هاکان منگوچ


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دل پاک پایان خوش
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
در کنار خودشیفته‌ها (رفتنی‌ام یا ماندنی)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
خوشبختی انقلابی بزرگ است (نور از زخم‌ها وارد می‌شود)
همسفر زندگی (آنکه شادی را در تو بیابد از آن توست مابقی مسافران این سفرند)
رفتنی‌ام یا ماندنی (احساس بی‌ارزشی و درماندگی ثمره زندگی در  کنار افراد نارسیست)
شاگرد شمس بودن (هر چیز در زمان خود رخ خواهد داد)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
من نی هستم
  • 279,900 تومان
  • با تخفیف: 279,900 تومان
18 پند مولانا (برداشت مولانا از انسان در 18 بیت اول مثنوی که نگاه ما را به زندگی تغییر خواهد داد)
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود (21 قاعده مولانا)
  • 159,900 تومان
  • با تخفیف: 159,900 تومان
درد همیشه راه را نشان می‌دهد (مجموعه شعر)
  • 129,900 تومان
  • با تخفیف: 129,900 تومان
21 قانون مولانا (گر تو راه افتاده‌ای راهت هویدا می‌شود)

دل پاک پایان خوش

  • 160,000 تومان

«آرزو می‌کنم فقدان هر چیزی را حس کردی، ابتدا در درون خود آن را جست‌و‌جو کنی» هاکان منگوچ این بار گفته‌های یک صوفی را که با او در آفریقا آشنا شده بود با تجربه‌های کاری و تفکرات خود به‌عنوان یک روانشناس حاذق درهم می‌آمیزد و کتابی را ارائه می‌کند که به جرات می‌توان گفت در تمامی موارد تاثیرگذار بر رشد فردی، روشنگری کرده و هر آنچه را که یک انسان در دنیای امروز برای زندگی فردی و اجتماعی سالم‌تر بدان نیاز دارد در قالب داستان و رهنمود‌های ساده و کاربردی به خواننده ارائه می‌کند مسائلی همچون ناحیه امن - اعتمادبه‌نفس - تله‌های شخصیتی - جهان‌بینی مثبت و به‌طور کلی بهبود کیفیت زندگی را مطرح می‌کند. اندیشه‌ها همچون دانه هستند و ثمره اندیشه‌هایی را که در خاک قلب و ذهن خود کاشته‌ای به ناچار برداشت خواهی کرد، فراموش نکن که جنگل، ثمره دانه بسیار کوچکی‌ست که در دل خاک افتاده، شیوه اندیشیدن تو که بدان چندان اهمیتی هم نداده‌ای با گذشت زمان تبدیل به جنگلی شده و زندگیت را احاطه خواهد کرد.

در کنار خودشیفته‌ها (رفتنی‌ام یا ماندنی)

  • 185,000 تومان

دور و برمان پر شده از افرادی که فکر می‌کنند مرکز عالم هستند ... و جالب است بدانیم که عاشق یک انسان خودشیفته شدن، یا تحت‌تاثیر او قرار گرفتن بسیار آسان است. زیرا آنها با هوش بسیار و کاریزمای خود به‌راحتی می‌توانند ذهن و روح دیگران را دستکاری کنند و البته به جای دوست داشتن وانمود می‌کنند که دوست دارند و در این کار بسیار ماهر هستند. این کتاب با نگاهی متفاوت و داستانی، موضوع خودشیفتگی و بحران‌های آن و تاثیرات آن بر دیگران را بررسی می‌کند. در این کتاب یاد می‌گیریم که چگونه از بهشت خیالی که یک فرد نارسیست (خودشیفته) آن را ساخته بگریزیم. این یک داستان نیست بلکه راه رهایی است. در میدان مبارزه آلینا و ارتان که به ظاهر عشق نامیده می‌شود، شما چگونه راه خود را پیدا خواهید کرد؟

خوشبختی انقلابی بزرگ است (نور از زخم‌ها وارد می‌شود)

  • 135,000 تومان

همه ما فکر می‌کنیم در طول زمان، چیزهایی از دست داده‌ایم، اما در حقیقت چیزی از دست نمی‌دهیم. زیرا هر چه که فکر می‌کنیم از دست رفته، در نهایت به صورتی دیگر به سوی ما بازخواهند گشت. چگونه وقتی نمی‌دانیم چند ثانیه بعد چه خواهد شد برای سال‌ها بعد برنامه‌ریزی می‌کنیم. همان‌طور که هیچ دیداری تصادفی نیست. این‌که تو این کتاب را در دست گرفته‌ای نیز تصادفی نیست... داستان‌های صمیمی و پرمعنای این کتاب می‌تواند در مواجهه با تاریکی‌ها و سختی‌ها مانند نور و روشنایی برای تو باشد. هرگز امیدت را از دست مده. فراموش نکن راه کسی که قلبش را از خوبی پر کرده همیشه باز خواهد بود.

