کریس گیلبو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کار جانبی (راه پول درآوردن در اوقات بی‌کاری)
  • 98,500 تومان
  • با تخفیف: 98,500 تومان
استارت‌آپ 100 دلاری (زندگی خود را از نو بیافرینید و آینده‌ای جدید خلق کنید)
چگونه عادی نباشیم
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان

کار جانبی (راه پول درآوردن در اوقات بی‌کاری)

  • 98,500 تومان

کار جانبی پروژه پول‌سازی است که کنار شغل اصلی خود، در اوقات بی‌کاری شروع‌ می‌کنی. در واقع راهی برای خلق درآمد اضافی است، بی‌آنکه ریسک بی‌محابا وارد شدن به دنیای‌ مشاغل آزاد را به جان بخری. قبول... بعضی از آدم‌ها از فکر مستقل کار‌کردن به هیجان‌ می‌آیند، ولی برای خیلی‌های دیگر این تصور ترسناک است! دست کشیدن از شغلی که درآمد ثابت و بیمه دارد -اگر نگوییم نا‌ممکن- دشوار است. ولی چه می‌شد اگر می‌توانستی ایده‌ای سود‌آور را با صرف حداقل زمان، پول و تلاش عملی کنی. و البته، می‌توانستی این اتفاق را کنار شغل ثابت و درآمد دائمی‌ات رقم بزنی؟ این کتاب با ارائه یک برنامه‌ راهنمای گام به گام دقیقا نشانت می‌دهد که چطور این کار را انجام دهی. ولی منفعت کار جانبی فقط به گذاشتن پول نقد اضافی در جیبت خلاصه نمی‌شود. در روزگار ما، که دیگر خبری از وفاداری کارفرما‌ها نسبت به کارکنانشان نیست، کار جانبی معنایش امنیت شغلی مضاعف است. وقتی چک‌های متعددی از منابع مختلف دریافت کنی، دیگر زندگی و سرنوشتت بسته به هوس‌های یک کار‌فرما نخواهد بود.

استارت‌آپ 100 دلاری (زندگی خود را از نو بیافرینید و آینده‌ای جدید خلق کنید)

  • 145,000 تومان

در این کتاب برای راه‌اندازی کسب و کارهای مختلف و نوپا با توصیه‌های بسیار خلاقانه و متفاوت مواجه می‌شویم و جالب این‌جاست که تقریبا تمام این راهکارها و پیشنهادها کاملا کاربردی خواهد بود. این کتاب فراتر از یک راهنماست چرا که می‌گوید دیگران چه‌طور موفق شدند. از این‌رو شما را به فکر راه‌اندازی کسب و کاری می‌اندازد که نیازی به هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری هنگفت ندارد. با این اثر خلاقانه همراه شوید.

استارت آپ 100 دلاری (راه‌اندازی کسب و کارهای ارزان) روش ساختن زندگی‌تان را بازآفرینی کنید کاری را که دوست دارید انجام دهید و آینده‌ای جدید بسازید

  • 65,000 تومان

این کتاب حاصل تحقیقات میدانی و مصاحبه‌های پرشمار نویسنده با کارآفرینانی بوده است که استارت‌آپ‌های خود را با سرمایه‌ای اندک و با شعار «از کم شروع کن» به راه انداخته‌اند و در مدت زمان کوتاه توانسته‌اند با درآمدزایی، خود را از قید و بندهای کارهای استخدامی برهانند. همین موضوع وجه تمایز این کتاب با اکثر کتب کارآفرینی موجود در بازار است که داستان‌ها و تجربه‌های کسب و کارهای بزرگی را مطرح می‌کنند که با سرمایه‌های هنگفت، را‌ه‌اندازی شده‌اند. این کتاب اکنده از ایده‌های نو و خلاقانه‌ای است که می‌تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم، راهنمای شما باشد. حتی اگر پیش از این کسب و کاری را راه‌اندازی نکرده‌اید باز هم این کتاب می‌تواند به شما برای انباشتن ثروتی چشمگیر کمک کند. نمودارها، جدول‌ها و سیاهه‌های بررسی به شما امکان می‌دهد فرایند راه‌اندازی و اداره کسب و کار خود را روی کاغذ بیاورید.

چگونه عادی نباشیم

  • 210,000 تومان

گریس گیلبو، نویسنده این کتاب،با آگاهی عمیق و طبع‌شوخی که دارد،سوال مهمی مطرح می‌کند: چگونه علی‌رغم فشارهای طاقت‌فرسا رویاهای‌مان را بسازیم؟ چگونه عادی نباشیم ما را ترغیب می‌کند که زندگی جدیدی با قوانین خودمان بسازیم. به ما آموزش می‌دهد چگونه شور و هیجان را وارد زندگیمان کنیم و چگونه مسیر زندگی‌مان را خودمان پیدا کنیم، قوانین خودمان را پیدا کنیم،اهداف خودمان را پیش ببریم، و همه این‌ها را با شجاعت و متانت و پایداری دنبال کنیم. چگونه عادی نباشیم همدمی دوست‌داشتنی است برای افرادی که می‌دانند زندگی نوعی ماجراجویی است.

صفحه‌ی 1