هال الرود


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صبح جادویی (زندگی شما قبل از 8 صبح)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
صبح جادویی
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان
صبح جادویی در زندگی (6 عادتی که قبل از ساعت 8 زندگی‌تان را متحول خواهد کرد)
صبح معجزه‌آسا
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
معجزه سحرخیزی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
صبح جادویی (6 عادت صبحگاهی که زندگی‌تان را متحول می‌کند)
صبح جادویی
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
صبح جادویی در روابط
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
صبح جادویی (6 عادتی که با انجام آن‌ها قبل از ساعت 8 صبح زندگی‌تان متحول خواهد شد)

صبح جادویی در روابط (چگونه عشقی تزلزل‌ناپذیر و شوری بی‌امان بیافرینیم که 1 عمر دوام داشته باشید)

  • 75,000 تومان

در این کتاب قرار است با بهره‌گیری از یک فرایند گام به گام ساده، سفری باورنکردنی زا آغاز کنید که تحول در تمام سطوح زندگی‌تان را تضمین می‌کنید. اصلی‌ترین بخش از این سفر پرفراز و نشیب، برخاستن از خواب پیش از ساعت هشت صبح است. با این برنامه راهگشا همراه شوید تا نویسنده با افشای رموز سحرخیزی شما را به سوی موفقیتی وصف‌ناپذیر رهنمون سازد.

صبح جادویی (زندگی شما قبل از 8 صبح)

  • 45,000 تومان

داستان این کتاب از این قرار است که در ابتدا به معرفی حال و روز سال 2008 نویسنده پرداخته. در آن سال، آمریکا دچار بحران اقتصادی بدی بود که باعث شد نویسنده خودش هم بدهی 425 هزار دلاری به بار بیاورد. در این زمان، هال الرود از لحاظ ذهنی، جسمی، احساسی و مالی به پایین‌ترین نقطه ممکن رسیده بود و زندگی را با پریشانی و ناامیدی سپری می‌کرد. سپس با مشورت یکی از دوستانش برای بهبود شرایط فکری و روحی خود، یک روز صبح، زودتر از همیشه بیدار شد و به پیاده‌روی پرداخت. در حین پیاده‌روی یک واکمن هم همراهش برده بود و یک سخنرانی درباره پیشرفت شخصی از جیم ران گوش می داد گرچه قبلا هم آن را شنیده بود ولی این‌بار یکی از جملات جیم ران جرقه‌ای در فکر او به وجود آورد...

صبح جادویی

  • 63,000 تومان

اگر آماده اید دیگر معمولی نباشید و توانایی‌های بالقوه تان را به حد اعلا برسانید این کتاب را بخوانید. این کتاب ساده و روان، کلیدی را در اختیارتان می‌گذارد که با آن می‌توانید قفل نیروهای درونی‌تان را باز کنید و فهم و درکتان را به گونه ای بالا ببرید که از یک فرد عادی به انسانی خارق‌العاده تبدیل شوید. این کتاب را بخوانید و صبح جادویی خودتان را پیدا کنید.

معادله جادویی (2 تصمیم که بزرگ‌ترین آرزوهای شما را از یک احتمال به خواسته‌ای باورکردنی و سپس امری بدیهی بدل می‌کند)

  • 219,900 تومان

ممکن است قفسه‌های کتابخانه شما آن‌قدر با کتاب‌های موفقیت و پیشرفت شخصی پر شده باشد که فرصت خواندن همه آن‌‌ها را نداشته باشید یا مرتب در انواع سخنرانی‌ها و همایش‌های چگونه زندگی خود را تغییر دهید شرکت می‌کنید اما هنوز هم احساس می‌کنید چیزی در این میان گم شده است. هدف‌ها هنوز هم دور از دسترس به‌نظر می‌رسند. موجودی حساب‌بانکی‌تان هنوز آنقدر نیست که شما را راضی کند. زندگی مشترکان هنوز در شرایطی نیست که برایتان رضایت‌بخش باشد... هیچ‌چیز هنوز به آن شکلی که باید باشد نیست. شاید در تلاش باشید که کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید شغلی بیابید که مناسب شما باشد یا فقط می‌خواهید خوشبختی را در زندگی روزمره‌تان پیدا کنید.