همسفر زندگی (آنکه شادی را در تو بیابد از آن توست مابقی مسافران این سفرند)

  • 149,900 تومان

هر آنچه را که امروز از دست بدهی، به شکلی دیگر به‌سوی تو باز خواهد گشت. رفته‌رفته از تعداد داشته‌های همۀ ما کاسته می‌شود، اما در حقیقت هیچ‌چیز را از دست نمی‌دهیم؛ چراکه هر آنچه گمان می‌کنیم از دست داده‌ایم به شکل دستاوردی تازه، راه ورود به زندگی‌مان را پیدا می‌کند. بی‌آنکه بدانیم چند ثانیه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد، دست به برنامه‌ریزی سال‌های آینده می‌زنیم. حال آنکه، زندگی آبستن وقایع غیرمنتظره و غافلگیرکننده است، همسفر من. هیچ ملاقاتی تصادفی نیست، همانطور که اکنون این کتاب توجه تو را اتفاقی به خود جلب نکرده است. در سطر سطر این کتاب به داستان‌هایی برمی‌خوری که در بحران‌ها و روزهای سخت، یادآوری‌شان مثل آبی خواهد بود که بر روی آتش می‌ریزی. هرگز امید خود را از دست نده! به خاطر داشته باش، راه کسانی که قلبشان پر از خیر و نیکی است همیشه گشوده است.

رفتنی‌ام یا ماندنی (احساس بی‌ارزشی و درماندگی ثمره زندگی در کنار افراد نارسیست)

  • 139,900 تومان

از همه طرف با افراد نارسیستی (خودشیفته) که فکر می‌کنند دنیا بر مدار آن‌ها می‌چرخد، محاصره شده‌ایم. هاکان منگوچ در کتاب رفتنی‌ام یا ماندنی روال معمول رمان را در هم شکسته و سبک متفاوتی از رمان‌نویسی ارائه می‌دهد و در آن به دهلیزهای روانی روابط اشخاصی که در سایه زندگی با افراد نارسیست، ناآرام و ناراحت هستند، می‌پردازد و از آن‌ها پرده‌گشایی می‌کند. در جدال میان آلینا و ارتان، در میدانی به نام عشق، چیزهای زیادی مرتبط با خودتان خواهید یافت.

شاگرد شمس بودن (هر چیز در زمان خود رخ خواهد داد)

  • 135,000 تومان

شاگرد شمس بودن کار آسانی نیست. این شاگردی اراده قوی، نظم و انضباط و جسارت و قلبی بزرگ می خواهد. حاضر هستی تا وارد این راه شوی؟ شمس روراست و صادق است، حیله و فریب ندارد. آیا تو هم می‌توانی در مقابل خودت صادق و روراست باشی؟ شمس خورشید است، روشنایی است، گرما می‌دهد اما در عین حال هم می‌سوزاند و خاکستر می‌کند. آیا تو هم آماده‌ای تا خاکستر شوی و بعد از خاکسترهایت دوباره متولد شوی؟ شمس اصرار نمی‌کند، اجبار نمی‌کند، تحت فشار نمی گذارد، اما به وقتش رها کردن و رفتن را نیز می داند. آیا آماده‌ای تا شاخه‌هایی که به آن متصل شده‌ای را رها کنی؟ آماده‌ای به موقع‌اش دانسته‌هایت را کنار بگذاری و از نو بیاموزی؟ رفیق راه‌های روشن، این بار تو را صدا می‌کنم برای شاگرد شمس بودن. بله این راه، مسیر راحتی، روشنی و گرما و نور است. اما می‌تواند پرحرارت و پرسوز شود. در این راه هر کس عجول باشد، عقب می‌ماند. هرکس تقلب کند، حذف می‌شود. هر کس نتواند رها کند، فراموش می‌شود. و داستان کسی که زود خسته شود زود به پایان می‌رسد. راه شمس راه کسانی است که آماده سوختن شده‌اند. برای رسیدن هرگز دیر نیست، زیرا هر چیز در زمان خودش روی خواهد داد. شاید هم بهترین زمان برای تو اکنون است.

