کن رابینسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جوهر وجود تو (کتاب گویا)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

استعدادهای واقعی شما (چگونه استعدادها و توانمندی‌های واقعی خود را بشناسی و به آرزوهای قلبی خود جامه عمل بپوشانی)

  • 115,000 تومان

در این کتاب بی‌نظیر، متخصص مشهور کن رابینسون به دلایل بی‌حوصلگی دانش‌‌آموزان سر کلاس، بی‌انگیزگی افراد شاغل در محیط کار، و احساس سرخوردگی و ناکامی که بیشتر ما بی‌آنکه دلیلش را بدانیم - در وجود خود احساس می‌کنیم، می‌پردازد و به ما نشان می‌دهد چرا لازم است همگی ما به جوهره‌ی حقیقی‌مان دست یابیم. رابینسون در این کتاب داستان زندگی بزرگانی از قبیل پل مک‌کارتنی، آریانا هافینگتون، و مت گرونینگ را نقل می‌کند - افرادی که استعدادهای بی‌نظیر خود را شناخته‌اند و با انجام کاری که عاشقش هستند در زندگی‌هایشان به اوج موفقیت رسیده‌اند. او در ادامه نشان می‌دهد که چطور ما هم، مثل این اسطوره‌ها، می‌توانیم استعدادها و توانمندی‌های نهفته در جوهر وجود خود را کشف کنیم، و تمام چیزهایی را که قادر به دست‌یابی به آنها هستیم از آن خود کنیم.

جوهر وجود تو (کتاب گویا)

  • 40,000 تومان

نکات بینش‌آفرین کتاب جوهر وجود تو، منجر به کشف استعدادهای واقعی‌ات، و زیر و رو شدن زندگی‌ات می‌شود. در این کتاب بی‌نظیر، متخصص مشهور کن رابینسون به دلایل بی‌حوصلگی دانش آموزان سر کلاس، بی‌انگیزگی افراد شاغل در محیط کار، و احساس سرخوردگی و ناکامی که بیشتر ما بی‌آنکه دلیلش را بدانیم در وجود خود احساس می‌کنیم می‌پردازد و به ما نشان می دهد چرا لازم است همگی ما به جوهره حقیقی‌مان دست یابیم. رابینسون در این کتاب داستان زندگی بزرگانی از قبیل پل مک‌کارتنی، آریانا هافینگتون، و مت گرونینگ را نقل می‌کند.

جوهر وجود تو (چگونه استعدادها و توانمندی‌های واقعی خود را بشناسی و به آرزوهای قلبی خود جامه عمل بپوشانی)

  • 46,000 تومان

در این کتاب بی‌نظیر، متخصص مشهور کن رابنسون به دلایل بی‌حوصلگی دانش‌آموزان سر کلاس، بی‌انگیزگی افراد شاغل در محیط کار، و احساس سرخوردگی و ناکامی که بیشتر ما - بی‌آنکه دلیلش را بدانیم - در وجود خود احساس می‌کنیم، می‌پردازد و به ما نشان می‌دهد چر لازم است همگی ما به جوهره‌ی حقیقی‌مان دست یابیم.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

صفحه‌ی 1