ویل دورانت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتابخانه شخصی من
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
لذات فلسفه (پاسخ به پرسش‌های زندگی)
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
بیداری ذهن
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
فلسفه و مسئله اجتماعی
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
در جستجوی معنای زندگی
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
معنای زندگی (مجموعه ذهن زیبا)
  • 219,500 تومان
  • با تخفیف: 219,500 تومان
درباره‌ معنی زندگی
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
معنی زندگی
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
برگ‌ریزان (کلام آخر درباره زندگی عشق جنگ و خدا)
دعوت به فلسفه
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
قهرمانان تاریخ (خلاصه کتاب بزرگ تاریخ تمدن آخرین اثر نویسنده تاریخ تمدن آخرین اثر ویل دورانت)
درباره معنی زندگی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

کتابخانه شخصی من

  • 155,000 تومان

«کتابخانه شخصی من» بهترین‌های میراث انسانی را در خود دارد تا نسل‌های بعدی دسترسی ساده‌ای به این میراث داشته باشند. متن کتاب لبریز است از دقت نظر، طبع طنز و مهارت خارق‌العاده دورانت برای توضیح عمیق‌ترین و پیچیده‌ترین مطالب به ساده‌ترین شکل. این کتاب هم می‌تواند دروازه‌ای باشد برای خواندن باقی آثار او و هم می‌تواند راهنمای سفری باشد برای تماشای مناظر تاریخ انسان. ویل دورانت در این کتاب، نظر و تحلیل خود را درباره اندیشمندان و شاعران برتر جهان، صد کتابی که باید برای آموختن خوانده، ده نقطه اوج تمدن بشری و دوازده دوران سرنوشت‌ساز در تاریخ جهان بیان کرده است.

لذات فلسفه (پاسخ به پرسش‌های زندگی)

  • 240,000 تومان

لذات فلسفه نظریات ویل دورانت درباره مسائل اساسی زندگی و سرنوشت انسان است. او در این کتاب می‌کوشد تا به فلسفه‌ای متناسب و هماهنگی با زندگی برسد و درباره مسائلی بحث می‌کند که این روزها بیشتر به زندگی ما نزدیک است. موضوع بحث او انسان است. انسان کنونیء یعنی خود ما. او فلسفه را شامل مسائلی می‌داند که بر معنی و ارزش زندگی انسانی تاثیر گذارند. دورانت در این کتاب به زن امروزیء زیبایی‌شناسیء خوشبختیء سرنوشت تمدنء فلسفه سیاسیء فلسفه دین و مفاهیمی از این دست می‌پردازد.

بیداری ذهن

  • 170,000 تومان

هر وقت فردی بیش از نیم قرن به تحقیق بپردازد و مجموعه یازده جلدی تاریخ جامع تمدن بشری را بنویسدء طبیعی است که مردم بخواهند بدانند از این کار و تلاش به چه نتیجه‌ای رسیده استء بدانند که از نظر او کدام یک از دوره‌هاء افراد و دستاوردها از بقیه برتر یا مهم‌تر بوده‌اند. مثلاء دورانت در طومار افتخار اندیشه‌ی بشری خود به چه کسانی عنوان برترین متفکران بشریت را می‌دهد؟ واقعا عنوان بزرگ‌ترین شاعران را به چه کسانی می‌دهدء آن‌هایی که با کلامشان نت‌هایی بر تار و پود قلب آدمی می‌کنند که طنینش تا صدها بلکه هزاران سال پس از درگذشتشان ادامه می‌یابد؟ بهترین کتاب‌های آموزشی هدفمند- و مفید- که حتما باید خوانده شوند کدام‌اند؟ دورانت در طول زندگی حرفه‌ای خود به تقاضای رو به رشد مردم برای چنین ارزیابی‌های کارشناسی شدهء با به رشته تحریر درآوردن و نوشتن مقالاتی شامل نظرات شخصی در مورد رتبه‌بندی «ده متفکر برتر»ء «ده شاعر برتر»ء «صد کتاب برتر آموزشی»ء «نقطه اوج ده پیشرفت بشری» و «دوازده رویداد مهم در تاریخ جهان» پاسخ داد. برخی از این مقالات در نشریات به چاپ رسیدء بقیه آن‌ها به صورت سخنرانی ایستاده در حضور حاضران در جلسه ارائه شد. با این حال ممکن نبود فردی به نتایج او در این موارد دست یابدء مگر آن که اتفاقی مجله نظرات چاپ شده او را می‌خرید یا آن‌قدر خوش‌شانس بود که در یکی از آن جلسات سخنرانی شرکت می کرد. خوشبختانه همه این مقالات در کتاب بیداری ذهن گردآوری شد.