موعد مقرر (هر چیز منتظر موعد مقرر خود است نه گل پیش از موعد خود غنچه می‌دهد و نه خورشید پیش از موعد مقرر خود طلوع می‌کند)

  • 179,900 تومان

شاگرد شمس شدن، کاری دشوار است؛ قاطعیت، نظم و جرئت می‌خواهد. شمس خورشیدی تابناک است که هم می‌تواند گرمابخش باشد و هم بسوزاند و خاکستر کند. حاضری خاکستر بشوی و دوباره از خاکسترت جوانه بزنی؟ حاضری شاخه‌هایی را که به آن عادت کرده‌ای، رها کنی و وقتش که رسید، بروی؟ حاضری به یک‌باره دانسته‌هایت را به کناری بگذاری؟ این بار تو را برای شاگرد مکتب شمس بودن دعوت می‌کنم، هم‌سفر من! برای هیچ‌چیزی دیر نیست؛ چرا که هر چیزی منتظر موعد مقرر خود است. شاید موعد مقرر، اکنون باشد.

من نی هستم

  • 279,900 تومان

به‌‌جای های‌‌وهوی دیگران به نجواهای قلبت گوش کن... این یک سفر است سفر شاخه نی از نی‌‌زار که با دمیدن نفس یک نی‌‌زن جان می‌‌یابد. تکاملی که درهایش به‌‌روی تو گشوده شده، در تو آغاز و در تو پایان می‌‌پذیرد. این کتاب که سفری برای به تعادل رساندن زندگی‌‌ات در روابط، بدن، ذهن و درآمدت نوشته شده، راهبر توست. به دست تو رسیده است تا درهایی که نتوانستی به تنهایی باز کنی را تا انتها بگشایی. انسان‌‌هایی که می‌‌توانستند به تو کمک کنند همیشه حضور داشتند. اما تو آن‌‌ها را وارد زندگی خود نکردی چون قلبت اعتماد به دیگران را فراموش کرده است. از هر مانعی که جلویت سبز شده دوری کردی چون خیلی وقت است پتانسیل‌‌های به خواب‌‌رفته درونی‌‌ات را نادیده گرفته‌‌ای. باور اینکه خواسته‌‌ات می‌‌تواند رخ بدهد را از دست داده‌‌ای. در زندگی برای برنده شدن، موفق شدن و رسیدن؛ بسیار دویده‌‌ای اما به هیچ چیز نرسیده‌‌ای چون زمان تو را اسیر خود کرده است. به‌‌قدری سرعت گرفته و طوری خود را مشغول کردی، که بدنت از روحت پیشی گرفته است. در این کتاب ایستادن را یاد خواهی گرفت. آهستگی را که بیاموزی؛ بدن و روحت هیجان به هم رسیدنشان را تجربه خواهند کرد. اینجا یاد خواهی گرفت درست نفس بکشی. روابطت، کار، درآمد و سلامتی خود را از نو خواهی ساخت. هرآنچه را که فراموش کردی از نو به خاطر می‌‌آوری. از خودت «خودی تازه» به وجود خواهی آورد. دیگر وقت آن است تا هر آنچه که از آن رضایت نداری را بکوبی و از نو بنا کنی. نترس، در واقع نیرویی که به آن نیاز داری درون توست. من فقط در پیدا کردنش کمکت خواهم کرد.

18 پند مولانا (برداشت مولانا از انسان در 18 بیت اول مثنوی که نگاه ما را به زندگی تغییر خواهد داد)

  • 135,000 تومان

محبوب‌ترین و پرآوازه‌ترین عارف دنیا، مولانا می‌گوید: راه‌های رسیدن به خدا بسیار است، اما من راه عشق را انتخاب کردم و با این جمله استعاره جدیدی پیش‌روی ما می‌گذارد. در نظر وی عشق مفهوم و تجربه و جستجویی برای تمام عمر است. از نگاه مولانا قلبی که در آن عشق جوانه نزده، یا متعلق به یک دیوانه است یا برای یک مرده است. این صوفی بزرگ در 18 بیت آغازین مثنوی زندگی انسان با ساز نی مقایسه می‌کنند و به دلیل اینکه این ابیات حاوی اسرار مهمی هستند بسیار با‌ ارزش و با مفهوم هستند. این کتاب نگاهی به این ابیات دارد که پنجره‌ای زیبا به زندگی شما باز خواهد کرد که با عشق آفریده شده و اسرار زیبایی از هستی بر شما آشکار خواهد گشت.

