ویلیام گلاسر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
تئوری انتخاب
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
مسئولیت زندگی‌تان را بپذیرید (چگونه با روان‌شناسی نظریه انتخاب به آنچه نیاز دارید برسید)
معلم مدرسه کیفی (راهنمای کتاب مدرسه کیفی)
  • 107,000 تومان
  • با تخفیف: 107,000 تومان
سلامت روان عمومی مدلی مبتنی بر تئوری انتخاب
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
تئوری انتخاب (روانشناسی نوین دریچه‌ به آرامش لذت و آزادی شخصی)
تئوری انتخاب
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
گزیده‌ای از تئوری انتخاب (درآمدی بر روانشناسی امید)  با سی‌دی
تئوری انتخاب در اتاق مشاوره
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
تئوری انتخاب (گالینگور)
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
تئوری انتخاب و مدیریت زندگی
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
تئوری انتخاب (کتاب گویا)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج)

  • 39,000 تومان

ویلیام گلسر نگاهی دقیق به دلایل موفقیت یا شکست برخی پیوندهای زناشویی انداخته و معلومات تازه‌ای درباره صمیمیت و روابط ماندگار پیشنهاد می‌کند او با استفاده از تئوری کنترل، به صراحت تفاوت میان رابطه جنسی و عشق جنسی را نشان داده و به چهار فاکتور کلیدی برای رسیدن به رضایتمندی در روابط زناشویی اشاره می کند. او معتقد است که تنها راز ماندگاری ازدواج ، هم‌نشینی دوستی و عشق جنسی است. گذشته از این‌ ، گلسر طی یک آزمون به خوانندگان کمک می‌کند تا شخصیت خود و شریک زندگی‌شان را بهتر شناخته و پیوند میان خود را محکم سازند.

تئوری انتخاب

  • 70,000 تومان

تئوری انتخاب یک تئوری مبتنی بر روانشناسی کنترل درونی است که توضیح می‌دهد افراد چرا و چگونه رفتار می‌کنند. این نظریه شیوه کارکرد مغز آدمی برای صدور رفتار را تبیین می‌کند. تئوری انتخاب معتقد است تمام رفتارهای ما از درون ما برانگیخته می‌شوند و معطوف به هدفی هستند. هدف هر رفتار ارضای یکی از پنج نیاز اساسی است که عبارتند از: عشق و احساس تعلق پیشرفت و خودشکوفایی تفریح و لذت آزادی و خودمختاری بقا و زنده ماندن.

مسئولیت زندگی‌تان را بپذیرید (چگونه با روان‌شناسی نظریه انتخاب به آنچه نیاز دارید برسید)

  • 100,000 تومان

این کتاب بازنگری کتاب نظریه کنترل سال 1984 است که نظریه انتخاب را با مثال‌های شخصی و داستان‌هایی یاد می‌دهد که کمک می‌کنند طرز بهبود روابط و پذیرش مسئولیت اعمال‌تان را بیاموزید. موضوعات این کتاب مشکلات زناشویی و رابطه‌ای مشکلات پدر و مادر بودن اعتیادها مدیریت درد و اختلالات روان‌تنی هستند.

معلم مدرسه کیفی (راهنمای کتاب مدرسه کیفی)

  • 107,000 تومان

معلمانی که علاقه‌مند یادگیری و استفاده از تئوری انتخاب و همچنین آموزش آن به دانش‌آموزان خود باشند موفق می‌شوند زیرا دلیل موفقیت خود را می‌دانند. بنابراین در هر آموزشگاهی که کارکنانش مایل به تلاش در این زمینه باشند یک مدرسه کیفی شکل می‌گیرد. هدف این کتاب ارائه پیشنهادهای خاص به معلمان برای عملی کردن آموزه‌های تئوری انتخاب در کلاس درس است. این کتاب مختص معلمانی است که به ایده‌های مدرسه کیفی علاقه بسیاری دارند. البته برای معلمانی که در چنین مدارسی تدریس نمی‌کنند اما می‌خواهند از این ایده‌ها در کلاس‌هایشان استفاده کنند نیز مفیداست. این کتاب دربارۀ کارهایی است که برای نزدیکی به دانش‌آموزان باید انجام دهید. مدیرتان، غیر از صدور مجوز برای اعمال تغییرات خاص، باید کارهای دیگر هم برای شما انجام دهد. او باید از تمام تلاش‌های شما برای به‌کارگیری ایده‌های مدیریت راهبرانه‌ای که در این کتاب آمده است حمایت کند.

سلامت روان عمومی مدلی مبتنی بر تئوری انتخاب

  • 10,000 تومان

تئوری انتخاب یکی از رویکردهای پارادایم روانشناسی مثبت است که به جای توجه و تمرکز بر مفهوم «بیماری روانی» و صرف وقت برای تشخیص علائم و طبقه‌بندی آن‌ها، بر «رفتار» انسان تمرکز کرده و تلاش می‌کند تا چرایی و چگونگی هر آن‌چه از انسان‌ها در شرایط و موقعیت‌های مختلف سر می‌زند را به زبانی ساده اما دقیق بیان کند...

