ویلیام گلاسر ـ کارلین گلاسر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ازدواج بدون شکست
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
عشق چیست (عاشقی از منظر تئوری انتخاب)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
8 درس برای زندگی زناشویی شادتر (کتاب گویا)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) با سی‌دی
مدارس کیفی (مدرسه کیفی)
  • 144,000 تومان
  • با تخفیف: 144,000 تومان
8 درس برای زندگی زناشویی شادمانه‌تر
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
ازدواج بدون شکست یا به هم رسیدن و با هم ماندن (چگونه راز ازدواج را کشف کنیم)

ازدواج بدون شکست

  • 59,000 تومان

طبق نظر منتقدان و تحسین کنندگان، کتاب «ازدواج بدون شکست»، همان تاثیر دوره آموزشی رابطه قابل تغییر را دارد. در مورد کتاب مذکور، آن‌چه بیش از هر چیز مورد تحسین واقع شده، این است که به آن جنبه از رابطه می‌پردازد که تا به حال بیش از سایر جنبه‌ها نادیده گرفته شده «مسئولیت فردی». راز دست‌یابی به زندگی زناشویی شاد -و حتی از آن مهم‌تر- «راز با هم ماندن یک زوج» چیست؟ کتاب حاضر به توضیح دلیل این موضوع می‌پردازد که چرا بعضی ازدواج‌ها موفق و سایر آن‌ها ناموفق هستند. دکتر گلاسر، روان‌پزشک معروف، در این کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با به‌کارگیری «تئوری انتخاب»، رابطه زناشویی خوب و خوشایندی داشته باشند.

عشق چیست (عاشقی از منظر تئوری انتخاب)

  • 100,000 تومان

این کتاب را دکتر ویلیام گلسر با همکاری همسرش کارلین نوشته است. آن‌ها با ورود به زندگی مشترک به مشکلات مربوط به عشق و رابطه دو عضوی علاقه‌مند شدند. این علاقه باعث شد کتاب ازدواج بدون شکست و سپس این کتاب را بنویسند. بعد از آن نیز کتاب هشت درس برای زندگی زناشویی شادتر را به نگارش درآوردند. دکتر ویلیام گلسر می‌نویسد: «قبل از انتشار این کتاب، آن را روی چند خانم مجرد امتحان کردیم. آن‌ها بسیار استقبال کردند و گفتند که چقدر برایشان سودمند بوده است و کاش زودتر از مطالب آن بهره‌مند می‌شدند. امیدوارم این کتاب برای روابط آینده شما هم مفید باشد.»

8 درس برای زندگی زناشویی شادتر (کتاب گویا)

  • 25,000 تومان

با صدای: علی صاحبی ، شهریار صفاجو و مهتاب منوچهری
این اثر در یک نگاه، کتاب تکمیلی دکتر ویلیام گلسر درباره کاربست تئوری انتخاب در روابط دو عضوی و زندگی مشترک است. نویسندگان در هشت درس مستقل و با طرح نمونه‌هایی عینی از مشکلات زناشویی، کاریست عملی تئوری در زندگی زناشویی را آموزش می‌دهند. این کتاب یک کتاب کار برای زوج‌هاست تا مطالب آن را با هم بخوانند و در مورد سوالی که در انتهای هر بخش آمده است، گفتگو کنند. البته اگر کسی هنوز همسری ندارد یا همسرش از خواندن کتاب خودداری می‌کند، باز هم مطالعه کتاب می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای ارتقا و بهبود زندگی مشترک آن‌ها باشد.

ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) با سی‌دی

  • 160,000 تومان

این کتاب با الهام از تئوری انتخاب به دنبال آن است که گام به گام راه و شیوه موثر کنار آمدن و همزیستی رضایت‌بخش را آموزش دهد. مطالعه این کتاب و به کارگیری توصیه‌های آن و مهم‌ترین آن‌ها ‹‹دست کشیدن از روانشناسی کنترل بیرونی›› یعنی مجبور کردن دیگری به انجام کاری که خودش نمی‌خواهد یا دست برداشتن از تلاش برای تغییر دیگری، می‌تواند زندگی زناشویی شادمانه و مسرت‌بخشی برایتان به ارمغان آورد.

مدارس کیفی (مدرسه کیفی)

  • 144,000 تومان

این کتاب یکی دیگر از کتاب‌های دکتر ویلیام گلسر در قلمرو آموزش و پرورش است. گلسر بنیادهای تربیتی و آموزشی خود را ابتدا در کتاب مدارس بدون شکست ارائه داد. گلسر این کتاب را برای فراهم ساختن چارچوب نظری برای معلمان و برنامه‌ریزان مدارس نوشته است. در این‌جا گلسر مولفه‌های بنیادین مدرسه و کلاس درس کیفی را با مثال‌های عینی ارائه می‌دهد. گلسر بر این باور است که: نوجوانانی که در مدارس کیفی تحصیل می‌کنند، درگیر رفتارهای خودتخریبگر نخواهند شد و سرمایه جامعه خود محسوب می‌شوند. از آنجایی که تمام صنایع و حرفه‌ها تقریبا در هر جایی می‌توانند تاسیس شوند، وجود مدارس خوب در هر منطقه‌ای می‌تواند مشوق‌های موثری برای سرمایه‌گذاران باشد تا صنایع و تولیدات خود را به آن منطقه ببرند. هیچ راه موثر و مقرون به صرفه‌تری برای رشد اقتصادی یک منطقه و شهر بهتر از شناخته شدن به مدارس خوب و ممتاز نیست.

8 درس برای زندگی زناشویی شادمانه‌تر

  • 18,000 تومان

ویلیام و کارلین گلاسر دانش خود در زمینه ازدواج‌های موفق و ناموفق را تحت لقای نظریه انتخاب ویلیام گلاسر، با عنوان 8 درس برای زندگی زناشویی شادمانه‌تر تلفیق کرده‌اند. 8 درس با این حقیقت بنیادی شروع می‌شود که شما فقط می‌توانید خودتان را تغییر دهید. شما نمی‌توانید همسرتان را تغییر دهید هر چه روی تغییر دادن همسرتان بیشتر اصرار ورزید، غم و غصه بیشتری عایدتان خواهد شد. هشت درس بر عناصر ازدواج‌های موفق، ازدواج‌های ناموفق و بینش پیدا کردن در مورد فوق این دو پی‌ریزی شده‌ است. ازدواجی که از مسیر خارج شده می‌تواند فقط با چند سازگاری کوچک اصلاح شود. رمز کار هم آن است که ببینیم کدام سازگاری‌ها ممکن است، و سازگاری‌های زورکی را کنار بگذاریم.

ازدواج بدون شکست یا به هم رسیدن و با هم ماندن (چگونه راز ازدواج را کشف کنیم)

  • 80,000 تومان

این کتاب هم برای زوج‌های جوان و هم برای زوج‌هایی که در میانه راه‌اند، مفید است. دکتر گلسر و همسرش با طرح این سؤال که چرا برخی از ازدواج‌ها موفق و برخی ناموفق هستند، خوانندگان را راهنمایی می‌کنند که چگونه با به کارگیری نظریة مخصوص دکتر گلسر که ”تئوری انتخاب“ نام دارد، ارتباطی شاد عاشقانه ایجاد نمایند. با مطالعة این کتاب می‌توانید اطلاعات جدید و ارزشمندی به دست آورید، در مورد اینکه چه نوع افرادی برای ازدواج با هم مناسب‌اند و اینکه چگونه می‌توان رابطة زناشویی یا هر نوع رابطة دیگر را بهبود بخشید.

صفحه‌ی 1