کلی ریمر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یتیم ورشو
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
پیش از آنکه بگذارم بروی
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
چیزهایی که نمی‌توانیم بگوییم
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان
اعترافات 1 مادر
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان
من بدون تو
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

یتیم ورشو

  • 125,000 تومان

داستان دختری جوان، پسری از ساکنین گتو و جنگجویی مبارز و پرستاری که هر یک به شیوه خود برای نجات کودکان یهودی طی حمله نازی‌ها و روس‌ها به لهستان می‌جنگند. کتابی برگرفته از قهرمان واقعی (ایرنا سندلر) که جان هزاران کودک یهودی را طی جنگ دوم جهانی نجات بخشید. یتیم ورشو، داستانی حقیقی از دو جوانی که برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. ابتدا از دست نازی‌ها و سپس از دست سربازان شوروی که به قصد نجات لهستان وارد این کشور شده بودند. آن کس که ذره‌ای انسانیت در او یافت شود، نادیده گرفتن وقایع مربوط به ظلم و ستم نازی‌ها و هولوکاست را غیرممکن می‌داند. گام برداشتن در دل سیاه تاریخ به همراه کلی ریمر به معنای تجربه تمام سختی‌ها و ناامیدی‌های افراد واقعی است به گونه‌ای که نفس را در سینه شما حبس می‌گرداند.

پیش از آنکه بگذارم بروی

  • 89,000 تومان

«ساعت 2 بامداد، لکسی ویدلر بعد از سال‌ها صدای خواهرش را از پشت گوشی تلفن می‌شنود. آنی، یک معتاد، یک دزد و یک دروغ‌گوی تمام‌عیار است و بار دیگر به دردسر افتاده. لکسی همیشه و همه‌جا از خواهرش آنی حمایت کرده، چه از لحاظ مالی و چه مسائل دیگر. لکسی هیچ‌گاه او را تنها نگذاشته و بارها برای ترک اعتیاد خواهرش قدم پیش گذاشته. اما این‌بار مشکل آنی تنها اعتیاد نیست. او باردار شده و در شرف یک وضع حمل زودهنگام است. اگر پایش به بیمارستان برسد، کارش تمام است و دیگر صاحب فرزندش نخواهد بود، شاید حتی به زندان بیفتد. راه دیگری وجود ندارد...

چیزهایی که نمی‌توانیم بگوییم

  • 63,000 تومان

سال 1942 اروپا در چنگال بی‌رحم جنگ گرفتار است. دختری جوان در میان دیوارهای اردوگاه پنهاندگان روس سوگندهای ازدواجش را بر زبان نی‌آورد، غافل از این که این تصمیم قرار است سرنوشتش را رقم بزند و دروغی است که تا قرن بعد مسکوت می‌ماند. آلینا زیاک از نه‌سالگی می‌دانست که قرار است با بهترین دوستش، توماس، ازدواج کند. حالا آلینای پانزده‌ساله که با توماس نامزد کرده متوجه حضور سربازان نازی در مرزهای لهستان می‌شود، اما همسایگانشان می‌گویند هیچ خطری متوجه آن‌ها نیست و او هم باور می‌کند و رویای بازگشت توماس از دانشگاهش در ورشو و ازدواجشان را در سر می‌پروراند. اما کم‌کم نازی ها همه‌جا را اشغال می‌کنند و ترس و تنفر در روستایشان رخنه می‌کند. وقتی زندگی‌شان به مرور از هم می‌پاشد، توماس ناپدید می‌شود. حالا آلینا که برای بازگشت عشقش لحظه‌شماری می‌کرد، تنها امیدش به شنیدن خبری از اوست و تمام تلاشش را می‌کند که خودش را از چشم یکی از سربازانی که به مزرعه‌شان سرکشی می‌کند، دور نگه دارد. با این حال او این بی‌خبری رعب‌آور را به عزادار شدن ترجیح می‌دهد.

اعترافات 1 مادر

  • 63,000 تومان

کلی ریمر نویسنده استرالیایی و خالق آثار پرفروشی همچون (من بدون تو)،(دختر مخفی)، و کتاب حاضر (اعترافات یک مادر) است. او همراه با خانواده خود در استرالیا و در محیطی روستایی زندگی می‌کند. کتاب‌های او به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شده‌اند. ( اعترافات یک مادر ) داستان زندگی عاشقانه‌ای است که هرچند با عشق و دلدادگی دو دانشجوی جوان آغاز می‌شود و در یک زندگی و خانه و کاشانه رویایی نشو و نما می‌کند، اما بستر پیچیدگی‌های روزمره زندگی و خصوصیات اخلاقی ویرانگر به خزانی زودرس گرفتار می‌گردد. اما زندگی بوستانی پایدار از هزار هزار نهال سرسبز و تشنه حیات و رویش است و این‌چنین است که اولیویا چشم در چشم افق‌های روشن فردا برمی‌خیزد و راه‌های پیش رو را سرزنده و با طراوت می‌پیماید... ما در ساختن رابطه‌مان مرحله گفت‌وگو را از قلم انداخته و یک‌باره جسته بودیم سمتِ عشق‌بازی و معاشقه. بنابراین وقتی خودمان را با مسئلۀ حاملگی و ازدواج مواجه دیدیم، فهمیدن اینکه هیچ‌چیز مشترکی نداریم، تقریباً یک شوک بود.

من بدون تو

  • 48,000 تومان

خنده ملایمی کردم و جواب لرزش‌گونه قفسه‌ سینه‌اش را احساس کردم. چند دقیقه‌ای همان‌طور روی شن‌های سرد دراز کشیدیم، به ستاره‌ها خیره شده بودیم، و از نادرترین نوع سکوتی که می‌تواند نصیب کسی در شهر شود، لذت می‌بردیم. کمی بعد لایلا رویش را برگرداند و به چشم‌هایم زل زد. گریختن از نگاه‌های شب‌زده لایلا شدنی نبود؛ پرنده چشم‌هایم را سپردم به آسمان نگاه او و گذاشتم مرا تا هر کجا که دلش می‌خواهد، ببرد. زیر نور نقره‌ای ماه موهایش و صورتش و لب‌هایش به رنگی دیگر دیده می‌شدند...

صفحه‌ی 1