نیل پاسریچا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تو تحسین برانگیز هستی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
معادله خوشبختی (چیزی نخواهید هر کاری انجام دهید همه چیز داشته باشید)

تو بی‌نظیری (چطور تغییرات زندگی را هدایت کنیم با شکست‌هایمان بجنگیم و زندگی آگاهانه‌ای داشته باشیم)

  • 59,000 تومان

با وجود همه آن چیزی که جهان به سمت ما پرتاب می‌کند، در حال حاضر انعطاف‌پذیری متاعی ارزشمند است که در واقع پایه اصلی این کتاب مفید و خواندنی اثر نیل پاسریچا می‌باشد. کتاب «تو بی‌نظیری» نه تنها عزت‌نفس شما را بالا می‌برد بلکه همانند چراغ راهی است در برابر موفقیت‌ها و شکست‌های شما. این کتاب از ذخایر روح انسانی بشر حمایت می‌کند. در تمام جوانب زندگی، موارد اندکی هستند که اهمیت آنها از عقب‌نشینی کمتر باشد. یافتن انعطاف‌پذیری تنها به معنای از عهده چیزی بر‌آمدن نیست بلکه استفاده از آن‌ در گام‌هایی که در زندگی بر‌می‌دارید و آموختن مهارتی مفید در دنیای بی سر‌و‌ته امروز است. کتاب نیل مثل یک چهار‌چوب با ‌ارزش و دارای ابزار کار‌آمد است که سرشار از ایده‌ها و نظرات کاربردی و داستان‌ها و حکایت‌هایی است که در زندگی با آنها سر‌و‌کار داریم. نیل دوباره دست به کار شده و راهنمایی کاربردی، جامع و شخصی را برای زندگی تولید کرده است. یک تغییر مسیر قدرتمند از اضطراب و نگرانی به سمت شکوه و فوق‌العاده بودن. پاسریچا علم، داستان و مقدار مناسبی از شوخ‌طبعی را با یکدیگر ترکیب کرده و از آن ابزاری برای ترویج انعطاف‌پذیری و مقاومت ساخته است. همان‌ ابزاری که احساس می‌کردیم در این دنیا دیگر نیازی به آن نداریم. آیا شما هم مثل خیلی از ما نازک نارنجی هستید؟ پس تنها ابزاری که به آن نیاز دارید انعطاف‌پذیری است. اجازه دهید این کتاب خواندنی راهنمای گام به گام شما شود.

تو تحسین برانگیز هستی

  • 35,000 تومان

کتاب «تو‌ تحسین‌برانگیز هستی»، کتابی است که علی‌رغم تمام کتب و منابع روانشناسی با قلمی ساده و روایتی داستانی به بیان مشکلات و درک آن از زاویه‌ای متفاوت و کاربرد آن در زندگی می‌پردازد. پاسریچا از خواننده درخواست می‌کند تا از نگاه او به زندگی فردی و اجتماعی خویش بنگرد. با خواندن این کتاب و آشنایی با رازهای نیل به گذشته سفر می‌کنید. رازهایی که اگر آن‌ها را در گذشته خود می‌دانستید و در زندگانی به کار می‌بسنید، مطمئنا اکنون در موقعیت بهتری قرار می‌گرفتید. پس هروقت ماهی را از آب بگیرید تازه است. بیایید در گذشته توقف نکنیم. بیایید امید به آینده و لحظاتی سرشار از موفقیت را با رازهای هشت‌گانه‌ی نیل برای خود بسازیم.

معادله خوشبختی (چیزی نخواهید هر کاری انجام دهید همه چیز داشته باشید)

  • 35,000 تومان

«معادله خوشبختی» کتابی است از نویسنده معروف کانادایی، نیل پاسریچا، کسی که درباره او گفته شده: «دیل کارنگی پدیده قرن گذشته بود، استفان کاوی پدیده دهه گذشته، و هم‌اکنون نیل پاسریچا را داریم». کتاب‌های او از زمان انتشار تا به امروز، همواره در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار داشته و میلیون‌ها نسخه از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رسیده است. فرقی نمی‌کند که شما یک فرد هجده ساله هستید یا هشتاد ساله، به دنبال موفقیت در کنکور هستید یا راه‌اندازی کسب و کاری موفق، و یا این‌که می‌خواهید در زندگی شخصی و روابط عاطفی‌تان موفق باشید، در هر صورت معادله خوشبختی کتابی است برای همه سنین و تمامی فصول زندگی؛ از جوانی تا میان‌سالی و پیری. با راهکارهایی ساده و فارغ از هر نوع پیچیدگی که در این کتاب ذکر شده، شما به آسانی می‌توانید تغییراتی را که می‌خواهید در زندگی‌تان ایجاد کنید. رازهایی که در این کتاب آمده، همگی برگرفته از تجربیات شخصی نویسنده و زندگی واقعی خود اوست، رازهایی که به‌کارگیری آن‌ها، او را به چنین موفقیت‌های بزرگی در سن سی و یک سالگی رسانده است. با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرید چگونه می‌توانید از همین لحظه خوشبخت‌تر باشید. بله، با اطمینان به شما می‌گوییم که شما هم‌اکنون یک بلیط دو ساعته به مقصد خوشبختی در دست دارید!

صفحه‌ی 1