کارلوس فوئنتس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مسند عقاب
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
پوست انداختن
  • 208,000 تومان
  • با تخفیف: 208,000 تومان
خودم با دیگران
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
68 (پاریس پراگ مکزیک)
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
اینس
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
درخت پرتقال (کتاب گویا)
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
نبرد
  • همراه با تخفیف
  • 235,000 تومان
  • با تخفیف: 199,750 تومان
سر هیدرا
  • همراه با تخفیف
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 255,000 تومان
گرینگوی پیر
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
زندانی لاس‌لوماس
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
آب سوخته (مجموعه داستان)
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
کنستانسیا
  • همراه با تخفیف
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 59,500 تومان

مسند عقاب

  • 230,000 تومان

در وهله‌ اول، فراموش نکن که فساد این سیستم را روغن‌کاری می‌کند. بیشتر سیاستمداران، صاحب‌منصبان، پیمانکاران و غیره و غیره راهی جز این دوره شش ساله برای ثروتمند شدن ندارند، سپس به دست فراموشی سپرده می‌شوند. اما دقیقا به این دلیل می‌خواهند فراموش شوند که کسی متهمشان نکند...

پوست انداختن

  • 208,000 تومان

دو روز صلح برقرار است. اما روز سوم دیگر از خوراک خبری نیست. پیرمردانی می‌آیند و آب و هیزم می‌آورند و می‌گویند دیگر خوراکی برجا نمانده. آخرین فرستاده مونته سوما می‌آید و به نزد کورتس هدایت می‌شود و به او... -برشی از متن کتاب

خودم با دیگران

  • 85,000 تومان

گستره‌ی این کتاب از نویسنده‌ی نخستین رمان مدرن اروپایی‏، سروانتس‏، تا میلان کوندرا کشیده شده و فوئنتس، در فاصله‌ی میان این دو، کسانی چون دیدرو، گوگول، بورخس، گارسیا مارکز و لوئیس بونوئل را نیز از دیدگاه خود به خواننده معرفی می‌کند. مناسب‌ترین تعریف برای کتاب حاضر این است که بگوییم راهی دیگر برای نگریستن به ادبیات پیش روی ما می‌نهد و ما را به شناختی تازه از ادبیات می‌رساند.

68 (پاریس پراگ مکزیک)

  • 24,000 تومان

سال 68 در پاریس، پراگ و مکزیک، چیزی جز نتیجه یک تاریخ ناتمام نیست. در فرانسه، جوان‌های پاریسی نارضایتی خود را علیه نظم محافظه‌کار، سرمایه‌دار و مصرف‌گرا مطرح می‌کنند؛ نظمی که تعهدات انسانی جنگ علیه فاشیسم را فراموش کرده است. در موازات با انتقاد فرانسوی‌ها از دنیای سرمایه‌داری، جوانان کشورهای محور شوروی هم به نظم حاکم کرملین معترض شدند. اوج حوادث اما در پراگ بود؛ جایی که الگوی سوسیالیسم انسانی دوبچک، با ارتش سرخ از یک سو و با جهان سرمایه از سوی دیگر می‌جنگید. و جنبش 68 مکزیک، جنبشی نه مستقیم، که ضمنی علیه قدرت همسایه سلطه‌طلب، ایالات متحده آمریکا بود. به قول اوکتایو پاس، مطالبه‌ای دموکراتیک و یا به قول خوئل اورتگا، مطالبه انقللابی. به مانند می پاریس و بهار پراگ، سال 68 مکزیک هم شکست خورد و به پایان رسید. اما آیا این شکست‌ها، در واقع شکست‌های پیروسی نبودند؟ شکست‌هایی ظاهری که ثمره آن در بلندمدت ظاهر می‌شود: شکست‌های پیروسی، و پیروزی‌های مدت‌دار.

