کریستین هلمستتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1 دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان
گفتگو با خود و نوشیدن قهوه (5 دقیقه در روز برای شروع زندگی جادویی)
باریستای خودگویی
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
1 دنیا حال خوب با 1 فنجان قهوه
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

1 دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان

  • 170,000 تومان

روشی قدرتمند برای تغییر زندگی که فقط پنج دقیقه وقت شما را در روز می‌گیرد. اگر دختری نوجوان دارید، یا در اقوام و دوستان می‌شناسید و یا اگر خودتان دختری نوجوان هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند، زندگی‌تان را در مسیری که خوشبختی در آن می‌درخشد قرار دهید. - زندگی شادی داشته باشید. - بر ذهن خود مسلط باشید. - اضطراب و نگرانی را کاهش دهید. - دوست داشتن خود را یاد بگیرید. - نمرات خوب بگیرید.‌

گفتگو با خود و نوشیدن قهوه (5 دقیقه در روز برای شروع زندگی جادویی)

  • 99,000 تومان

نوشیدن قهوه همراه گفتگو با خود، یکی از روزمرگی‌های قوی و متحول‌کننده‌ای است که هر روز تنها پنج دقیقه از وقتتان را به خود اختصاص می‌دهد و با تقویت اعتماد به نفس زندگیتان را دگرگون، شما را سرشار از حس شادی و در رسیدن به زندگی رویایی که همیشه به دنبال آن بوده‌اید، کمکتان می‌کند. مهمتر از همه، حس کامل بودن و ارزشمند بودن را در شما ایجاد می‌کند. تمام اینها با فنجان بعدی قهوه‌تان اتفاق می‌افتد! «نوشیدن قهوه همراه گفتگو با خود از دو چیز تشکیل شده، اولی قهوه صبحگاهی شما و مورد دوم گفتگوی شما با خود.» اگر با مورد «گفتگو با خود» آشنا نیستید، پس کمربندهایتان را برای این سفر خوب محکم کنید چون گفتگو با خود، زندگیتان را متحول می‌کند.

باریستای خودگویی

  • 130,000 تومان

یک روتین قدرتمند برای تغییردادن زندگی که فقط پنج دقیقه در روز زمان می‌برد. چه می‌شد اگر می‌توانستید هر روز صبح با احساسی باور‌نکردنی‌تر از هر زمان دیگری بیدار شوید... در پنچ‌دقیقه! با تسلط و مهارت‌های ذهنی زندگی شاهکاری داشتید! زندگی شما در مسیر درخشان خوشبختی! باریستای خودگویی با تقویت عزت‌نفس، سرشار‌ کردن شما از احساس خوشبختی و کمک به جذب زندگی جادویی که رویایش را دارید، زندگی شما را متحول می‌کند. . آن زندگی افسانه‌ای که می‌خواهید داشته باشید. . اینکه در نهایت چگونه خود را دوست بدارید را بیاموزید. . عشق، پول و ثروت. . خوشبختی، بهبود فردی، اعتمادبه‌نفس. . رویاهای خود را سریع‌تر محقق سازید. . یک خود جدید جادویی خلق کنید.

1 دنیا حال خوب با 1 فنجان قهوه

  • 150,000 تومان

یک برنامه روزمره بسیار قدرتمند که زندگی را ظرف پنج دقیقه در روز تغییر می‌دهد! چطور می‌شود که هر روز صبح از خواب بیدار شوید و احساس کنید خیلی خارق العاده‌تر از قبل هستید ... آن هم فقط ظرف پنج دقیقه؟ یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه با بالا بردن اعتماد به نفس و جاری کردن حس خوشبختی در وجودتان باعث یک تحول عظیم در زندگیات می‌شود و کمک می‌کند تا آن زندگی جادویی که همیشه آرزویش را داشتید، به دست آورید. و از همه مهم‌تر اینکه این برنامه حس آرامش، کمال و شایستگی را در وجودتان بیدار می کند.

صفحه‌ی 1