پاتریک مودیانو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پاریس من و پدرم
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
جوهر نامرئی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
تا تو در این خیابان‌ها گم نشوی
  • 17,500 تومان
  • با تخفیف: 17,500 تومان
من پاتریک مودیانو هستم
  • 12,500 تومان
  • با تخفیف: 12,500 تومان
پرسه‌های شبانه
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
بهار لعنتی
  • 11,000 تومان
  • با تخفیف: 11,000 تومان
خاطرات خفته
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

پاریس من و پدرم

  • 29,000 تومان

کاترین سرتیتود مثل پدرش عینکی است و دوست دارد مثل مادرش ژیمناستیک‌کار بشود، اما او برای ورزش کردن مجبور است عینکش را بردارد. کاترین در این اجبار مزیتی می‌بیند: زندگی در دو دنیای متفاوت. یکی در دنیای واقعی، یعنی دنیایی که با عینک می‌بیند و دیگری زندگی در دنیایی لذت‌بخش، مه‌آلود و لطیف، وقتی که عینکش را برمی‌دارد. این کتاب داستانی شیرین و نوستالژیک از کودکی دختری اهل پاریس است. روایتی همدلانه از دختر و پدری که تمام سختی‌های زندگی را آسان می‌کنند.

جوهر نامرئی

  • 20,000 تومان

مودیانو در آخرین رمانش، جوهر نامرئی، از نو، موضوعی را دست‌مایه داستان می‌کند که ویژه خود اوست: همانا یادآوری خاطرات و سیال بودن هویت. خاطراتی که جسته گریخته به یاد می‌آوریم، چندان قابل اتکا نیستند و هویت آدمیان گریزپاست و رنگ به رنگ می‌شود. مودیانو تن به وسوسه‌های گذشته می‌دهد تا قصه‌ای برسازد که گرچه در نگاه نخست آشنا به نظر می‌آید، بی‌اندازه متفاوت است. در جوهر نامرئی، ژان ایبن، کاراگاه خصوصی جوان، به مأموریت پیدا کردن دختری گمشده فرستاده می‌شود. کندوکاوش به تمامی بی‌ثمر می‌ماند. سی سال بعد، ژان جستجو را، این بار برای خود، از سر می‌گیرد، به محل‌های گذشته می‌رود، شاهدان ماجرا را ردیابی می‌کند؛ گویی نیرویی ناشناخته او را به سوی خود می‌کشد، و به یک‌باره حقیقت را به تمامی کشف می‌کند، برهنه و تکان‌دهنده.

تا تو در این خیابان‌ها گم نشوی

  • 17,500 تومان

دفترچه تلفنی که بی وقت پیدا می شود ریتم کند روزهای گرم تابستان کهن سالی ژان داراگان را به هم می ریزد. ژیل اتولینی، شانتال گریپی، گی تورستل و آنی آستران… آنی آستران نام زنی است که ناخواسته از بین تمامی نامها و نوشته ها از هزارتوی پرونده ای جنایی سر بیرون می آورد و مثل یک چراغ قوه نور می اندازد به قسمت تاریکی از زندگی ژان داراگان، همان قسمتی که او موفق شده بود تمام این سالها در تاریکخانه فراموشی حبس شان کند. و این قصه شرح جستجویی است برای به یاد آوردن آنی.

من پاتریک مودیانو هستم

  • 12,500 تومان

به غیر از برادرم رودی و مرگش هیچ یک از آنچه اینجا برایتان تعریف می کنم مرا عمیقاً تحت تأثیر قرار نمی دهد. برای من نوشتن این صفحات درست مثل این است که برداشتم را از موضوعی تعریف کنم یا خلاصه داستانی را بنویسم. داستانی مصور، تا با این زندگی که زندگی من نیست تسویه حساب کرده باشم. همه چیز برای من حکم یک نوار فیلم را دارد. پر از اتفاق. من نه چیزی برای اعتراف کردن دارم و نه برای توضیح دادن. هیج میلی هم به نگه داشتن این قصه ها در دل خودم ندارم. حتی این حس را ندارم که وجدانم در معرض آزمایش است. تمام آنچه تا بیست و یک سالگی ام اینجا بازگو خواهم کرد همه آن چیزی است که من زندگی کرده ام. شفاف و بی پرده. درست مثل صحنه نمایشی که در آن بازیگران بی حرکت روی سن ایستاده اند ولی نمای پشت سرشان پرده به پرده عوض می شود تا به نمای مدنظر برسد. گذار شفاف حواس و منی که نتوانستم زندگی خودم را تجربه کنم.

