کارا ناترسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مراقبت از بدن دختران در دوره بلوغ (کتابی درباره بدن دختران بزرگ‌تر)
احساسات پسرانه
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
صد در صد پسرانه
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
احساسات (آنچه پسران باید بدانند)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

مراقبت از بدن دختران در دوره بلوغ (کتابی درباره بدن دختران بزرگ‌تر)

  • 190,000 تومان

اگر شما کتاب رشد بدن دختران در دوره بلوغ را مطالعه کرده‌اید اما سوالات شما درباره بدن‌تان بیشتر شده‌اند تا کمتر، احتمالا آماده مطالعه کتاب مراقبت از بدن دختران در دوره بلوغ هستید. این کتاب در واقع ادامه کتاب رشد بدن دختران در دوره بلوغ است و درباره بدن در حال تغییر شما، مغز در حال تغییر شما و عواطف در حال تغییر شما بیشتر صحبت می‌کند. این کتاب همچنین به شما کمک می‌کند که متوجه شوید شمای بالغ‌تر چگونه به آنچه که در یک جهان در حال تغییر در اطراف شما احساس می‌شود، پا می‌گذارید. این کتاب راهنما مملو از واقعیات مفید، توصیه‌های پزشکی و پاسخ به پرسش‌های دختران واقعی مانند شما به شما کمک می‌کند که به آرامی از این جاده پر دست‌انداز دوران بلوغ گذر کنید.

احساسات پسرانه

  • 120,000 تومان

تو در حال رشد و بزرگ شدن هستی: و هم‌زمان احساسات و عواطفت نیز در حال تغییرند. ممکن است این‌طور به نظر برسد که سوار یک ترن هوایی احساسی هستی؛ یک لحظه در بالا و لحظه‌ای دیگر در پایین. از توصیه‌های این کتاب برای مدیریت و بیان عواطف و احساساتت به شیوه‌های مثبت استفاده کن؛ تا یاد بگیری چطور با آن‌ها کنار بیایی. مواجه شدن با احساسات قسمت مهمی از بزرگ شدن و تبدیل شدن تو به یک مرد جوان سالم است...

صد در صد پسرانه

  • 120,000 تومان

بدن تو در ابتدای راه رشد و تغییر است. احتمالا از این‌که در حال بزرگ‌شدن هستی هیجان‌زده‌ای، اما بعضی از این تغییرات ممکن است ناخوشایند و ناراحت‌کننده باشد و چون برایت جدید و ناآشنا است، مطمئنا سوال‌هایی درباره‌ی آنچه برایت اتفاق می‌افتد، خواهی داشت. این کتاب با پاسخ به سوال‌هایت به تو کمک می‌کند بهتر از خودت مراقبت کنی؛ از رشد موها گرفته تا تغذیه‌ی سالم، بوی نامطبوع بدن تا اصلاح کردن و هر چیزی که درباره‌ی بلوغ است. کتابی کامل برای کمک به تو تا درباره‌ی تغییراتی که در بدنت اتفاق می‌افتد، بیشتر بدانی.

احساسات (آنچه پسران باید بدانند)

  • 55,000 تومان

تو بزرگ می‌شوی و احساسات و هیجانانت هم رشد و تغییر می‌کنند. همه‌ی آدم‌ها هر روز و هر لحظه احساسات مختلفی را در زندگی تجربه می‌کنند. احساسات می‌توانند از شادی به غمء خشم به ترسء آرامش به آزردگی و ناامدی به پیروزی تبدیل شوند. گاهی این هیجانات با احساسات فیزیکی مثل دردء گریه و تپش قلب همراه هستند. این احساسات ممکن است خیلی بزرگ باشند و به طور کامل خلق‌وخو و رفتار تو را عوض کنند یا آن قدر کوچک باشند که به سختی متوجه آن‌ها بشوی. ممکن است به مدت طولانی دوام بیاورندء یا در عرض یک دقیقه تغییر کنند. این کتاب به تو کمک می‌کند متوجه بشوی که احساسات و هیجاناتت در شرایط مختلف زندگی چگونه تغییر می‌کنند. تو می‌توانی پاسخ سؤال‌هایت را در این کتاب پیدا کنی و یاد یگیری احساتت را چطور مدیریت کنی.

صفحه‌ی 1