هنریت آن کلاوسر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بنویس تا اتفاق بیفتد
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند (کتاب گویا)
  • 28,500 تومان
  • با تخفیف: 28,500 تومان
بنویس تا اتفاق بیفتد (دانستن آن‌چه که می‌خواهید و به دست آوردن آن)
بنویس تا اتفاق بیفتد (بدانی چه می‌خواهی به دستش می‌آوری)
بنویس تا اتفاق بیافتد (دانستن آنچه شما می‌خواهید و نحوه بدست آوردن آن)
بنویس تا اتفاق بیفتد
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
بنویس تا اتفاق بیفتد
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند
  • 182,500 تومان
  • با تخفیف: 182,500 تومان
بنویس تا اتفاق بیفتد (آنچه می‌خواهید و به دست‌آوردن)
بنویس تا اتفاق بیافتد (به همراه دفترچه)
  • 128,000 تومان
  • با تخفیف: 128,000 تومان

بنویس تا اتفاق بیفتد

  • 44,000 تومان

گاهی اوقات برای این‌که رویاهایتان تحقق پیدا کند باید خودتان ابتکار عمل را در دست بگیرید. نوشتن یکی از راه‌هایی است که چرخ‌ها را به حرکت درمی‌آورد و مسیر دستیابی به رویاهایتان را هموارتر می‌سازد. این کتاب با ذکر مثال‌هایی حقیقی به شما می‌آموزد که چگونه از این روش برای رسیدن به آرزوهای خود استفاده کنید و ایمان بیاورید که اگر آرزویی در سر دارید به طور قطع توانایی رسیدن به آن را دارید.

بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند (کتاب گویا)

  • 28,500 تومان

بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند (کتاب گویا)

بنویس تا اتفاق بیفتد (دانستن آن‌چه که می‌خواهید و به دست آوردن آن)

  • 52,000 تومان

اگر از خواسته‌ات آگاه باشی، می‌توانی آن را به دست آوری به رغم سال‌های سال تحقیق درباره مغز، با وجود کل دانش امروزی ما راجع به جسم پینه‌ای، سیستم فعال‌کننده مشبک و عملکرد ذهن انسان، باز هم به شدت تعجب می‌کنیم که «نوشتن کارساز است» و چنین جمله هایی را بر زبان می‌آوریم: «عجب!»، «خدای من!». کتاب «بنویس تا اتفاق بیفتد» همان حس تعجب را در خود دارد و بر مبنای همان حقیقت علمی کنونی است - یعنی این حقیقت که اگر به تعیین هدف بپردازید، بر نتیجه متمرکز شوید، خواسته خود را از زندگی مشخص کنید، می‌توانید آرزویتان را به واقعیت تبدیل کنید. عامل اصلی دیگری که دست به کار می‌شود؛ همان عامل مشترک میان یکایک این کتاب‌های ماندگار است: اولین قدم در کل این کتاب‌ها، نوشتن هدف است...

بنویس تا اتفاق بیفتد (بدانی چه می‌خواهی به دستش می‌آوری)

  • 100,000 تومان

در شرایطی که تاکید اصلی و بی‌شمار بسیاری از کتاب‌های حوزه انگیزش روی نگارش اهداف و آرزوهاست، باید سراغ کتابی رفت که به قول معروف، اصل جنس است و مخاطب می‌تواند به بهترین شیوه با هنر نگارش نتیجه‌بخش اهداف و حتی نخواستن‌ها در زندگی آگاه شود. کتاب »بنویس تا اتفاق بیفتد» چنین کتابی‌ست. ویژگی مهم آن این است که نویسنده‌اش خانم «هنریت کلاوسر» از دنیای نویسندگی وارد حوزه کتاب‌های موفقیت و انگیزش شده است و بنابراین در این کتاب سخنان نویسنده‌ای حرفه‌ای را می‌خوانیم که هم در دنیای نوشتن چیره‌دست است و هم از آن‌جا که بسیاری از آرزوهایش را از رهگذر نوشتن به دست آورده است، پس می‌تواند یکی از بهترین معلمان کامیابی باشد.

بنویس تا اتفاق بیافتد (دانستن آنچه شما می‌خواهید و نحوه بدست آوردن آن)

  • 68,000 تومان

با وجود تمامی تحقیق‌ها و پژوهش‌هایی که طی سالیان اخیر در مورد مغز انسان انجام شده است، هنوز هم دانش فعلی ما در مورد رشته‌های عصبی که دو نیمکره مغز را به هم وصل می‌کنند و سیستم فعال‌سازی شبکه‌ای و عملکرد مغز انسان کافی نیست، به همین دلیل است که ما در مورد تاثیرگذاری چنین روش‌ها و برنامه‌هایی اطمینان کافی نداریم. کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، به این عدم اطمینان پاسخ می‌دهد و مطابق با حقایق علمی روز است، و توضیح می‌دهد که مشخص کردن هدف، تمرکز بر نتیجه، و دانستن آنچه که در زندگی می‌خواهید، می‌تواند رویاهای شما را تبدیل به واقعیت کند...

