نسیم نیکولاس طالب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پادشکننده
  • 340,000 تومان
  • با تخفیف: 340,000 تومان
نقش اساتید و متفکران عوضی در کار و کسب
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
تخت پروکروستس (جملات قصار فلسفی و کاربردی)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
قوی سیاه (تاثیر رویدادهایی که وقوع‌شان را محال می‌پنداشتیم)
  • همراه با تخفیف

پادشکننده

  • 340,000 تومان

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، دنیای حوادث غیرقابل پیش‌بینی است. این نظام زندگی است که ما را همواره در وضعیتی شکننده قرار می‌دهد. اما تا چه اندازه تلاش کرده‌اید که خودتان را از شرایط شکنندگی نجات دهید یا به وضعیتی باثبات برسانید؟ بیایید با هم از نگاهی متفاوت به ثبات صحبت کنیم. چقدر تابحال تلاش کرده‌اید تا خودتان را با سیستم وفق بدهید؟ آیا تلاش دارید تا با استخدام در شغلی دولتی از خدمات مادام‌العمر بهره‌مند شوید؟ بگذارید خیالتان را راحت کنم. پیش رفتن طبق قواعد سیستمی که به جامعه تحمیل شده است، شما را در وضعیت شکننده قرار می‌دهد. شاید ظاهرا اینطور به‌نظر برسد که چنین شرایطی می‌تواند شما را به وضعیت ایده‌آل برساند اما درواقع، کسی که هرگز خود را به چالش نکشد، هرگز نخواهد توانست آب دیده و قدرتمند باشد. نسیم نیکلاس طالب، نویسنده و فیلسوف معروف معاصر که نامی آشنا میان مدیران و کارآفرینان محسوب می‌شود، در کتاب پادشکننده تلاش کرده است تا از این شرایط صحبت کند. او به شما می‌آموزد که چطور خود را قدرتمند و پادشکننده کنید. پادشکنندگی چیزی فراتر از مفهوم ضدشکنندگی است، درواقع به چیزی اطلاق می‌شود که هیچ چیزی، مطلقا توان شکست او را نخواهد داشت. جذاب نیست؟ طالب معتقد است که به چالش کشیدن خود در وضعیت شکننده، درست مانند این است که برای تقویت عضلاتتان به باشگاه بدنسازی بروید. درنتیجه، می‌توانید به وضعیتی برسید که با استفاده از قدرت درونی‌تان درمقابل هیچ وضعیتی سر خم نکنید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

نقش اساتید و متفکران عوضی در کار و کسب

  • 37,000 تومان

ساندی تایمز، او را آتشین‌ترین و مؤثرترین متفکر حال حاضر جهان توصیف می‌کند. فایننشال تایمز، وی را نه یک دانشمند در اقتصاد، که یک غیبگو می‌داند و دنیل کانمن، برنده‌ی جایزه‌ی نوبل اقتصاد وی را یکی از تأثیرگذارترین متفکران عصر ما توصیف می‌کند. نسیم نیکلاس طالب در سال 2007 کتاب "قوی سیاه" را منتشر کرد که تاکنون به بیش از 40 زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروشترین نیویورک‌تایمز است. قوی سیاه را ساندی‌تایمز به‌عنوان یکی از 12 کتاب اثرگذار بعد از جنگ جهانی دوم توصیف کرده است. بن‌مایه و هسته‌ی اصلی این کتاب از همان عنوانش بخوبی مشهود است. "در وسط گود بودن"، به معنای پذیرش مسئولیت اقدامات و تصمیمات خودمان است و تقریباً در همه‌ی جنبه‌های حیات، از زندگی شخصی و خانوادگی گرفته تا مسائل روزمره، معاملات، دین و روابط بین‌الملل کاربرد دارد. معمولاً کتابها به دنبال این هستند که مردم را به اندیشیدن وادارند، ولی در وسط گود به دنبال این است که مردم را به عمل کردن وادارد. کتاب ما را دعوت می‌کند که کار درست را انجام دهیم و چنانچه به اندازه‌ی کافی با پیچیدگی‌های یک سیستم آشنا نیستیم، مراقب حرف زدنمان باشیم، نه اینکه چشممان را ببندیم و دهنمان را باز کنیم. کتاب ما را دعوت می‌کند که اخلاقی باشیم، تئوریهای مزخرف از خود ساطع نکنیم و شجاعانه پای تصمیماتی که می‌گیریم بایستیم

تخت پروکروستس (جملات قصار فلسفی و کاربردی)

  • 125,000 تومان

هر جمله قصاری این‌جا درباره یک نوع از تخت پروکروستس است. ما انسان‌ها با محدودیت‌های دانش و چیزهایی که نمی‌توانیم ببینیم، نادیده‌ها و ناشناخته‌ها، کشمکش‌های برخاسته از زندگی و جهان پر از اندیشه‌های درهم‌بافته، دسته‌بندی‌های تقلیل‌دهنده، زبان‌های زرگری و روایت‌های از پیش آماده شده که به هر حال عواقب آنی و محتملی دارند، روبه‌رو هستیم. علاوه بر این، به نظر می‌رسد از این تناسب وارونه، آگاهی نداریم؛ بسیار شبیه خیاطانی که به مناسب بودن کت و شلواری که دوخته‌اند، پز می‌دهند اما این کار را با جراحی و جابه‌جایی اندام مشتریان خود انجام داده‌اند.

قوی سیاه (تاثیر رویدادهایی که وقوع‌شان را محال می‌پنداشتیم)

  • 265,500 تومان

قویِ سیاه رویدادی است، مثبت یا منفی، که محال پنداشته می‌شود، اما وقوعش پیامدهایِ عظیمی به دنبالِ خود دارد. نسیم نیکولاس طالب، در این کتاب روشنگرانه، که نقطه‌ی عطفی در حوزه‌ی تفکرِ مدرن به‌شمار می‌رود، با نثری شیوا و دل‌نشین نشان می‌دهد که این رویدادهایِ قویِ سیاه تقریبا همه‌ی مسائلِ مربوط به دنیایِ ما را توضیح می‌دهند؛ با این حال ما - و به‌ویژه متخصصان - نسبت به آن‌ها نابیناییم. همچنین با پرداختن به موضوع شکنندگی و مقاوم بودن در برابر قوهایِ سیاه، به ما کمک می‌کند، بهتر این رویدادها را بشناسیم و از آن‌ها به نفعِ خود بهره ببریم.
کلمات کلیدی: علوم سیاسی و اجتماعی، فلسفه، نسیم نیکولاس طالب، فرخ بافنده.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

صفحه‌ی 1