اینس

  • 25,000 تومان

اینس از آخرین آثار فوئنتس است. رمانی کوتاه در زمینه موسیقی، تاریخ و عشق است و خواننده را به عمق تاریخ بشر می‌برد و با هنرمندی تمام اپرای عذاب فاوست اثر برلیوز را با زندگی کسانی درمی‌آمیزد که آن را اجرا می‌کنند و از آن‌جا نقبی به اعماق تاریخ می‌زند. فریاد بزن، فریاد بزن با ترس، هو بکش چون گردباد، بنال مثل همهمه جنگل انبوه، بگذار صخره‌ها بغلتند و خرد شوند و سیلاب‌ها بغرند، از ترس فریاد بزن، زیرا در این لحظه اسب‌های سیاه سرکش را می‌بینی که در آسمان‌ها می‌تازند، ناقوس‌ها از صدا می‌افتند و آفتاب رنگ باخته است، سگ‌ها می‌لایند،ابلیس جهان را گرفته، اسکلت‌ها از گور سربرآورده‌اند تا به استقبال ستوران سیاه عذاب بروند. از آسمان خون می‌بارد!

درخت پرتقال (کتاب گویا)

  • 33,000 تومان

کارلوس فوئنتس نویسنده شهیر مکزیکی در کتاب «درخت پرتقال»، نگاه سنتی به تاریخ را به پرسش گرفته و یکی از آزادانه‌ترین آثارش را خلق کرده است. فوئنتس پرتقال را نماد مکزیک و اسپانیا می‌داند. در این اثر همه چیز از ترکیب 2 جنبه متفاوت شکل می‌گیرد، از به هم‌آمیختگی دو فرهنگ، دو ملت، دو خون. او امتزاج عناصر تاریخی و در هم تنیدگی زمان را به همین نسبت ترسیم می‌کند تا با روایتی ادبی، درکی جامع از لحظات گذرای تاریخ را برای مخاطبش به ارمغان آورد. او در این کتاب نمی‌خواهد گرفتار چارچوب زمان باشد، بلکه می‌خواهد فراتر از زمان حرکت کند. دید فوئنتس به تاریخ مانند مورخ‌ها دقیق و موشکافانه نیست. برای مثال او تاریخ فتح مکزیک را وارونه روایت می‌کند و بیانگر سیری از تاریخ ایت که می‌توانست اتفاق بیفتند اما این‌گونه نشد. مردگان در «درخت پرتقال» از وقایع محتملی سخن می‌گویند که در تاریخ رخ نداده است، اما در داستان رخ می‌دهد. فوئنتس تاریخ خود را می‌سازد و عناصرش را به هنر ذوق و خلاقیت در هم می‌تند تا روایتی ادبی از تاریخ بیافریند.

نبرد

  • 235,000 تومان

بالتاسار بوستوس، روشنفکر آرژانتینی که خواننده آثار فیلسوفان عصر روشنگری است، برای تحقق بخشیدن به آرمان‌های این فیلسوفان، و به انگیزه عشقی ناممکن و یافتن معشوقی چند چهره و گریزپا، با امواج توفنده انقلاب آزادی‌بخش آمریکای لاتین همراه می‌شود. اما تقابل ناگزیر آن آرمان‌ها با واقعیت‌های این قاره حماسه‌ای را که در تصور این روشنفکر آرمان‌طلب است بدل به ماجرایی یکسره متفاوت می‌کند. نبرد، در عین روایت رویدادهای این انقلاب، سیر و سلوک فکری و روحی باتاسار بوستوس را به تصویر می‌کشد. این رمان رمانی است بیانگر نبرد میان فکر و واقعیت، رمانی که روبرتو گونسالس اچه‌وریا، منتقد بزرگ ادبیات آمریکای لاتین، آن را بهترین اثر فوئنتس می‌داند.

سر هیدرا

  • 300,000 تومان

سر هیدرا نخستین و احتمالا یگانه رمان جاسوسی در ادبیات مکزیک است. چنان‌که خود فوئنتس می‌گوید، قصد داشته از سر تفنن یک پارودی جاسوسی بنویسد، روایت یک جیمز باند جهان‌سومی را. اما به رغم نیت اولیه، این اثر به تلخ‌اندیشی در باب بی‌اخلاقی، منفی‌بافی و پلیدی در عرصه سیاست بدل شده است. قهرمان رمان، فلکس مالدونادو، شخصیتی شبیه یوزف کای کافکاست، با این تفاوت که نه درگیر محاکمه است و نه تلاش می‌کند بی‌گناهی‌اش را به اثبات برساند، زیرا محاکمه‌اش به پایان رسیده و جرمش اثبات شده.