پرسه‌های شبانه

  • 17,000 تومان

نیم قرن بعد، وقتی ردپای عمر روی غبار خاطره‌ها پیداست، دفترچه یادداشتی پیدا می‌کنید از روزهای گم شدۀ جوانی‌تان و کلمه به کلمه و خط به خط همۀ آنچه را گرد فراموشی گرفته بود مرور می‌کنید. زنی را که دوستش می‌داشتید، کتابی که می‌خولندید، محله‌ای که پاتقتان بود، دوستانی که گذر زمان تنها تصویری مبهم ازآنها برایتان ترسیم می‌کند… فکر می‌کنید چه احساسی داشته باشیدّ این قصۀ ژان است. ژان در روزهای جوانی‌اش با دختر مرموزی آشنا می‌شود و امروز بعد گذشت نیم قرن در تلاش است تا ردپایی از او بیابد ولی پاریس حالا با پاریس پنجاه سال پیش فرق کرده و اندک نشانه‌های جسته گریخته‌ای در یک دفترچۀ یادداشت قدیمی، قطعات پازلی که باید کنار هم قرار بگیرد. شاید ژان بتواند بعد از پنجاه سال بالاخره بفهمد دنی که بود.

بهار لعنتی

  • 11,000 تومان

این داستان مرد جوانی است که روزی در یکی از کافه های پاریس با عکاسی به نام فرانسیس ژانسن آشنا می شود و این آشنایی به رابطه دوستانه ای در طول مدت سه ماه می انجامد. مرد جوان تصمیم می گیرد تا فهرستی از تمام عکس هایی که ژانسن گرفته تهیه کند تا حاصل یک عمر هنر او این طور راحت به فراموشی سپرده نشود. ژانسن ولی یک روز بدون خداحافظی آتلیه اش را برای همیشه ترک می کند و از تمام آن سه ماه و خاطراتش تنها دفترچه ای باقی می ماند. هزار نشانه وجود دارد از اینکه تو بوده ای، همین جا کنار من. هزار کلمه نوشته ام از سکوت جاری در عکس هایت و از همه آنها امروز یک دفترچه باقی مانده، فهرستی از هزاران عکس خیالی و آلبوم هایی که هیچ وقت منتشر نشدند. من از خودم می پرسم آیا همه چیز را خواب دیدم؟ ای کاش مکزیک این قدر از پاریس دور نبود.

خاطرات خفته

  • 35,000 تومان

وقتی کتاب‌های مودیانو، برنده نوبل ادبیات را می‌خوانید، احساس می‌کنید نویسنده خواب‌هایش را برای‌تان باز می‌گوید. رمان خاطرات خفته آخرین اثر مودیانو بیش از باقی آثارش از این ویژگی برخوردار است. در این رمان موجز و کم‌نظیر مودیانو به بازخوانی و یادآوری خاطرات دهه بیست زندگی‌اش می‌پردازد. خاطرات جوانی گریزپا و تشنه‌ دانستن که در خیابان‌ها و کافه‌های پاریس سرگردان حقیقت است. در رمان خاطرات خفته با متنی پرآشوب و بدیع روبه‌رو هستید، از همان جمله‌های اول همراه با دلهره وسوسه می‌شوید که مودیانو را در سفرش به درون خود و به گذشته گام به گام دنبال کنید، همانا سفری در دل خطرها، سرخوشی‌ها، دل‌بستن‌ها، گریختن‌ها و نیز فراموشی. این‌چنین است که مودیانو شما را به دنیای سیاه و سفید خاطراتی می‌برد که واقعیت را برهنه و بسنده اما با سایه‌روشن‌هایی ملایم به نقش می‌کشند.

صفحه‌ی 1