صبح جادویی در زندگی (6 عادتی که قبل از ساعت 8 زندگی‌تان را متحول خواهد کرد)

  • 75,000 تومان

در این کتاب می‌آموزید که چطور در اوج ناامیدی ، افسردگی ، ورشکستگی و گوشه‌نشینی از بلندترین قله‌ها بالا بروید و خودتان را به اوج برسانید. تمرینات پرورش شخصیت این کتاب ، تاکنون زندگی هزاران نفر را تغییر داده است. پس زندگی شما را هم تغییر می‌دهد. روش‌های این کتاب تمامی عادات و کارهایی را که تا قبل از ساعت هشت صبح انجام می‌دهید. به نحوی تغییر می‌دهد که هم در حوزه‌ی مد نظرتان پیشرفت کرده و هم زندگی‌تان را تا ابد دست‌خوش تغییرات بزرگ و مثبتی کنید.

صبح معجزه‌آسا

  • 44,000 تومان

تنها دو روش برای گذراندن زندگی وجود دارد. یکی این است که فکر کنید هیچ چیزی معجزه نیست. دیگری این است که فکر کنید همه چیز معجزه هستند...

معجزه سحرخیزی

  • 160,000 تومان

برای افرادی با تیپ شخصیتی موفقیت‌طلب، کتاب معجزه سحرخیزی می‌تواند تغییرات عظیمی ایجاد کند و آن‌ها را به مراحل جلوتری از زندگی‌شان برساند که بسیار فراتر از دستاوردهای آن‌ها در گذشته است. خواه تغییرات مهم در چند زمینه خاص مد نظر شما باشد، خواه آماده تغییرات کلی در تمام زمینه‌های زندگی‌تان باشید، شما کتاب درستی انتخاب کرده‌اید. شما در حال شروع سفری معجزه‌آسا هستید که با طی فرآیندی انقلابی می‌توانید زندگی خود را متحول کنید و این در حالی است که همه این اتفاقات تا قبل از ساعت 8 صبح هر روز رخ می‌دهد. در پایان کتاب، شما آماده خواهید شد وارد چالش 30 روزه متحول‌کننده معجزه سحرخیزی شوید که با توسعه ذهنیت و محکم کردن عادت‌های مورد نظر به طور پیوسته سطوحی از موفقیت را که خواهان آن هستید جذب کنید و بسازید. هیچ‌گاه فراموش نکنید که شخصی که شما در حال تبدیل شدن به آن هستید مهم‌ترین و تنها عامل تعیین‌کننده در کیفیت زندگی شما در حال حاضر و در آینده است. چه شما خودتان را شخص سحرخیزی بدانید، چه ندانید، یاد خواهید گرفت که چگونه هر روز صبح به راحتی از خواب برخیزید و عاداتی جدید از قبیل هر روز صبح پرانرژی‌تر و باانگیزه‌تر بیدار شدن را شکل خواهید داد. شما به سرعت خواهید دید که، با تغییر نحوه بیدار شدن‌تان در صبح، می‌توانید تمام زندگی‌تان را تغییر دهید...

صبح جادویی (6 عادت صبحگاهی که زندگی‌تان را متحول می‌کند)

  • 165,000 تومان

قرار است کشف کنید که چطور می‌توانید خارق‌العاده‌ترین زندگی‌ای را که در تصورتان می‌گنجد برای خودتان بسازید. صبح جادویی تنها چیزی است که تغییرات سریع و عمیقی در همه جنبه‌های زندگی‌تان ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید زندگی‌تان بهتر شود این کتاب را بخوانید...