تئوری انتخاب (روانشناسی نوین دریچه‌ به آرامش لذت و آزادی شخصی)

  • 70,000 تومان

همه روانشناسان و متخصصان برجسته دنیا این کتاب را خوانده و به دیگران توصیه می‌کنند : گلاسر کتاب خود را اینگونه آغاز می کند :اکثر مردم دنیا که مشکلات پایه‌ای گرسنگی ، بیماری یا فقر را ندارند، در جواب سوال ((چطوری ؟ )) خواهند گفت: (( من آدم بدبختی هستم . )) و تقریبا همه آنها شخص دیگری را عامل این بدبختی معرفی می‌ کنند . حال اینکه خودشان این بدبختی را انتخاب کرده اند . در این کتاب ویلیام گلاسر به تحلیل و بررسی کلیه رفتار‌های انسان می پردازد و معتقد است که انسان و نوع انتخاب‌ هایش سر منشا تمامی بدبختی‌ها و خوشبختی‌های اوست . انسان مسئول تمامی انتخاب‌ها و رفتار‌های خودش است و نمی تواند هیچ‌کس جز خودش را کنترل کند . افراد با انتخاب رفتار‌هایشان شروع به ارضا نیاز‌های فطری خود می کنند . این نیاز‌ها عبارتند از : نیاز به بقا و زنده ماندن : شغل ، خانه ، نیاز‌های جنسی و ... این کتاب در نهایت با مطرح کردن نیاز‌های ضروری انسان وا انتخاب‌های موثر این نیاز‌ها که منجر به لذت همراه با شادی انتخاب‌های شماست را رقم می زند ، پس این کتاب را بخوانید و برای همیشه به خاطر بسپارید .

تئوری انتخاب

  • 95,000 تومان

این کتاب درباره اهمیت روابط خوب در یک زندگی موفق نگاشته شده است. در این کتاب می‌خواهم بیان کنم که به غیر از بیماری، فقر، عوارض ناشی از کهنسالی که ما درگیر آن هستیم مشکلات و مصائب اصلی و مهم بشر از جمله خشونت، جرم و جنایت، بدرفتاری با کودکان، سوء رفتار نسبت به همسر، مصرف الکل و اعتیاد به مواد مخدر، افزایش روابط جنسی بدون عشق و بلوغ زودرس و ناهنجاری‌های خانوادگی نیز از روابط ناراضی کننده و ناخوشایند نشات می‌گیرد. این کتاب چگونگی رخ دادن این وقایع را شرح می‌دهد و به ما می‌گوید که چه کاری انجام دهیم تا بتوانیم با یکدیگر روابط بهتری داشته باشیم. هنگام خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که من به جای استفاده از کلمه «رابطه» از اصطلاح «روابط رضایت‌بخش » استفاده کرده‌ام. من هیچ تفاوتی بین این دو نمی‌بینم. پیشنهاد می‌کنم حتما این کتاب را مطالعه کنید.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

گزیده‌ای از تئوری انتخاب (درآمدی بر روانشناسی امید) با سی‌دی

  • 117,000 تومان

در این کتاب دکتر ویلیام گلسر، مبدع تئوری انتخاب، به روشنی دلایل زیربنایی رفتارهای ما، از رفتارهای سالم و مؤثر گرفته تا رفتارهای بیمارگونه و نامؤثر، را توضیح می‌دهد. سپس شیوه‌های مسئولانه و خردمندانه برآورده کردن نیازها و دست‌یابی به کنترل مؤثر را شرح می‌دهد. این کتاب گزیده‌ای از کتاب معروف «تئوری انتخاب» است. از آن‌جایی که دکتر گلسر تمام مفاهیم تئوری انتخاب را در آن کتاب به تفصیل و با مثال‌های فراوان توضیح داده است، گاهی از حوصله هموطنان پرمشغله ما خارج است. از این‌رو بسیاری از دوستان و خوانندگان محترم فراهم آوردن متنی موجز و خلاصه از کتاب مبسوط «تئوری انتخاب» را پیشنهاد دادند و سرانجام این خواسته تحقق پذیرفت. امیدواریم این گزیده بتواند پیام اصلی تئوری انتخاب را به مخاطبان بیش‌تری منتقل نماید و موجب ترویج هرچه بیش‌تر «روانشناسی کنترل درونی» و دست کشیدن از «روانشناسی کنترل بیرونی» شود...

