پیتر سینگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اخلاقی زیستن (در 1 دنیای به هم پیوسته)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
چپ داروینی (سیاست تکامل همکاری)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

اخلاقی زیستن (در 1 دنیای به هم پیوسته)

  • 160,000 تومان

کتابی که پیش‌روی شماست، منتخبی است از جستارهای کوتاه تامل‌برانگیز درباره اخلاق کاربردی که پیتر سینگر، استاد اخلاق زیستی دانشگاه پرینستون، آن را به رشته تحریر درآورده و شامل تعدادی از محبوب‌ترین مقالات او از نگاه ژاپن‌تایمز، از ابتدای هزاره سوم تا اوسط سال 2020 است. این کتاب می‌تواند بستری عمومی را برای بسیاری از افراد فراهم آورد تا پیرامون مسائل مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و انسانی بحث و گفت‌و‌گو کنند. سینگر در هر جستار به برخی پرسش‌های چالش‌برانگیز می‌پردازد و در پی یافتن پاسخ‌هایی قانع‌کننده و درعین‌حال، ساده و عملی است. او در این نوشته‌ها می‌کوشد راهکارهایی را برای اخلاقی زیستن در دنیای پیچیده امروز ارائه کند.

چپ داروینی (سیاست تکامل همکاری)

  • 70,000 تومان

پیتر سینگر‏، فیلسوف اخلاق استرالیایی و نظریه‌پرداز برجسته اخلاق زیستی‏، می‌کوشد بر پایه شواهدی که به‌ویژه از نظریه بازی‌ها وام گرفته، نشان دهد تفسیر دست‌راستی از سرشت انسان، بر پایه نظریه تکامل، ناصواب است و باید با تفسیری همکارانه که نفع فرد را در گرو نفع همگان می‌بیند جایگزین شود. سینگر در پی آشتی دادن داروینیسم با سوسیالیسم است. برای دستیابی به این مقصود، او نخست دو وصلت نامیمون تاریخی را هدف قرار می‌دهد. وصلت نخست، میان داروینیسم و سرمایه‌داری است. وصلت دوم نیز میان سوسیالیسم و مارکسیسم برقرار است. با باز کردن این دو گره، او می‌کوشد دو عنصر آزاد شده، یعنی داروینیسم و سوسیالیسم، را با هم پیوند زند. اما این پیوند تنها هنگامی ممکن است که حک‌واصلاحاتی در هر دو نظریه صورت گیرد.

بیشترین کار خیری که از دست‌تان برمی‌آید (چگونه دیگرگزینی کارآمد زیست اخلاقی را دگرگون کرده است)

  • 155,000 تومان

رنج و آلام حیوانات تحت ستم بخش کوچکی از رنجی است که ما به حیوانات روا می داریم. سال 2012 در ایالات متحده 164 میلیون نفر، صاحب سگ و گربه بودند. بیشترشان قاعدتا از وضعیت خوبی برخوردارند اما حتی اگر با تک‌تکشان هم بدرفتاری می شد باز هم این عدد در مقابل 9.1 میلیارد حیوانی که سالانه به خاطر تولید ،غذا پرورش و کشته می شوند چیزی نبود. حیوانات مزارع صنعتی باید به یک عمر رنج و عذابی به مراتب شدیدتر از آنچه معمولاً سگ ها و گربه ها تحمل می کنند تن بدهند و در ایالات متحده 55 برابر بیشتر از سگ و گربه ها در مزارع صنعتی و مکانیزه حیوان وجود دارد.

صفحه‌ی 1