پروین دقیقیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خودشناسی (تشخیص تیپ شخصیتی با روش اینیاگرام)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
اختلال تورت (پرش‌های بی‌اختیار حرکتی و صوتی آگاهی و شناخت برای کسب موفقیت‌های تحصیلی)
گرجی‌اف
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

خودشناسی (تشخیص تیپ شخصیتی با روش اینیاگرام)

  • 140,000 تومان

انسان متمدن امروز با واقعیت وجود خود ارتباط ندارد؛ در نتیجه تعادل روانی او متزلزل است. خود واقعی زیر پوشش شخصیت شکل‌گرفته پنهان است و نمی‌تواند تجلی کند. انسان هنگامی می‌تواند به سلامت روانی و شادی واقعی نایل آید که به واقعیت وجود خود دسترسی داشته باشد. خودشناسی با روش اینیاگرام شخصیت شکل‌گرفته هر فرد را مشخص می‌کند و راه رهایی از چهارچوب بازدارنده شخصیت را نشان می‌دهد. برای تجلی خود واقعی شکست چهارچوب شخصیتی ضروری است. در این کتاب 50 پرسش‌نامه آزمون خودشناسی تهیه شده که تیپ شخصیتی هر فرد را مشخص می‌کند. این شناخت، رهایی از چهارچوب بازدارنده شخصیت را فراهم می‌کند؛ در عین حال، خود واقعی را به حوزه هوشیاری فرد می‌آورد: زیرا، خودشناسی با روش اینیاگرام به کل انسان می‌پردازد نه فقط به شخصیت او.

اختلال تورت (پرش‌های بی‌اختیار حرکتی و صوتی آگاهی و شناخت برای کسب موفقیت‌های تحصیلی)

  • 50,000 تومان

کتاب حاضر شامل هشت فصل است که نویسنده ضمن گزارش توصیف موردی افراد مبتلا به اختلال تورت، همبودی این اختلال را با سایر اختلال‌ها نظیر؛ افسردگی؛ لکنت زبان؛ وسواس، اختلال یادگیری و... شرح می‌دهد و جنبه‌های مثبت و منفی نظیر نبوغ و سوء مصرف مواد را ذکر و در فصل پایانی انواع روش‌های درمانی و نتایج آن را با ذکر مثال بررسی می‌کند. امید است این کتاب مورد استقبال مربیان، والدین و درمانگران قرار گیرد.

گرجی‌اف

  • 40,000 تومان

گرجی‌اف دفتری از یک مجموعه‌ای است که روانشناسان، عصب‌شناسان، روانپزشکان و مربیان بزرگ جهان را معرفی می‌کند. نویسنده پس از ترسیم شرایط اجتماعی و فرهنگی زادگاه گرجی‌اف، دوران کودکی، مراحل تحصیل، علل و اسباب روی‌آوری او به روانشناسی را تشریح می‌کند. در این اثر با نظریه‌ای آشنا می‌شویم که تمرکز اصلی‌اش بر استکمال نفسانی، خودشناسی و خودنگری است.

صفحه‌ی 1