هلن فیشر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا او (یافتن عشق واقعی با دانستن تیپ شخصیتی‌تان)
چرا او (یافتن عشق واقعی با درک تیپ‌های شخصیتی)
چرا او (چرا عاشق شخص خاصی می‌شویم)
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان
چرا عاشق می‌شویم (ماهیت و تاثیر عاطفی متقابل در عشق رمانتیک)
چرا عاشق او شدم
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
چرا عاشق می‌شویم (ماهیت و فرایند عشق رمانتیک)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
جنس اول
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان

چرا او (یافتن عشق واقعی با دانستن تیپ شخصیتی‌تان)

  • 190,000 تومان

آیا طبیعت برایمان کسی را زیر سر دارد؟ وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، همه به تفاوت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی توجه دارند، اما تفاوت مغزها چه؟ تست شخصیت‌شناسی این کتاب بر پایه شیمی مغز بنا شده است. کند و کاو درباره تیپ‌های شخصیتی می‌تواند راه خوبی برای شناخت خود، ارزش‌ها و استعدادهایمان باشد و به ما در این‌که به دنبال چه کسی می‌گردیم کمک کند. نویسنده کتاب، با مطالعه بر بیش از هفتاد هزار نفر، به ما می‌گوید که بر مبنای تیپ شخصیتی‌مان جذب کدام تیپ‌ها با کدام خصوصیات رفتاری می‌شویم و با چه کسانی بهتر کنار می‌آییم.

چرا او (یافتن عشق واقعی با درک تیپ‌های شخصیتی)

  • 62,000 تومان

مارتین لوتر نوشته است:((قلب انسان مثل یک کشتی در دریای طوفانی است که با بادهایی از چهار گوشه بهشت هدایت می‌شود.)) به رغم همه نیروهای گوناگون روی زمین، ما عاشق می‌شویم. و این عشق می‌تواند سال‌ها باقی بماند اگر شما به مادر طبیعت گوش بسپارید و جفت مناسب خود را پیدا کنید. پس از خواندن این کتاب درباره دست تقدیری که بر زندگی شما حاکم است، بیش‌تر خواهید دانست و برخی از رازهای طبیعت درباره عشق را فرا خواهید گرفت. این راز و رمزها را به کار بگیرید، عشق حقیقی را پیدا کنید، حفظش کنید و رویاهایتان را واقعیت بخشید.

چرا او (چرا عاشق شخص خاصی می‌شویم)

  • 225,000 تومان

چرا عاشق شخص خاصی می‌شویم؟ هلن فیشر به عنوان نورولوژیست و محققی برجسته در حوزه عشق رمانتیک در این کتاب آموزنده به این پرسش پاسخ می‌دهد. او در این کتاب نشان می‌دهد که هر یک از ما به دلیل ترکیب ژنتیکی و نظام شیمیایی متفاوتی که در مغز عمل می‌کند، یکی از چهار هورمون اصلی دوپامین، سروتونین، تستوسترون و استروژن را بیشتر ترشح می‌کنیم. او چهار تیپ شخصیتی جستجوگر، سازنده، هدایتگر و مذاکره‌کننده را نماینده سطوح بالای هر یک از این هورمون‌ها می‌داند و به تفصیل به تبیین هر یک از این شخصیت‌ها می‌پردازد. هلن فیشر نشان می‌دهد که ما به عنوان نماینده یکی از این تیپ‌های شخصیتی، جذب افرادی می‌شویم که مکمل ویژگی‌های پایدار شخصیتی ما باشند. کتاب «چرا او»، درک شما را از چرای عاشق «او» شدن، زیر و رو می‌کند و با تکیه بر زیست‌شناسی و شیمی به شما کمک می کند تا محبوب خود را بیابید و او را بشناسید.

چرا عاشق می‌شویم (ماهیت و تاثیر عاطفی متقابل در عشق رمانتیک)

  • 255,000 تومان

هلن فیشر در این کتاب، با رویکردی علمی به رمزگشایی از جنبه‌های اسرارآمیز عشق رمانتیک پرداخته است و به پرسش‌های اساسی چون «عشق چیست؟ عاشق چه کسی می‌شویم؟ و چگونه می‌توان احساس عشق را زنده نگاه داشت؟» پاسخ می‌دهد. هلن فیشر با گروهی از دانشمندان، مغز عشاق بسیاری را اسکن می‌کند و نشان می‌دهد در حین فرایند عاشق شدن، نواحی خاصی از مغز روشن می‌شوند و جریان خون در این نواحی شدت می‌یابد. او نشان می‌دهد عشق نه تنها یک احساس، که محرکی قدرتمند هم چون گرسنگی است. هلن فیشر حتی به پدیده عشق در حیوانات هم می‌پردازد و نشان می‌دهد عشق در مراحل تکامل در مغز ما نهادینه شده است و نه یک انتخاب، که مرحله‌ای از رشد فردی است. پس از مطالعه این کتاب، به خوبی خواهید فهمید در مغز افراد عاشق چه تغییراتی رخ می‌دهد و دیگر نه تنها از رفتارهای خودتان و یا حتی دیگران در خصوص عشق، تعهد و حتی خیانت حیرت‌زده نخواهید شد، بلکه به خوبی به دلیل آن پی خواهید برد.

