کریستین نف


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شفقت خود مقتدرانه (راه و رسم زنان برای مهار مهربانی در مسیر دفاع از خود و کسب قدرت و کامیابی)
شفقت به خود (قدرت مسلم مهربانی به خود)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
شفقت خود شیوه‌ای اثبات شده برای مهربان بودن با خود

شفقت خود مقتدرانه (راه و رسم زنان برای مهار مهربانی در مسیر دفاع از خود و کسب قدرت و کامیابی)

  • 324,000 تومان

کریستین نف در این کتاب بی‌نظیر پرده از ماهیّت حقیقی شفقت، چه مادرانه چه قاطعانه، برمی‌دارد. او ابزاری در اختیار ما می‌گذارد تا به یاری آنها اول از همه زخم‌های خویش را مداوا کنیم و آن‌گاه کاری کنیم جهان جایی عادلانه‌تر، دوست‌داشتنی‌تر و منصفانه‌تر باشد.» - تارا براک، نویسندۀ پذیرش و شفقت تا بُن استخوان. «راهنمای بی‌چون و چرای شفقتِ خود به قلم پایه‌گذار پیشرو و زبان ناطقِ این حوزه. کریستین نف به شکرانۀ دانش و البته سرگذشت گیرای خود دلیل و راه و رسم مهربانی با خویشتن را به ما نشان می‌دهد.» - آنجلا داکورت، استاد روانشناسی در دانشگاه پنسیلوِینیا، نویسندۀ خرده‌شن، مدیرعامل کرکتر لَب. «هر روز که می‌گذرد، نام کریستین نف بیش از گذشته با شفقتِ خود گره می‌خورد. کتاب جدید او به راستی هدیه‌ای پرمایه است، به ویژه در این ایام که یافتن راه‌هایی برای برقرار ارتباطی عمیق‌تر با خویشتن و دیگران بیش از گذشته اهمیّت دارد. نف کاری می‌کند تا طلسم گنجینۀ نهفتۀ شفقتِ خود را در انواع مختلف آن، یعنی شجاعت، صراحت، آسیب‌پذیری، مهربانی و درک و فهم، بشکنیم؛ این کار درهای نعمت و رحمت را در زندگی شخصی و حرفه‌ای بر ما باز می‌کند. تنها راه همین است و، کتاب دکتر نف همراهی شگفت‌انگیز در این مسیر است.» - ایلین فیشر، موسس و مدیرعامل موسسۀ ایلین فیشر.

شفقت به خود (قدرت مسلم مهربانی به خود)

  • 150,000 تومان

از نگاه سالوادور مدی آسیب روانی بر تعارض به معنای کلی و در سه مولفه تعارض درون‌روانی، تعارض بین‌فردی و تعارض فرد با جامعه استوار است. چنین نگاهی باعث شده است که افرادی همچون پروچاسکا در کتاب نظریه‌های روان‌درمانی، در معرفی هر رویکرد رویکرد روان‌درمانی به این مولفه‌ها بپردازند و شاید بتوان گفت بیشترین انرژی در رویکردها صرف تعارض درون‌روانی شده است. در این نظریه‌ها، مداخلات بسیار خوب برای و اثربخشی برای این تعارضات مطرح شده است ولی کمتر به مساله مهم شفقت توجه شده است. شفقت به خود و دیگران که زمانی بیشتر در آموزه‌های دینی و فرهنگی خودنمایی می‌کرد مدتی است که نه به صورت ضمنی، بلکه در قالب رویکرد رمانی، یعنی درمان متمرکز بر شفقت، به شکلی نظام‌مند در خدمت افرادی قرار گرفته است که به علت تعارض‌های درون‌روانی و استفاده از راهبردهایی نظیر خودسرزنشی، به درجاتی از مشکلات روان‌شناختی رنج می‌برند.

شفقت خود شیوه‌ای اثبات شده برای مهربان بودن با خود

  • 170,000 تومان

تلاش بی‌وقفه برای ارتقای عزت‌نفس گویی به‌نوعی آیین و مذهب قطعی تبدیل شده است. فرهنگ فرارقابتی‌مان به ما می‌گوید برای اینکه احساس خوبی نسبت به خودمان داشته باشیم بایستی به‌طور پیوسته بالاتر از حد متوسط باشیم، اما همیشه فردی جذاب‌تر، موفق‌تر یا با‌هوش‌تر از ما وجود دارد. زمانی که برای لحظاتی عزت‌نفس بالا را تجربه می‌کنیم، به نظر می‌رسد قادر به حفظ آن نیستیم. حس ما از ارزشمندی خودمان همانند یک توپ پینگ‌پنگ نوسان داشته و به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند، به‌گونه‌ای که با توجه به اینکه درآخرین تلاشمان موفقیت و یا شکست را تجربه کرده باشیم، عزت‌نفس ما بالا و یا پایین می‌آید. خوشبختانه، برای عزت‌نفس جایگزینی وجود دارد که بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان مسیری بهتر و مؤثرتر برای خوشبختی است: شفقت خود. تحقیقات دکتر کریستین نف و سایر روان‌شناسان پیشگام این حوزه نشان می‌دهد افرادی که نسبت به شکست‌ها و نقص‌های خود دلسوزی و شفقت دارند، بهزیستی و رفاه بیشتری را نسبت به افرادی که به‌طور مکرر خودشان را قضاوت می‌کنند تجربه می‌کنند. این کتاب قویاً اثبات می‌کند که چرا شفقت خود و حمایت و مراقبت از خودمان به همان شکلی که معمولاً نسبت به یکی از دوستانمان داریم تا این اندازه حائز اهمیت است . دکتر نف به‌عنوان برجسته‌ترین متخصص و کارشناس حوزه شفقت خود، با استفاده از پژوهش‌های تجربی منسجم، داستان‌های شخصی، تمرین‌های کاربردی و طنز، توضیح می‌دهد که چگونه ما می‌توانیم الگوهای هیجانی و عاطفی مخربمان را طوری ترمیم کنیم که بتوانیم سالم‌تر، شادتر و کارامدتر باشیم.

صفحه‌ی 1