فلسفه و مسئله اجتماعی

  • 52,000 تومان

این کتاب در پی آن است که بگوید: اول، مسئله اجتماعی دغدغه اصلی بسیاری از فلاسفه بزرگ بوده است؛ دوم، رویکرد به مسئله اجتماعی از طریق فلسفه، نخستین شرط برخوردی نسبتا مطلوب با این مسئله است؛ سوم اینکه، رویکرد به فلسفه از طریق مسئله اجتماعی برای احیای فلسفه امری ضروری است. ما از طریق فلسفه خواهیم فهمید چگونه تجربه را به‌مثابه یک کل، یا بخشی از آن را در ارتباط با کل بررسی کنیم. به وسیله «مسئله اجتماعی» به طور ساده و گسترده‌ای متوجه می‌شویم که کاهش درماندگی و بینوایی انسان از طریق تغییر دادن نهادهای اجتماعی دشوار است. این مسئله‌ای است که همواره با تغییر شکل دادن خودش، از تعریفی دقیق تر می‌گریزد؛ چرا که درماندگی و بینوایی با خواست یا میل در ارتباط است، و خواست یا میل، امری شخصی و همواره متغیر است و هریک از ما بر حسب متغیر بودن خواست‌هایمان، به طور متفاوتی به این مسئله نگاه می‌کند.

در جستجوی معنای زندگی

  • 140,000 تومان

«زندگی برای شما چه معنایی دارد، چه چیزی شما را به ادامه آن وادار می کند، مذهب چه کمکی به شما می‌کند، سرچشمه الهام و نیروی شما چیست، هدف و نیروی محرکه شما برای زحمت کشیدن چیست، آرامش و خوشبختی خود را در کجا می‌یابید، و سرانجام سخن این‌که گنجینه شما کجا نهفته است؟» این‌ها پرسش‌هایی است که فیلسوف برجسته آمریکایی، ویل دورانت،از صد نفر از اندیشمندان حوزه‌های مختلف در اوایل قرن بیستم پرسیده است. شاید قدیمی‌ترین پرسش برای انسان خردمند، پرسش از معنای زندگی است؛ اما پاسخ به آن بسیار سخت و شاید ناممکن باشد. در این کتاب ویل دورانت برگزیده ای از بهترین پاسخ‌ها از اندیشمندان قلمروهای گوناگونی چون ادبیات، فلسفه، سینما، سیاست، ورزش و غیره را گردآورده است و خود نیز در فصلی کام تلاش کرده است به این پرسش‌ها پاسخی درخور تامل بدهد.

معنای زندگی (مجموعه ذهن زیبا)

  • 219,500 تومان

در پاییز سال 1930 ویل دورانت خارج از خانه‌اش در لیک هیل، نیویورک در حال شن‌کش کردن برگ‌های خشک بود که مرد خوش لباسی به او نزدیک شد و با صدایی آهسته به او گفت قصد خودکشی دارد، مگر اینکه فیلسوف دلیل ارزشمندی دال بر انصراف او ارائه دهد. چندی بعد دورانت قلم به دست گرفت و نامه‌ای نوشت فلسفی از نظر سوالاتی که مطرح کرد، با توسلی شاعرانه. آن نامه را برای صد نفر ارسال کرد و آن‌ها را نه فقط برای پاسخ به پرسش بنیادین درباره معنای زندگی (به صورت انتزاعی)،‌ بلکه برای بیان اینکه هر یک (به طور اختصاصی) در زندگی شخصی خودشان معنا، مقصد و موفقیتی یافته‌اند یا نه، به چالش کشید. کتاب حاضر مجموعه پاسخ‌هایی است که آن اشخاص به سوال وی دادند و در پایان نظر شخص نویسنده به این مجموعه اضافه شده است.

درباره‌ معنی زندگی

  • 130,000 تومان

ویل دورانت، یکی از معروف‌ ترین فیلسوفان معاصر، نویسنده کتاب گرانقدر تاریخ تمدن، برنده جایزه پولیتزر و مدال آزادی است. انگیزه نوشتن کتاب ((درباره معنی زندگی)) به دنبال سوال شخصی که از او خواسته بود دلیلی برای رد خودکشی بیاورد، ایجاد شد. دورانت نامه‌ای به بیش از یکصد شخصیت معروف نوشت و نظر هر یک از آن‌ها را درباره معنی زندگی جویا شد. کتاب ((درباره معنی زندگی)) حاصل پاسخ‌های آن افراد به همراه نظر شخص دورانت است که با نثری شیوا، خواننده را جذب و با مفهوم و معنای زندگی آشنا می‌کند.

