نیر ایال


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیریت توجه (راهکارهایی برای افزایش تمرکز و به دست گرفتن کنترل زندگی) همراه با کتاب تمرین
قلاب (چگونه مشتریان را به محصولات‌مان وفادار کنیم؟)مینی‌بوک
ذهن حواس جمع (زندگی بدون حواس‌پرتی)
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
حواست را جمع کن (چگونه حواسمان را جمع کنیم و مسیر زندگی‌مان را انتخاب کنیم)

مدیریت توجه (راهکارهایی برای افزایش تمرکز و به دست گرفتن کنترل زندگی) همراه با کتاب تمرین

  • 238,000 تومان

انجام دادن کارهای درست کافی نیست؛ باید کارهای اشتباهی را هم که ما را از مسیرمان دور می‌کند کنار بگذاریم. این کتاب نقشه راهی به شما می‌دهد تا بتوانید توجه‌تان را مهار وزندگی‌تان را انتخاب کنید و بدون احساس آشفتگی از منافع باورنکردنی فناوری‌های نوین بهره ببرید.

قلاب (چگونه مشتریان را به محصولات‌مان وفادار کنیم؟)مینی‌بوک

  • 45,000 تومان

کتاب قلاب، نوشته نیر ایال است که نخستین بار در سال 2013 به چاپ رسید. چه چیزی باعث می‌شود که به شکلی خودکار، جذب برخی محصولات مشخص شویم؟ ایا الگویی وجود دارد که طبق آن، کسب و کار‌ها در انجام این کار به موفقیت می رسند؟ نیر ایال به این سوالات (و بسیاری دیگر) از طریق توضیح «مدل قلاب» پاسخ می دهد: فرآیندی چهار مرحله‌ای که در تولید و عرضه‌ی محصولات بسیاری از شرکت‌های موفق دنیا به کار گرفته می‌شود تا به شکلی ظریف و نامحسوس بر رفتار مشتریان تاثیر‌گذار باشد. این محصولات با قرار گرفتن در «چرخه‌های قلاب»، به هدف نهایی خود یعنی بازگرداندن مشتریان دست می‌یابند، بدون این که به تبلیغات هزینه‌بر وابستگی داشته باشند. کتاب قلاب برای مدیران، طراحان، بازاریابان، کسب و کار‌های نوپا و به طور کلی همه ی کسانی نوشته شده که می‌خواهد بدانند محصولات چگونه بر رفتار ما اثر گذار هستند.

ذهن حواس جمع (زندگی بدون حواس‌پرتی)

  • 129,000 تومان

از قلاب تا زندگی بدون حواس‌پرتی وقتی حرف از قدم برداشتن به سمت هدف می‌شود و یا حتی هنگامی که می‌خواهیم یک کار مفید جدید مثل کتاب خواندن را شروع کنیم دافعه‌ها مانع از حرکت ما به سمت چیزی که واقعا می خواهیم می‌شوند. زمانی که در حال کار روی پروژه کاری خودمان هستیم. جستجوی بیش از حد در اینترنت هم یک دافعه به حساب می‌آید. در این کتاب ماهیت و انواع دافعه‌ها را می‌شناسیم با محرک‌ها و دلایل ریشه‌ای آن‌ها آشنا می‌شویم و همچنین یاد می‌گیریم چطور به سمت کشش‌ها قدم برداریم. وقتی درک کردیم که دردها و اضطراب‌های ما دلیل اصلی بروز دافعه‌ها هستند و دافعه‌ها زمان ما را به یغما می‌برند آنجاست که متوجه می‌شویم مدیریت زمان در اصل مدیریت دردهایمان است.

حواست را جمع کن (چگونه حواسمان را جمع کنیم و مسیر زندگی‌مان را انتخاب کنیم)

  • 60,000 تومان

امروزه در زندگی روزمره با عوامل حواس پرت‌کن بسیاری از جمله فضای مجازی، تلفن همراه، آگهی‌های تبلیغاتی و فناوری‌هایی مواجهیم که همگی آن‌ها روی سطح دقت و تمرکز ما اثرات مخرب می‌گذارد؛ اما خبر خوب این است که می‌توانیم برای مقابله با چنین تهدیداتی خود را به‌خوبی مجهز کنیم و با بازآوری ذهن و مغزمان هوش و حواسمان را پس بگیریم. در کتاب پیش رو بهترین و کارسازترین این راهکارها ارائه خواهد شد.

صفحه‌ی 1