نویسندگان هاروارد بیزینس ریویو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درباره فروش (10 مقاله‌ای که باید خواند)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
چگونه توان رهبری‌ام را ارتقا دهم
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
استحکام ذهنی (10 مقاله که باید خواند)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
درباره هوش هیجانی (10 مقاله که باید خواند)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

درباره فروش (10 مقاله‌ای که باید خواند)

  • 140,000 تومان

فروش همان عرضه کردن محصولات نیست؛ ایجاد روش‌های مناسب برای مدیریت و توانمند کردن فروشندگان است. اگر به موضوع فروش علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله‌ی «هاروارد بیزنس ریویو» مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: - مراکز خریدکننده را بشناسید. - عملیات فروش و بازاریابی را یکپارچه کنید. - چرخه کسب‌وکار خود و تاثیر آن بر نیروی فروش را ارزیابی کنید. - فروش راه‌حل را کنار بگذارید. - از قدرت خرده‌بازارها بهره بگیرید. - از فروش به کمک امتیازهای اضافی و بر اساس نظر مشتری استفاده کنید. - به نیروی فروش خود به نحو احسن انگیزه بدهید.

چگونه توان رهبری‌ام را ارتقا دهم

  • 20,000 تومان

هدف اساسی از گردآوری مطالب این کتاب، کمک به مدیران جهت ارتقاء توان رهبری آنها است. در این کتاب، مقالاتی گردآوری شده تا بتواند ضمن ایجاد درکی جامع و مشترک از موضوع رهبری، داستانی از فرآیند «تقویت و ارتقاء توان رهبری» فراهم آورد. داستان ما در این کتاب با موضوع رهبری شروع شده و با گذشت از مسیر سبک رهبری، به ارائه توصیه‌های ارتقاء سبک رهبری ختم می‌شود؛ چرا که ارتقاء توان رهبری، وابسته به بهبود سبک رهبری افراد است و مدیری از توان رهبری بالاتری برخوردار است که بتواند بهینه‌ترین سبک را جهت رهبری و هدایت افراد انتخاب و اجرا کند.

استحکام ذهنی (10 مقاله که باید خواند)

  • 65,000 تومان

از دل هر شکستی قدرتمندتر بیرون بیایید و به رهبر بهتری تبدیل شوید. اگر درباره استحکام ذهن یچیزی نخوانده‌اید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزنس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: . مانند ورزشکاران المپیک، در شرایط فشار هم به شکوفایی برسید. . با پذیرش احساسات منفی خود، آن‌ها را مدیریت و از آن‌ها عبور کنید. . برای رسیدن به خواسته‌های بلند‌مدت‌تان، اهدافی کوتاه‌مدت ترسیم کنید. . خودتان را در جمع کسانی قرار دهید که شما را پر‌تلاش و سر‌سخت می‌کنند. . برای آن‌که به رهبر بهتری تبدیل شوید، از چالش‌های پیش‌روی‌تان بهتر بگیرید. . برای پشت سر گذاشتن ترومای گذشته، خلاقیت به خرج دهید. . ابزار‌هایی را که ذهن‌تان برای برخاستن از شکست به کار می‌بندد بشناسید.

درباره هوش هیجانی (10 مقاله که باید خواند)

  • 125,000 تومان

هوش هیجانی دو برابر شایستگی‌های دیگر در رهبری اهمیت دارد. اگر به موضوع هوش هیجانی علاقه دارید، این 10 مقاله را بخوانید. ما از میان صدها مقاله هاروارد بیزینس ریویو مهم‌ترین مقاله‌ها را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم. کارشناسان در این مقاله‌ها شناخت‌ها و توصیه‌هایی را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارند: ـ خلقیات و احساسات خود را زیر نظر بگیرید و هدایت کنید. ـ تصمیمات هوشمندانه و هم‌دلانه‌ای درباره افراد بگیرید. ـ اختلافات را مدیریت کنید و احساسات را در تیم خود به نظم درآورید. ـ در مواجهه با وضعیت‌های سخت تاب آورید. ـ نقاط قوت، نقاط ضعف، نیازها، ارزش‌ها و هدف‌هایتان را بهتر بشناسید. ـ هوش هیجانی خود را تقویت کنید.

صفحه‌ی 1