چرا عاشق او شدم

  • 65,000 تومان

چرا ما عاشق افراد مشخصی می‌شویم؟ هلن فیشر، متخصص علم عشق رمانتیک، بعد از سه دهه تحقیق موفق شد پاسخ این سوال را بیابد. او پس از تهیه یک پرسشنامه علمی که تعیین‌کننده تیپ شخصیتی شماست، نه تنها برایتان مشخص می‌کند شما با چه افرادی و با چه خصوصیاتی احساس نزدیکی بیشتری دارید، بلکه به شما کمک می‌کند که چطور آن‌ها را بیابید. جذب خود کنید و در کنار هم بمانید. او با کمک علم نورولوژی پا را از نظریه‌پردازی فراتر گذاشته و با دلایل علمی پاسخ معمای جذب رماتیک را بازگو می‌کند...

چرا عاشق می‌شویم (ماهیت و فرایند عشق رمانتیک)

  • 35,000 تومان

هلن فیشر، انسان‌شناس برجسته، در چرا عاشق می‌ِشویم؟ طرح معنایی جدیدی از پدیده عشق ارائه می‌دهد ـ تحقیقی کامل که از ریشه‌های عشق در مغز تا تپش هیجان‌انگیز آن در جسم و رفتار ما را در بر می‌گیرد. فیشر با همکاری تیم داشمندان همکارش از مغز افرادی که اخیرا عاشق شده‌اند اسکن مغزی می‌گیرد و چیزی را که تا همین اواخر روانشناسان درباره‌اش به حدس و گمان بسنده می‌کردند ثابت می‌کند: وقتی عاشق می‌شوید، بخش‌هایی خاص از مغز به واسطه افزایش جریان خون ـ به اصطلاح ـ‌ نورانی می‌شوند. این کتاب جدید و کامل ا استفاده از این داده‌ها می‌گوید که عشق رمانتیک به واسطه میلیون‌ها سال حیات و تکامل نقشی ماندگار بر لوح مغز ما پدید آورده است. عشق صرفا یک عاطفه نیست، بلکه انگیزشی است قدرتمند چون احساس گرسنگی.

جنس اول

  • 130,000 تومان

هلن فیشر، مردم‌شناس سرشناس می‌گوید«آینده متعلق به زنان است.» او در این کتاب جنجال‌برانگیز این ادعای وسوسه‌انگیز را شرح می‌دهد. فیشر با استفاده از تحقیقات مبتکرانه نشان می‌دهد که چطور استعدادهای ذاتی زنان، در قرن بیست و یکم، دنیای امروزمان را تغییر می‌دهد و آنان را به رهبرانی مطلوب و شکل‌دهندگانی موثر در کسب و کار و اجتماع مبدل می‌کند. با نگاهی بر روزگاران پیش از تاریخ، فیشر نشان می‌دهدکه چطور ساختار خاص ذهن‌زن، زنان را قادر می‌سازد تا شیوه «تفکر شبکه‌ای» یا «تفکر ترکیبی» را در پیش گیرند. در حالی که شیوه تفکر ذهن مردانه «گام به گام» و همراه با تمرکز کامل حواس و تفکیک‌سازی موضوعات است. فیشر، با حکایاتی شنیدنی و داستان‌هایی گیرا، بر خواننده آشکار می‌سازد که چگونه استعدادهای ویژه زنان - قابلیت‌های بی‌نظیر کلامی، مردم‌داری، ادراک قوی، مهارت‌های شفابخشی، و توانایی‌های دیگر - آنان را در جهت موفقیت در دنیای امروز پزشکی، آموزش و پرورش، ارتباطات، حقوق، بشردوستی، و کشورداری سوق می‌دهد. این کتاب روشنگر دیدگاه شما را نسبت به خود، خانواده، دنیای اطراف، و نیز هر مرد و هر زنی که ملاقات می‌کنید تغییر خواهد داد.

صفحه‌ی 1