هانس روسلینگ اولا روسلینگ آنا روسلینگ رونلاند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
واقعیت‌مداری
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان

واقع‌بینی (10 دلیلی که نشان می‌دهد در مورد جهان اشتباه می‌کنیم و چرا اوضاع جهان بهتر از آن است که فکر می‌کنید)

  • 95,000 تومان

کتاب واقع‌بینی ابزاری است که می‌توانیم از آن کمک بگیریم تا با خطای کمتری محیط پیرامون خود را ببینیم و تحلیل کنیم؛ کتابی بر پایه آمار و اطلاعات و نمودارهایی که دید بهتری از اوضاع جهان به خواننده می‌دهد. روسلینگ می‌خواهد به خواننده خود کمک کند با کاهش خطاهای شناختی و تحلیلی، تصویری واقع‌بینانه‌تر از جهان به دست بیاورد. در جهانی که تحت تسلط داستان‌ها و روایت‌هاست، روسلینگ می‌خواهد تخت سلطنت را در اختیار اعداد و ارقام و داده‌ها قرار دهد و به این منظور می‌کوشد خواننده خود را به ابزارهای متعددی برای اعتبار‌سنجی ادعاها و ارزیابی و وزن‌ کردن واقعیت‌ها مجهز کند.

واقعیت‌مداری

  • 58,000 تومان

«یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی که من تاکنون خوانده‌ام - یک راهنمای ضروری برای تفکر واضح در مورد جهان.» بیل گیتس

زندگی بر محور حقیقت (10 دلیل برای این‌که ما درباره جهان اشتباه فکر می‌کنیم و چرا اتفاقات جهان از آن‌چه به نظر می‌رسند بهترند)

  • 65,000 تومان

زندگی بر محور حقیقت، یعنی عادت به تکیه کردن بر عقایدی که مبتنی بر حقیقت هستند؛ این نوع نگاه از میزان استرس خواهد کاست. در کتاب زندگی بر محور حقیقت، پرفسور هانس روسلینگ در کنار دو همکار همیشگی‌اش، آنا و اولا روسلینگ، با طرح سؤالاتی ساده درباره وضعیت جهان، در تلاش هستند به طور بنیادین توضیح دهند که چرا ما مردمان حتی در مورد کوچک‌ترین حقایق دنیا هم آگاهی نداریم. در توضیح این مسئله، پرفسور روسلینگ ده غریزه را در وجود انسان‌ها مطرح می‌کند. این کتاب بیان می‌کند که دنیا با همه کاستی‌هایش، در شرایطی بهتر از آن چیزی‌ست که تصور می‌کنید. این بدان معنا نیست که دیگر هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد، اما وقتی به جای پذیرش یک جهان‌بینی مبتنی بر حقیقت، همواره نگران همه‌چیز باشیم، توانایی‌مان برای تمرکز بر مهم‌ترین و مخاطره‌آمیزترین مسائل از دست می‌رود...

صفحه‌ی 1