش و شاد زندگی کن که شاد زیستن انتخاب است نه اتفاق.

حافظه نامحدود (نحوه استفاده از استراتژی‌های پیشرفته یادگیری جهت یادگیری سریع یادآوری و بهره‌وری بیشتر)

  • 75,000 تومان

اکثر مردم از 10 درصد پتانسیل حافظه خود نیز استفاده نمی‌کنند. این کتاب به شما می‌آموزد: چگونه دارندگان برترین حافظه‌ها در جهان اطلاعات را به اختیار حفظ می‌کنند و به راحتی آن‌ها را به یاد می‌آورند. اینکه چگونه بتوانید در حالیکه بیش از حد مشغله دارید یا اینکه بیش از حد استرس دارید و پریشان هستید، بتوانید بر کار خود متمرکز شوید. در حافظه نامحدود می‌آموزید که چگونه می‌توانید به سهولت بر کار خود متمرکز شوید و اطلاعات مفیدی را در ذهن ذخیره کرده و به یاد آورید. به راحتی بهره‌وری خود را بالا برده، استفاده مفیدتری از زمان داشته باشید و استرس و اشتباهات خود را به حداقل برسانید و یا از بین ببرید. در این کتاب تمام ابزارها، استراتژی‌ها و تکنیک‌های لازم و کاربردی برای بهبود و تقویت حافظه خود را پیدا خواهید کرد.

حافظه نامحدود

  • 70,000 تومان

در این کتاب کوتاه و ساده مجموعه‌ای از ذهنیت‌ها و مهارت‌های بهبود حافظه برایتان گردآوری کرده‌ام که کنترل یادگیری و زندگی‌تان را میسر می‌کند. بسیاری از روش‌های خارق‌العاده خواه باستانی خواه مدرن را کشف خواهید کرد که از روی بهترین مغزهای جهان در حوزه یادگیری سریع و توسعه حافظه کپی‌برداری شده است. کتاب حاضر اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهد داد که در کلاس درس فراموش شده است به شما یاد داده شود. رویکرد مذکور تماما در مورد کار کشیدن از مغزتان است معتقدم این کار تنها بر پایه حافظه تحقق‌پذیر است.

حافظه نامحدود (چگونه از راهبردهای یادگیری پیشرفته برای سریع به‌خاطر سپردن بیشتر به‌خاطر آوردن و کارآمدتر بودن بهره بگیریم)

  • 125,000 تومان

حافظه، قدرتمندترین بخش ذهن است، چون بدون استفاده از آن نمی‌توان حتی یک زندگی معمولی داشت. به همین دلیل، باید این قدرت سرنوشت‌ساز را مهم دانست و تقویت کرد. با حافظه‌ای پرورش‌یافته می توان بی‌نهایت آموخت، اعتماد به نفس خود را بالا برد، توانمندی‌های نهفته را شکوفا ساخت و ارتباطات و تعاملات اجتماعی را گستره‌تر کرد. این کتاب، مجموعه‌ای از روش‌های تقویت حافظه را در بر دارد که حتی ذهن استادان برتر حافظه را هم به کار انداخته است...

حافظه نامحدود (چگونه از راهبردهای یادگیری پیشرفته برای یادگیری سریع‌تر یادآوری بهتر و بارآوری بیشتر استفاده کنید)

  • 60,000 تومان

بله حافظه نامحدود حقیقت دارد. قابلیت‌های مغز وحافظه انسان بی‌همتاست. تنها مانع بر سر راه نهایت استفاده از آن تنبلی و عذر و بهانه هاست. کوین هورسلی استاد بزرگ مشهور حافظه در این کتاب راه های نو و موثری برای بهبود حافظه ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هر میزان مطلبی را که بخواهید به خاطر بسپارید. به علاوه در این کتاب با آخرین کشفیات درباره قدرت حافظه و راه‌های تقویت آن آشنا می‌شوید و نیز درمی‌یابید که: خنده حافظه را خوب می‌کند. یادگیری توام با بازی و تفریح ماندگارتر است. پشتکار و اراده بهترین دوست شماست....

حافظه نامحدود (چگونه با استفاده از استراتژی‌های پیشرفته سریع‌تر بیاموزیم بیشتر به یاد آوریم و پربارتر باشیم)

  • 72,900 تومان

شما هم می‌توانید ذهن نامحدود داشته باشید آیا لازم است حجم انبوهی از اطلاعات را به یاد بسپارید؟ آیاد یادآوری مسائل مهم برای‌تان دشوار است؟ آیا چیزهایی را که می‌آموزید، زود از یاد می‌برید و برای یادگیری مجدد آن‌ها باید زمان زیادی صرف کنید؟ این کتاب راهنمای بی‌نظیر، به شما راه‌های پرورش حافظه را نشان خواهد داد تا یاد بگیرید چطور باید حافظه‌تان را تمرین و توانایی‌های ذهن‌تان را پرورش دهید تا ذهنی چابک و آماده داشته باشید. دراین کتاب روش‌هایی خواهید آموخت تا بتوانید حجم زیادی از اطلاعات را به یاد بسپارید و در زندگی شخصی و کاری خود بر دیگران برتری داشته باشید.

صفحه‌ی 1