کریستین نورتراپ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی را آسان بگیرید (راهنمای آسان برای داشتن زندگی معنوی و پرانگیزه)
الهه‌ها هرگز پیر نمی‌شوند (نسخه‌ای مرموز برای شادابی سرزندگی و خوشبختی)
دخترتان تا 14 سالگی
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
جسم زن جان زن
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

زندگی را آسان بگیرید (راهنمای آسان برای داشتن زندگی معنوی و پرانگیزه)

  • 49,000 تومان

بد نیست از خودمان بپرسیم: مهمترین شخصی که می‌بایست مراقب او باشیم کیست؟ همسر؛ فرزندان؛ خانواده و یا همکاران. چه‌کسی را دائما با خود به این طرف و آن طرف می‌بریم. بله درست متوجه شدید؛ خود شما. خودی که آنقدر با او غریبه شدیه‌اید که دیگر او را نمی‌شناسید. مسلما مراقبت از سلامت جسم، ذهن و عواطف شما به آرامش‌تان منجر می‌شود و در سایه این آرامش و سلامتی است که می‌توانید بطور مثمر ثمر مراقب دیگران باشید.

چگونه خون‌آشام‌های انرژی‌تان را فریب دهید (یک راهنما برای فرار افراد همدل از دست کسانی که تمام انرژی و سلامتی‌شان را می‌بلعند)

  • 89,900 تومان

در طول دهه هایی که به عنوان پزشک در خدمت زنان بوده ام‌،بارها زنانی دیده ام که از بیماری و دردهایی غیر‌قابل توضیح رنج می‌برند. این زنان رژیم غذایی خوبی دارند‌، ورزش می کنند و از خودشان به خوبی مراقبت می نمایند . اغلب آن ها افرادی هستند که قادرند به بهترین شکل، یک خانواده ، شغل مهم و خانه را اداره کنند . در حقیقت روی کاغذ، همه چیز عالی به نظر می رسد، اما هر بار که عمیق تر به زندگی آن ها نگاه کرده‌ام ، دریافته‌ام که مشکلات آنها چیزهایی نیستند که خودشان به وجود آورده باشند،بلکه مشکل شخص دیگری است . کسی که به نظر می رسد به معنای واقعی کلمه ،خون زندگی آن ها را می خورد . من آن‌ها را خون آشام های انرژی نامیده ام. بیشتر زنانی (و همچنین مردانی ) که تحت تاثیر خون آشام‌ها قرار گرفته اند، افرادی دلسوز و دوست داشتنی و عمیقا نگران افراد پیرامون خود هستند.آن ها آن قدر به افرای که با آن ها سرو کاردارند انرژی می بخشند که تنها می توان آن هارا افرادی دلسوز دانست . آن ها زمانی که می بینند کسی در رنج است، نمی توانند تنها نظاره گر این درد باشند و طوری رفتار می کنند که گویی خود نیز این دردی که شاهدند را تجربه می کنند . اغلب این افراد که می توان آن‌ها را دلسوز و حساس دانست را زنان تشکیل می دهند. به هرحال، از آنجایی که شما این کتاب را تهیه کرده و مشغول خواندن آن شده اید ،‌می توانم حدس بزنم که شما خود را متناسب با این صفات می دانید . به همین دلیل نیز من این کتاب را نوشته‌ام . من می خواستم برخی از بهترین تحقیقاتی که در مورد این موضوع انجام شده است را در کنار تجربیت زندگی شخصی ام و تجربیات زندگی شخصی ام و تجربیات اعضای جامعه جهانی که من عضو آن هستم قار دهم و راه‌هایی را به شما نشان بدهم که می توانند به شما کمک کنند تا از چنین روابط ناسالمی بیرون بیایید و به درمان عوارض ناشسی از آن بپردازید .

الهه‌ها هرگز پیر نمی‌شوند (نسخه‌ای مرموز برای شادابی سرزندگی و خوشبختی)

  • 59,000 تومان

سن صرفا یک عدد است و به معنای آن نیست که یک عدد بتواند همه‌ چیز از جمله وضعیت سلامتی، میزان جذابیت و ارزشمندی شما را تعریف کند. یعنی قرار نیست که یک عدد بتواند این همه را تعریف کند. شما می‌توانید در 60 سالگی جوان‌تر از 30 سالگی‌تان باشید، برای آنکه سبک زندگی و منش‌تان را عوض کرده‌اید. دکتر کریستین نورتراپ در این کتاب به ما می‌گوید که چطور سبک زندگی‌مان را تغییر دهیم تا همیشه به لحاظ جسمی، ذهنی و روحی، متعادل، سالم و جوان بمانیم.

دخترتان تا 14 سالگی

  • 89,000 تومان

در این کتاب می‌آموزید که چگونه پایه‌های تغذیه‌ی سالم را پی‌ریزیم تا از اختلالات خوارکی و بیماری‌های دوران بزرگسالی جلوگیری کنیم. چگونه می‌توان میراث ژنتیکی سلامتی را تغییر داد.

جسم زن جان زن

  • 180,000 تومان

این کتاب برای همه آنهایی است که باور دارند می‌توان صرف نظر از اوضاع و شرایط حال و گذشته، زندگی را به طور کامل سپری کرد. این اثر برای کسانی است که آرزو دارند سلامت باشند و می‌دانند که چیزی بیش از عوامل خارجی یا فنون در امر شفا دخالت دارند. این اثر برای هر پزشک، پرستار، متخصص بهداشت، درمانگر یا بیماری است که صادقانه قبول دارد که هنوز چیزهایی وجود دارد که ما نمی‌دانیم. داروها همیشه ضروری و تعیین کننده نیستند در حالی که ایمان و اعتقاد شما همواره ضروری است.

صفحه‌ی 1