راه به قدم‌های تو روشن می‌شود (21 قاعده مولانا)

  • 159,900 تومان

اگر مولانا نگاهی به تجربیات و اتفاقات انسان‌های قرن بیست و یک می‌انداخت‏، به چه می‌اندیشید؟ برای مشکلاتی که در این عصر «سرعت و شتاب» با آنها دست به گریبان هستیم، چه راه‌حلی ارائه می‌داد؟ هاکان مگنوچ در کتاب جدیدی که نوشته است، به دنبال پاسخ این پرسش‌ها است. متفکر بزرگ از قرن هفتم،‌ روح رنج کشیده انسان‌های عصر کنونی‌مان را صدا می‌زند. به آنها بیست و یک قاعده طلایی را یادآوری می‌کند. اینکه هیچ‌چیز حل‌نشدنی نیست و راه‌حلی دارد. زمزمه می‌کند که در دل هر درد، درمانی وجود دارد. آیا می‌توان درمان را یافت؟ اگر به جای درستی نگاه کنی، بله! زمان آن است که چشم دلتان را به جای درست بگشایید. گنجی که به دنبال آن هستی، درست همان‌جاست که ایستاده‌ای. خوش آمدی، همسفر من!

درد همیشه راه را نشان می‌دهد (مجموعه شعر)

  • 129,900 تومان

عشق کار قسمت است، نه رویدادی که حاصل محاسبه‌گری است. عشق وقف شدن است، نه جستجو کردن. اگر وقف شدی و در این راه سوختی، بدان که عشق دور از تو نیست. مولانا صوفی‌ای که اشعارش خوانندگان بسیاری داشته است، می‌گوید:«راه‌های بسیاری برای رسیدن به خالق وجود دارد؛ من عشق را برگزیدم». او به این صورت «عشق» را استعاره‌ای از وقف شدن برای ما معرفی می‌کند. از نظر او «عشق» تجربه‌ای در جستجوی معناست که به درازای عمر می‌انجامد. به نظر مولانا، قلبی که عشق در آن جایگاهی ندارد یا از آن دیوانه است یا مرده... تمثیل مولانا، صوفی بزرگ، از ساز نی به داستان خلقت انسان در هجده بیت اول مثنوی بسیار مهم است، زیرا سرشار از اسرار کائنات است. با این کتاب قادر به تماشای اسرار بی‌نهایت کائنات از پنجره زندگی خواهید بود.

21 قانون مولانا (گر تو راه افتاده‌ای راهت هویدا می‌شود)

  • 135,000 تومان

هر چیز منتظر زمان خودش است. نه گل زودتر از زمانش باز خواهد شد، نه خورشید زودتر از زمانش طلوع خواهد کرد. کمی صبر کن آن چیزی که متعلق به توست به سوی تو خواهد آمد. اگر مولانا می‌دید که در قرن 21 ام چه اتفاقاتی به سر دنیا آمده، چه می‌گفت و چه می‌اندیشید؟ در این دنیای پر سرعت برای اینکه چاره ای برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم پیدا کنیم چه چیز هایی به ما می‌آموخت؟ هاکان منگوچ در این کتاب جدید سعی داد پاسخ این سوالات را پیدا کند. از 800 سال قبل تا به امروز کلام مولانا روشنی بخش راه روح بشری شده است. او در این 21 قانون راه را به ما نشان می‌دهد. و در گوش ما زمزمه می‌کند که هر دردی درمانی دارد و در دل هر مشکلی چاره ای نهفته است. آیا پیدا کردن آن درمان و چاره ممکن است؟ اگر درست نگاه کنی (و در مسیر درست باشی) بله ممکن است. اکنون زمان آن رسیده که چشم دلت را باز کنی تا حقیقت‌ها را ببینی. گنجی که به دنبال آن هستی همین‌جاست. خوش آمدی هم‌سفر و هم راهم.

1  صفحه‌ی 1