پل دیویس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شبح در ماشین (چگونه شبکه‌های پنهانی اطلاعات راز زندگی را آشکار می‌کنند)
خدا و فیزیک مدرن
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
بنیانی علمی برای جهان عقلانی
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان

شبح در ماشین (چگونه شبکه‌های پنهانی اطلاعات راز زندگی را آشکار می‌کنند)

  • 50,000 تومان

پل دیویس، فیزیکدان سرشناس دانشگاه ایالتی آریزونا، نویسنده و سخنران و دارای جوایز علمی متعددی است که به خاطر نوشتن کتاب شبح در ماشین: چگونه شبکه‌های پنهانی اطلاعات راز زندگی را آشکار می‌کنند، جایزه جهانی کتاب سال 2019 را نیز برنده شده است. این کتاب سعی دارد به تعدادی از بزرگترین پرسش‌های بشر، از جمله ماهیت حیات، چرایی و چگونگی پیدایش آن و اینکه چه چیزی زنده را از غیر زنده تمایز می‌بخشد، پاسخ دهد. پل دیویس در این کتاب به توضیح برهمکنش ماده (جاندار یا غیر جاندار) با اطلاعات و آنتروپی می‌پردازد. کتاب حاضر نقطه اوج چندین دهه تحقیق در وحدت فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی مولکولی، ژنومیک و نظریه اطلاعات برای توضیح جهان هستی و جایگاه انسان در آن است. از دیدگاه دیویس، مفاهیم ماده، حیات و اطلاعات، به سختی در هم بافته شده‌اند و درک درستی از این ارتباطات پیچیده است که نهایتا نظریه‌ای برای همه چیز را به‌ دنبال خواهد داشت. خواندن کتاب آسان نیست اما با غنا و جذابیتی که دارد، خواننده را با چالشی دلفریب روبرو می‌کند.

خدا و فیزیک مدرن

  • 12,000 تومان

پل دیویس در کتاب خدا و فیزیک مدرن، مسائل فلسفی متعددی را به بحث می‌کشد. او می‌کوشد دیدگاه‌های محصول فیزیک جدید (بعد از نظریه نسبیت و نظریه کوانتوم) را برای درک ماهیت باورهای دیرینی که تاکنون صرفا دینی و فردی تلقی می‌شده، تشریح کند.

بنیانی علمی برای جهان عقلانی

  • 74,000 تومان

آن مضمون محوری که من در این کتاب کاویده‌ام این است که از رهگذر علم، ما انسان‌ها می‌توانیم دست‌کم بخشی از راز دهر را دریابیم. ما بخشی از رمز کیهانی را گشوده‌ایم. این که چرا باید چنین باشد، این که چرا نوع بشر باید حامل آن نور عقلانیتی باشد که کلید جهان را فراهم می‌آورد معمایی است ژرف. با این همه، ما فرزندان کائنات، ما ذرات زنده‌وار غبار‌های کیهانی، می‌توانیم درباره سرشت همان کائنات بیندیشیم، حتی تا جایی که بتوانیم سرکی به قواعدی بکشیم که کائنات بر‌اساس آن‌ها می‌چرخد. این که ما چگونه به این بعد کیهان پیوند خورده‌ایم، راز درون پرده است. در عین حال، این پیوند قابل انکار نیست.

صفحه‌ی 1