معنی زندگی

  • 30,000 تومان

کتاب حاضر با عناوین درباره معنی زندگی و معنای زندگی توسط مترجمان و ناشران متفاوت در سال‌های مختلف ترجمه و منتشر شده. وی در این کتاب توانست با بهره‌گیری از آثار مورخان دیگر از هرودوت تا آرنولد توین‌بی که از ابتدای تاریخ بشر تاکنون زیسته بودند مکتب نوینی از تاریخنگاری را به‌وجود آورد.

برگ‌ریزان (کلام آخر درباره زندگی عشق جنگ و خدا)

  • 95,000 تومان

این کتاب نقطه پایانی است بر بیش از 6 دهه تامل و تحقیق از مهمترین مرخ قرن بیستم درباره فلسفه‌ها ادیان هنرها علوم و تمدن‌های جهان. آخرین کتاب ویل دورانت نتیجه‌گیری سنجیده و منظمی است درباره مشکلات ازلی- ابدی نوع بشر و چکیده‌ای است از اندیشه و دانایی مردی که نه تنها سال‌ها درباره زندگی مطالعه کرده بلکه آن را در ژرف‌ترین و متحول کننده‌ترین لحظات جهان از سر گذرانده بود: 2 جنگ جهانی رکود بزرگ اقتصادی ظهور سوسیالیسم و آنارشیسم زوال باورهای مذهبی و تغییر تدریجی ارزش‌های اخلاقی. برزگ‌ریزان حاصل تاملات و یادداشت‌های سال‌های پایانی زندگی دورانت درباره پرسش‌ها و مشکلات انسان مدرن است.

دعوت به فلسفه

  • 145,000 تومان

فلسفه معمایی کم اهمیت و غوطه‌ور در میان ابرها نیست که ربطی به زندگی بشر نداشته باشد، بلکه اهمیت اساسی دارد. ویل دورانت، بزرگ‌ترین مروج فاسفه در قرن بیستم ونویسنده‌ی کتاب سترگ تاریخ تمدن، با همین اعتقاد دعوت به فلسفه را نوشته است. این کتاب حاصل نیم‌قرن تفکرات ویل دورانت درباره‌ی مسائلی است که فلاسفه طی چند هزار سال به آن‌ها اندیشیده‌اند. دورانت کناره‌گیری فلسفه از امور انسانی را خطرناک می‌دانست و امیدوار بود فلسفه نقش مهم همیشگی خود را دوباره پیدا کند. این کتاب پر از روح ماجراجویی است. ویل دورانت با قلم زیبا و اثرگذارش، هنر فلسفه‌ورزی را به نمایش می‌گذارد و ما را جذب ماجراهای فلسفه و اندیش‌مندان می‌کند.

قهرمانان تاریخ (خلاصه کتاب بزرگ تاریخ تمدن آخرین اثر نویسنده تاریخ تمدن آخرین اثر ویل دورانت)

  • 380,000 تومان

ویل دورانت چهار سال پیش از مرگش کتابی را شروع کرد که آخرین کتاب وی نام گرفت. این پروژه از دل آرزویی برآمد که او با همسر و دخترش در میان گذاشت: این‌که خلاصه‌ای از تحسین شده‌ترین کتابش (تاریخ تمدن) ارائه دهد. دورانت بهترین راه برای فهم مشکلات امروز را مطالعه گذشته می‌دانست، جایی که می‌توان حقیقتا طبیعت وجود انسان را دریافت. این دیدگاه، همان چیزی است که از صفحات «قهرمانان تاریخ» ساطع می‌شود. در این کتاب به نظر می‌رسد یک ویل دورانت جدید و شاداب، بدون هیچ واهمه‌ای، با ما از مسائلی مانند جنسیت، سیاست و دین صحبت می‌کند.

درباره معنی زندگی

  • 160,000 تومان

روزی مردی به نزد ویل دورانت، مورخ و اندیشمند مشهور، رفت و از او درخواست کرد دلیلی به دست او بدهد که چرا نباید خودکشی کند. دورانت در آن وقت محدود، جواب‌هایی به او داد و مدتی بعد، نامه‌ای برای بیش از صد شخصیت مشهور فرستاد و درباره معنی زندگی از آن‌ها نظر خواست و پاسخ‌های رسیده را به همراه دیدگاه خود، در این کتاب منتشر کرد. «درباره معنی زندگی» یکی از خواندنی‌ترین آثار ویل دورانت، نویسنده کتاب بزرگ تاریخ تمدن است. متن اصلی این کتاب‌ سال‌های سال در دسترس نبود و چند سال پیش به کوشش جان لیتل منتشر شد. ویل دورانت برنده جایزه پولیتزر و مدال آزادی است.

1  صفحه‌ی 1