صبح جادویی

  • 54,000 تومان

صبح جادویی، بازی زندگی ایده‌آل‌گرها را کاملا متحول می‌کند و شما را قادر می‌سازد به آن پیشرفت دور از دسترس برسید و موفقیت شخصی و شغلی خود را از آنچه که قبلا بوده فراتر ببرید. چنین موفقیتی، بهبود تجارت و افزایش درآمد را شامل می‌شود و غالبا به کشف راه‌هایی جدید می‌انجامد که می‌توانید سطوح عمیق‌تری از تحقق اهداف و ایجاد توازن را در جنبه‌هایی از زندگی‌تان تجربه کنید که از آن غافل بوده‌اید، این یعنی ایجاد پیشرفت‌هایی مهم در سلامتی، شادی روابط، درآمد، معنویات یا هر جنبه دیگری که بری شما در اولویت قرار دارد. برای افرادی که زندگی سختی دارند و در بهبود فکری، عاطفی، جسمی، مالی و روابط خود دست و پا می زنند، صبح جاویی بارها و بارها ثابت کرده همان چیزی است که می‌تواند به هر کسی نیرو بدهد تا بر مشکلات به ظاهر حل‌ نشدنی غلبه کند، پیشرفت‌های مهمی کسب کند و اغلب در یک دوره زمانی کوتاه شرایط زندگی خود را دگرگون سازد.

صبح جادویی در روابط

  • 43,000 تومان

متحول کردن یک رابطه فقط یکی از طرفین رابطه را می‌خواهد. این کتاب برخلاف کتاب‌هایی است که تا به حال در مورد رابطه خوانده‌اید! برای رسیدن به نتایج دلخواه‌تان در رابطه، به همکاری طرف مقابل‌تان نیاز ندارید. با استفاده از ابزارها و استراتژی‌های بسیار اثربخش برای ایجاد تغییرات دلخواه‌تان در رابطه، خودتان را توانمند کنید. «صبح جادویی در روابط»، تکنیک‌های ساده و اثبات شده‌ای را به شما آموزش می‌دهد که هزاران نفر در سراسر دنیا از آن برای تحول در روابط بین فردی و ایجاد عشقی پایدار و شور و هیجان در رابطه‌شان استفاده می‌کنند. راهکار بسیار متفاوت و جدید «استیسی و پاول مارتینو» برای توسعه رابطه، نحوه برقراری رابطه را تغییر می‌دهد. آن‌ها شهرتی جهانی به عنوان نویسنده کتاب‌های پرفروش، سخنران و متخصص رابطه دارند و فرآیند منحصر به فردشان که شما را به سرعت به نتیجه می‌رساند آن‌ها را معروف کرده است. رابطه‌ای را بسازید که همیشه دل‌تان می‌خواست.

صبح جادویی (6 عادتی که با انجام آن‌ها قبل از ساعت 8 صبح زندگی‌تان متحول خواهد شد)

  • 150,000 تومان

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پدر پول‌دار پدر فقیر. پرفروش‌ترین کتاب هوش مالی دنیا: کاری که هال با منجی‌های زندگی‌اش انجام داده در واقع این است که بهترین تمرین‌های مربوط به افزایش هوشیاری بشر طی قرن‌های گذشته را انتخاب کرده و آن‌ها را به رویه‌ای صبحگاهی خلاصه کرده است. رویه‌ای که حالا بخشی از زندگی روزمره من شده است. صبح جادویی برای افراد موفق و پرمشغله بسیار عالی و کاربردی است. انجام هر روزه این منجی‌های زندگی، مانند پمپ کردن سوخت موشک به بدن، ذهن و روح‌تان قبل از آغاز هر روز است... پدر پولدارم اغلب می‌گفت: «همیشه می‌توان یک دلار دیگر ساخت، اما روزی را که از دست رفت، نه!» اگر می‌خواهید هر روزتان را به حد اعلی برسانید. کتاب صبح جادویی را مطالعه کنید.

صفحه‌ی 1