گرینگوی پیر

  • 75,000 تومان

مضمون این رمان انقلاب مکزیک است که طی آن، ((فوئنتس)) زندگی و سرنوشت سه شخصیت اصلی رمان را به تصویر می‌کشد .یکی از این افراد((امبروز بی‌یرس)) نویسنده سرشناس امریکایی است که در سال 1913به مکزیک می‌رود تا در انقلاب شرکت کند . مرحله نخست انقلاب که در واقع می‌توان آن را جنگ استقلال نامید در دهه 1820به نتیجه رسید و مکزیک از قید استعمار اسپانیا رهایی یافت .بعد از استقلال تلاش این کشور نو پا برای تثبیت نهادهای دولتی مدرن آغاز شد و در کنار آن مسئله دهقانان و تلاش برای حل مسئله مالکیت زمین، به صورت مشکلی عمده بروز کرد .در سال 1870م((بنیتوخوارس)) رئیس جمهور آزادی‌خواه مکزیک با توطئه((پورفیریودیاس)) سرنگون شد و((دیاس)) حکومت استبدادی خود را در این کشور پی ریخت .((امبروز)) در این هنگام در مکزیک به سر می‌برد .دیری نمی‌گذرد که رد او در آشوب انقلاب گم می‌شود و دیگر هیچ‌کس از سرنوشت او خبری نمی‌شنود، اما نویسنده در ادامه رمان، گزارشی تخیلی از سرنوشت((امبروز)) به دست می‌دهد .

زندانی لاس‌لوماس

  • 45,000 تومان

آن شب خواب وحشتناکی دیدم. خواب دیدم این جماعت تا ابدالآباد توی خانه من می‌مانند، یکسر این می‌رود و آن یکی می‌آید، نسل پشت نسل، بی‌توجه به سرنوشت فردفرد آدم‌ها، به سرنوشت وکیل شیک‌پوشی که من باشم، یعنی این بچه قرتی لاس‌لوماس د چاپولتپک. آن‌قدر می‌مانند تا من بمیرم. شما هم بخواهید یا نخواهید باید گوش کنید. اگر من زندانی لاس لوماس هستم، شما زندانی تلفن من‌اید؛ به من گوش می‌دهید.

آب سوخته (مجموعه داستان)

  • 12,000 تومان

این اثر حاصل پیوند روایت زندگی چهار شخصیت از جامعه مکزیک است: ژنرال پیری که هنوز غرق در خاطرات انقلاب مکزیک است و روز به روز در فساد و تباهی فرو می‌رود، پیرزنی فراموش شده، ساکن محله‌های قدیمی مرکز شهر و رابطه مبهمش با پسرک افلیج همسایه، پیر پسری ثروتمند که هرگز طعم فقر را نچشیده و بیهوه می‌کوشد تا گذر زمان را انکار کند و به همین دلیل از درک واقعیت که احاطه‌اش کرده عاجز است و پسری ساکن حاشیه نشین‌های محروم شهر که سرانجام حوادث روزگار او را به محافظ جلاد خودش بدل می‌کند. شهر مکزیکو، این عرصه اسطوره‌ای، ناشناخته و در عین حال دلفریب، صحنه وقوع تمامی ماجراهاست. در این فضاست که تجارب تلخ و شیرین شخصیت‌های داستان به هم پیوند می‌خورند. در حقیقت شخصیت‌ اصلی هر چهار داستان، شهر مکزیکو است: عرصه رقت‌بار جهان‌شمولی دهکده‌ای غول آسا.

کنستانسیا

  • 70,000 تومان

دختری میان آفتاب‌گردان‌های پژمرده در انتهای تابستان دراز کشیده و نسیم گیسوی سیاهش را به هم می‌ریزد و صدای پدر، عاشق، شوهر، پسر به او می‌گوید این‌جا بمان، از نو زاده شو، ما را بگذار تا بمیریم اما تو باید زنده بمانی کنستانسیا... به نام ما زنده بمانی، مگذار قهر و غلبه تاریخ نابودت کند... ما را با خاطره‌ات حفظ کن... ما را با چشمانت مهر کن...

1  2  صفحه‌ی 1