وکس کینگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شفا رسالت من است (1 راهنما برای غلبه بر پیشانی و رسیدن به رهایی)
  • همراه با تخفیف
ارتعاش خوب زندگی خوب (عشق به خود راهی است به‌سوی خویشتن)
  • همراه با تخفیف
حس خوب زندگی خوب (عشق به خویشتن کلید قفل عظمت درون شما)

شفا رسالت من است (1 راهنما برای غلبه بر پیشانی و رسیدن به رهایی)

  • 200,000 تومان

وکس کینگ: در نقش یک کوچ ذهنی، موفق شده‌ام به هزاران هزار نفر، چه حضوری، چه آنلاین کمک کنم. این افراد از همه اقشار بوده‌اند، از اشخاص سرشناس مشهور و تجار نامدار بگیرید تا حتی مردمی عادی که فکر می‌کردند دیگر قرار نیست زندگی شادی را تجربه کنند. از این افراد خواستم الگوهای فکری بدیع و قدرتمندی را امتحان کنند که برای‌شان تغییرات زیبا و مثبت به ارمغان بیاورد و زندگی‌شان را متحول کند. این کتاب به شما تمام ابزارهای لازم را برای اینکه شما هم متحول شوید، خواهد داد. اگر همین حالا در حال گذراندن یک دوره درمانی هستید یا حتی در آینده شروع خواهید کرد، این کتاب هم یک کمک اضافه در این مسیر خواهد بود.

ارتعاش خوب زندگی خوب (عشق به خود راهی است به‌سوی خویشتن)

  • 80,000 تومان

بهترین خودتان باشید. چگونه می‌توانید خودتان را واقعا دوست داشته باشید؟ چگونه می‌توانید احساسات منفی را به احساسات مثبت تبدیل کنید؟ آیا رسیدن به خوشبختی ماندگار امکان‌پذیر است؟ وکس کینگ در این کتاب پرسش‌های بالا را به درستی پاسخ می‌دهد و به موضوعات زیر می‌پردازد: - با مراقبت از خود انرژی‌های مسموم را پاک‌سازی کنید. - عادت‌های مثبتی مانند ذهن‌آگاهی و مراقبه را پرورش دهید. - باورهایی را که فرصت‌های طلایی ایجاد می‌کنند جایگزین باورهای غلط کنید. - با استفاده از تکنیک‌های این کتاب به هدف‌های خود برسید. - بر ترس غلبه کرده و با کیهان همسو شوید. - هدف‌های والاتری انتخاب کرده و الگویی برای دیگران باشید. در این کتاب یاد می‌گیرید با تغییر طرز تفکر، احساسات، نحوه بیان و رفتار خود، می‌توانید دنیای خود و دیگران را تغییر دهید.

حس خوب زندگی خوب (عشق به خویشتن کلید قفل عظمت درون شما)

  • 120,000 تومان

همه در مقطعی به خودشان می‌آیند و می‌بینند در حال غیبت کردن درباره کسی هستند. گاهی، حتی متوجه نمی‌شوند که در حال انجام این کارند. بدتر اینکه اغلب افراد از این کار لذت می‌برند. اصلا فکر نمی‌کنند که در حال قضاوت دیگران‌اند و غیبت کردن را کار بی ضرری می‌بینند. آن‌ها فقط عاشق هیجان ناشی از شنیدن شایعات جذاب درباره اطرافیانشان، دست به دست کردن آن‌ها و دریافت بازخورد کارشان‌اند. همین کار باعث می‌شود غیبت کردن فرکانس ارتعاشتان راحسابی پایین بیاورد! گذشته از این‌ها، غیبت کردن به منیت ما خوراک می‌دهد: ما غیبت دیگران را می‌کنیم تا به خودمان حس خوبی داشته باشیم وحس کنیم برتر از دیگرانیم. در غالب موارد، غیبت حکم قضاوت کردن دیگران را دارد و اغلب قضاوت‌هایی که افراد راجع به دیگران می‌کنند از نفرت نشات می‌گیرد. نفرت یکی از حالات ارتعاش در فرکانس پایین است که فقط باعث می‌شود تجربیات ناخوشایند را در زندگی‌تان جذب کنید.

صفحه‌ی 1