بنویس تا اتفاق بیفتد

  • 42,000 تومان

محققان و دانشمندان بعد از سال‌ها تحقیق درباره مغز انسان و بررسی زیادی درباره کالبد انسان و بررسی اعصاب هنوز هم در تعجب به سر می‌برند که چگونه است که آن‌چه را که بخواهیم و بنویسیم برایمان اتفاق می‌افتد. کتاب حاضر بنویس تا اتفاق بیفتد دقیقا همان حس شگفت‌انگیز را دارا می‌باشد و بدون شک می‌توان گفت که ریشه در یک حقیقت علمی دارد. این‌که شما به خوبی بدانید که چه می‌خواهید و بر نتیجه آن تمرکز داشته باشید مطمئنا به خواسته خود خواهید رسید.

بنویس تا اتفاق بیفتد

  • 38,000 تومان

نخستین گام در برآورده‌سازی آرزوها، نوشتن آن‌هاست. در حقیقت، همیشه در زندگی همه ما، کسی هست که راهنمایی‌مان می‌کند؛ اما اغلب ما نه صدایش را می‌شنویم و نه او را می‌بینیم. به این ندا گوش فرا دهید. لطفا همین الان، به خودتان اجازه خیال‌بافی و رویاپردازی بدهید و اهداف و آرزوهایتان را بنویسید. هر چه به ذهن‌تان می‌آید، سریع بنویسید و به چیزهایی که می‌نویسید چندان فکر نکنید. اما آیا به نقشه این راه آشنا هستید؟ آیا روش کار را می‌دانید؟ اثر پیش روی خود را بخوانید و سپس آرزو کنید و بنویسید.

بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

  • 182,500 تومان

ادامه کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد. خانم هنریت آن کلاوسر در ادامه کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد کتاب تحسین برانگیز «بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند» را برای علاقه‌مندان به حوزه رشد درونی و غنی‌سازی زندگی نوشته است. این کتاب مالامال از داستان‌ها و سرگذشت‌های واقعی و الهام‌بخش‌ انسان‌هایی است که دست به قلم برده‌اند و نوشتن را آغاز کرده‌اند. عملی که بلافاصله خالق اتفاقات و رویدادهای شگفت‌انگیزی در زندگی آن‌ها شده است. نوشتن باعث شده رویاهای بسیاری محقق شود. ارتباط افراد با عزیزان‌شان بهبود یابد، مشکلات‌شان حل شود و زخم‌های درونی و عاطفی‌شان التیام یابد. مطالعه این کتاب بی‌شک ظرفیت‌ها و امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌شود به ابزارهای موثری برای خودشکوفایی فردی و غنی‌سازی زندگی‌تان دست یابید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

بنویس تا اتفاق بیفتد (آنچه می‌خواهید و به دست‌آوردن)

  • 42,000 تومان

بدون معطلی فهرست اهداف خود را بنویسید. روی صفحه معطل نمانید. اگر دیدید هدفی را به دلیل بلند پروازانه یا بعید بودن، نادیده می‌گیرید، در هر صورت آن را بنویسید و کنارش علامت ستاره بزنید. این هدفی واقعی است. از زیاده‌خواهی نترسید. حتی آن خواسته‌هایی را که هیچ روش علمی‌ای برای تحقق‌شان ندارید، بنویسید. نوشتن آرزوه‌ها و آرمان‌ها مانند نصب تابلویی است که روی آن نوشته شده: «فروشگاه باز است» با نوشتن شما اعلام می‌کنید که در بازی هستید. نوشتن هدف روی کاغذ، بخشی از مغز شما را که به سیستم فعال‌ کننده مشبک معروف است، به حالت آماده باش در می‌آورد تا در بازی به شما ملحق شود.

بنویس تا اتفاق بیافتد (به همراه دفترچه)

  • 128,000 تومان

دکتر هنریت آن کلاوسر در بنویس تا اتفاق بیافتد شرح می دهد که گام نخست در راه رسیدن به اهداف نوشتن آنهاست. نوشتن حتی کمک می کند تا بفهمید چه می خواهید. در این کتاب با داستانهایی از آدمهای عادی آشنا می شوید که بعد از آوردن آرزوهای خود به روی کاغذ شاهد معجزه های کوچک و بزرگ در زندگی خود بوده اند. توصیه های واقع بینانه و تمرین های آسان خانم کلاوسر مسلماَ قوه خلاقه شما را فعال می کند و چیزی نمی گذرد که متوجه می شوید با نوشتن آرزوها پرواز خود را به سوی موفقیت آغاز کرده اید.

صفحه‌ی 1