تئوری انتخاب در اتاق مشاوره

  • 185,000 تومان

دکتر گلاسر در این کتاب با نشان دادن راه‌های رهایی از تهدیدهای بیرونی و گام‌های منتهی به آزادی درونی، به ما می‌گوید که این مسیر به‌طور عجیبی ساده است. البته گام نهادن در این راه شهامت و اعتماد می‌خواهد تا بتوانیم شیوه تفکرمان را تغییر دهیم، اما روش معنادار کردن چیزهایی که به نظر بی‌معنا می‌رسد تجربه شگفت‌آوری است. دکتر گلاسر در این کتاب، راهنمایی عملی برای تغییر زندگی نوشته است و تأکید دارد که همواره تغییر از درون به بیرون انجام می‌گیرد. او با اشاره مستقیم به شرایط سخت و ناگواری که در زندگی تجربه می‌کنیم، توضیح می‌دهد که نیازی نداریم قربانی گذشته یا محیط خود باشیم. او تلاش می‌کند به خواننده کمک کند با استفاده از تئوری انتخاب، قربانی بودن را انتخاب نکند یا به قربانی بودن ادامه ندهد. تئوری انتخاب معتقد است هرچه بیش‌تر با مفاهیم این روانشناسی آزادی‌بخش آشنا شویم و با آن زندگی کنیم، می‌توانیم افرادی مؤثرتر، والدینی خشنودتر، همسرانی رضایت‌مندتر و کارکنانی مولد و خلاق‌تر باشیم و سکان زندگی خود را ماهرانه‌تر در اختیار گیریم.

تئوری انتخاب (گالینگور)

  • 78,000 تومان

دکتر گلاسر در این کتاب با نشان دادن راه‌های رهایی از تهدیدهای بیرونی و گام‌های منتهی به آزادی درونی، به ما می‌گوید که این مسیر به طور عجیبی ساده است. البته گام نهادن در این راه شهامت و اعتماد می‌خواهد تا بتوانیم شیوه تفکرمان را تغییر دهیم، اما روش معنادار کردن چیزهایی که به نظر بی‌معنا می‌رسد تجربه شگفت‌آوری است. دکتر گلاسر راهنمایی عملی برای تغییر زندگی نوشته است و تأکید دارد که همواره تغییر از درون به بیرون انجام می‌گیرد. او با اشاره مستقیم به شرایط سخت و ناگواری که در زندگی تجربه می‌کنیم، توضیح می‌دهد که نیازی نداریم قربانی گذشته یا محیط خود باشیم. او تلاش می‌کند به خواننده کمک کند با استفاده از تئوری انتخاب، قربانی بودن را انتخاب نکند یا به قربانی بودن ادامه ندهد. تئوری انتخاب معتقد است هرچه بیش‌تر با مفاهیم این روانشناسی آزادی‌بخش آشنا شویم و با آن زندگی کنیم، می‌توانیم افرادی مؤثرتر، والدینی خشنودتر، همسرانی رضایت‌مندتر و کارکنانی مولد و خلاق‌تر باشیم و سکان زندگی خود را ماهرانه‌تر در اختیار گیریم.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.و این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

تئوری انتخاب و مدیریت زندگی

  • 245,000 تومان

دکتر گلسر با نشان دادن راه‌های رهایی از تهدیدهای بیرونی و گام‌های منتهی به آزادی درونی، به ما می‌گوید که این مسیر به طور عجیبی ساده است. البته گام نهادن در این راه شهامت و اعتماد می‌خواهد تا بتوانیم شیوه تفکرمان را تغییر دهیم، اما روش معنادار کردن چیزهایی که به نظر بی‌معنا می‌رسد تجربه شگفت‌آوری است. دکتر گلسر در این کتاب، راهنمایی عملی برای تغییر زندگی نوشته است و تاکید دارد همواره تغییر از درون به بیرون انجام می‌گیرد. او با اشاره مستقیم به شرایط سخت و ناگواری که در زندگی تجربه می‌کنیم، توضیح می‌دهد که نیازی نداریم قربانی گذشته یا محیط خود باشیم. او تلاش می‌کند به خواننده کمک کند تا با استفاده از تئوری انتخاب، قربانی بودن را انتخاب نکند یا به قربانی بودن ادامه ندهد.

تئوری انتخاب (کتاب گویا)

  • 60,000 تومان

با صدای: علی صاحبی
ویلیام گلاسر روانپزشک پیشگام و نامدار معاصر ماست که با ارائه تئوری نوین انتخاب در عرصه علوم رفتاری به چرایی و چگونگی انجام رفتار افراد پاسخ داده است. گلاسر نخستین بار در عرصه بهداشت روانی و اختلالات روانشناختی، تئوری انتخاب را ارائه کرد و سپس آن را به قلمروهای مهم مدیریت نیروی انسانی، آموزش و پرورش کیفی، رشد و شکوفایی فردی و روابط مهم زندگی اجتماعی گسترش داد. تئوری انتخاب توضیح می‌دهد که موجودات زنده چرا و چگونه رفتار می‌کنند. اساس تئوری انتخاب بر این اصل استوار است که تمامی انسان‌ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، احساس تعلق و عشق، آزادی، قدرت و تفریح برانگیخته می‌شوند و همواره برای ارضای یکی از این پنج نیاز رفتار می‌کنند و از این رو تقریبا تمام رفتارهای خود را انتخاب می‌کنند. لذا باید در برابر رفتارهای خود مسئول و پاسخگو باشند. گلاسر در این کتاب توضیح می‌دهد اگر ما رفتارهای موثر و مسئولانه‌ای را انتخاب کنیم یعنی یاد بگیریم، هم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و هم مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم، خشنود، کامیاب، شاداب و باطراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان به پیش خواهیم برد.
قالب‌بندی: Audiobook

1  2  صفحه‌ی 1