کلی دانهام


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رشد بدن پسران در دوره بلوغ
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
کتاب دخترها (هرچه لازم است درباره بدن احساسات و بلوغ دخترها بدانید)
فقط پسرها بخوانند (هر چه باید درباره بلوغ بدانید)
بلوغ (فقط پسرها بخوانند)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

رشد بدن پسران در دوره بلوغ

  • 230,000 تومان

ـ بدن در حال تغییر شما: به آنچه دوره بلوغ نامیده می‌شود و معنایی که برای بدن در حال رشد شما دارد، پرداخته است. ـ روابط در حال تغییر شما: راهنمای شما برای مراقبت و حفظ والدین، خواهرها و برادرها، دوستان، معلم‌ها و مربی‌هاست. ـ زندگی در حال تغییر شما: در این مرحله از زندگی دنیای جدیدی، از نحوه لباس پوشیدن برای موفقیت گرفته تا ایمنی در اینترنت، انتخاب غذاهای بهتر تا نحوه برخورد با بچه‌های قلدر (در دنیای واقعی و مجازی) پیش روی شماست.

کتاب دخترها (هرچه لازم است درباره بدن احساسات و بلوغ دخترها بدانید)

  • 18,000 تومان

هورا، شما دارید بزرگ می‌شوید! دوران هیجان‌انگیزی است. و چیزهای زیادی برای جشن گرفتن وجود دارد: آزادی‌های دوستان جدید، حتی لباس‌های جدید! ولی هر چیزی که تغییر می‌کند، همانند تغییرات بدن، احساسات، روابط سوالاتی برایتان به وجود می‌آورد. نگران نباشد، کتاب دخترها اینجاست تا به شما کمک کند. مطمئنا در مورد مرحله جدید زندگی‌تان چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. پس منتظر چه هستید؟ اجازه بدهید کتاب دخترها راهنمای شما باشد. زندگی منتظر شماست!

فقط پسرها بخوانند (هر چه باید درباره بلوغ بدانید)

  • 110,000 تومان

دوره‌ی بلوغ آنقدر که به نظر می‌رسد، آسان نیست. در پی تغییرات احساسات، دوستان، انتظارات و ظاهر بدنت، بعضی از روزها احساس می‌کنی، شبیه سفر با قطاری پر پیچ و خم و بزرگ است. کتاب فقط پسرها بخوانند، با توصیه‌های کارشناسانه، ذکر نکات مهم و رایج و دانستنی‌های مفید، به تمام سوالاتی که در ذهن داری، پاسخ می‌دهد، برای مثال ممکن است در مورد موضوعات زیر، سوالاتی داشته باشی: از مراقبت موها گرفته تا بیماری قارچ پا : در دوره بلوغ از فرق سر تا نوک شست پایت، دچار تغییراتی ناگهانی می‌شود.

بلوغ (فقط پسرها بخوانند)

  • 50,000 تومان

وقتی پسری رشد می‌کند و بزرگتر می‌شود برایش دشوار است از مسائلی که قبلا درباره‌اش حرف می‌زند سخن بگوید علتش می‌تواند چه باشد. 1- می‌ترسد سوالی بکند که باید جوابش را تا حالا پیدا کند. 2- شاید برای توصیف اتفاقاتی که در حال وقوع است، کلمات و عبارات مناسب پیدا نمب‌کند. 3- شاید فکر می‌کند این اتفاقات طبیعی نیست و اگر درباره‌اش حرف بزند دیگران به او می‌خندد. امیدوارم بتوانیم با این کتاب به سوال‌های شما در مورد بلوغ پاسخ دهیم.

صفحه‌ی 1