نیل دگراس تایسن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پیام‌آور ستاره‌ای
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن (سفری برای کشف و شناخت کیهان)
پیغامی از ستارگان (چشم‌اندازهای کیهانی درباره تمدن بشری)
اختر فیزیک (کتابی جمع و جور برای بچه‌های عجول)
اختر فیزیک برای افراد بی‌قرار
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

پیام‌آور ستاره‌ای

  • 125,000 تومان

کتاب پیام‌آور ستاره‌ای تفسیری است روزآمد بر پیامدهای علمی، سیاسی، فرهنگی، و اجتماعی کشف‌های گالیله با تلسکوپ دست‌سازش که آنها را به سال 1610 در کتابی با همین عنوان، «پیام‌آور ستاره‌ای»، منتشر کرد. نیل دوگراس تایسون، دورنمای کیهانی‌اش را روی تمدن زمین متمرکز می‌کند و نور تازه‌ای بر گسل‌های مهم دوران ما - جنگ، سیاست، حقیقت، زیبایی، جنسیت، و نژاد - می‌تاباند و حس ژرف‌تری از اتحاد را در همه‌ ما برمی‌انگیزد. در روزگارانی که دیدگاه‌های سیاسی و فرهنگی ما قطبی‌تر از همیشه شده‌اند، تایسون نسخه‌ نوش‌دارویی را برای ما می‌پیچد که تا دیر نشده آنچه را میان ما انسان‌ها تفرقه افکنده است درمان کند. این نوش‌دارو ترکیب دو چرخ ارابه‌ روشنگری، دورنمای کیهانی و عقلانیت علم است. مغز آدمی که نگاهی ژرف دارد به این که علم جهان هستی و سیاره زمین را چگونه می‌بیند، توانایی آن را نیز دارد که الویت‌های حیات را شناسایی کند و به ما بگوید که برای تحقق یافتن این اولویت‌ها چگونه باید رفتار کنیم. چنین دیدگاهی حکایت از آن دارد که نگاه ما به فرهنگ، جامعه، و تمدن باید دگرگون شود. در این کتاب ما در قلمرو علم گام برمی‌داریم که دنیا را متفاوت می‌بیند و آن را متفاوت ترسیم می‌کند. تایسون از حل مسائلی سخن می‌گوید که جهان با آنها درگیر است و زنده بودن را عزیز می‌دارد و با گرمی و فصاحت از حقایق زیبا و هوشمندانه‌ای پرده برمی‌دارد که درباره‌ همه‌ ما به کار می‌روند. ما این حقایق را از شناختی که از جایگاه‌مان در جهان هستی داریم به دست آورده‌ایم.

به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن (سفری برای کشف و شناخت کیهان)

  • 230,000 تومان

در این کتاب، از شما دعوت می‌کنیم این سفر را با ما آغاز کنید- سفری ذهنی و فیزیکی از زمین تا بی‌نهایت و فراتر از آن. چه چیزی به انسان‌ها قدرت داد که از خانه‌شان، از نظر فیزیکی و فکری فراتر روند و به سوی ناشناخته‌ها اوج بگیرند؟ کدام بینش‌ها، شجاعت‌ها، ایده‌های شمایل‌شکنانه، شکست‌ها و موفقیت‌های تکنولوژیکی ما را به دانشی که امروز داریم رساند؟ و کدام درک شگفت‌انگیز در ادراک ما، اجمالی از کیهان عظیم را ارائه می‌دهد که هنوز کشف نشده است؟ این در واقع داستان پیچیده‌ای از مردم و سیارات، ستارگان و فضاپیماهاست، سفری که پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های عجیب آن را در این صفحات بررسی می‌کنیم.

پیغامی از ستارگان (چشم‌اندازهای کیهانی درباره تمدن بشری)

  • 198,000 تومان

میل اولیه‌مان برای جست‌و‌جوی مداوم و شناخت به‌طور حتم بیشتر از میل‌مان برای این است که همواره یکدیگر را بکشیم. پس اگر این‌گونه باشد، کنجکاوی و شگفتی انسان، ارابه‌های دوقلوی اکتشاف کیهانند و همواره پیام‌های ستارگان را به ما می‌رسانند. این پیشنهاد، ما را وادار می‌کند که در مدت کوتاه زندگی بر روی زمین از تمدن خود بهتر مراقبت کنیم. بله، زندگی بهتر از مرگ است. زندگی بهتر از هرگز به دنیا نیامدن است؛ اما هر کدام از ما در زندگی شانس‌های شگفت‌انگیزی داریم...

اختر فیزیک (کتابی جمع و جور برای بچه‌های عجول)

  • 84,000 تومان

انتظار ندارم هر کسی که لای این کتاب را باز می‌کند، بلافاصله بخواهد اخترفیزیک‌دان شود. اما شاید جرقه‌ای باشد که آتش کنجکاوی را در دل شما روشن کند. اگر تا حالا پیش آمده که به آسمان شب نگاه کنید و حیران بمانید که معنی همه این‌ها چیست؟ چرخ فلک چطور می‌چرخد؟ جایگاه من در جهان هستی کجاست؟ دعوت می‌کنم دست از خواندن نکشید و ادامه دهید.

اختر فیزیک برای افراد بی‌قرار

  • 25,000 تومان

ماهیت فضا و زمان چیست؟ ما در گیتی چه جایگاهی داریم؟ امروزه ما کمتر وقت می‌کنیم درباره کیهان اندیشه کنیم. اختر فیزیک‌دان مشهور و محبوب جهانی، نیل دگراس تایسن، گیتی را در نوشتاری موجز و روشن، با زبانی طنزآمیز و گویا، به ما معرفی می‌کند. این کتاب را می‌توانید در اثنای کار روزمره در هر جا و هر زمان مطالعه کنید. در حالی که منتظر دم کشیدن چای صبحگاهی یا رسیدن اتوبوس، قطار، یا هواپیما هستید، کتاب اختر فیزیک برای افراد بی‌قرار شما را با جدیدترین دانستنی‌های مربوط به کیهان آشنا می‌کند: از مهبانگ تا سیاه‌چاله‌ها، از کوارک تا مکانیک کوانتومی، و از جستجوی سیاره‌ها تا جستجو برای حیات در گیتی.

صفحه‌ی 1