ندرا گلاور تواب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانواده بدون تنش (راهنمای مدیریت روابط ناسالم خانوادگی)
خط قرمزهای رابطه
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
مرزهای خود را تعیین کنید تا به آرامش دست یابید (راهنمایی برای بازپس‌گیری خود)
مرزها را تعیین کنید تا به آرامش برسید (راهنمایی برای بازیابی خود)
حد و مرزت را تعیین کن تا آرامشت را بیابی (راهنمایی برای کامیابی در ارتباط با دیگران)

خانواده بدون تنش (راهنمای مدیریت روابط ناسالم خانوادگی)

  • 195,000 تومان

بسیاری از مردم برای حل مشکلات ذهنی‌شان به درمانگر مراجعه می‌کنند، غافل از اینکه بزرگ‌ترین چالش‌شان در روابط خانوادگی نهفته است. همگی ما به‌نحوی با روابط خانوادگی ناسالم دست به گریبان بوده و حتی گاه پیچیده‌ترین مشکلات خانوادگی را تجربه کرده‌ایم. کتاب حاضر کمک می‌کند مهارت‌های مورد نیاز برای بازیابی خواسته‌هایمان در یک خانواده ناسالم را توسعه دهیم و زندگی در خانواده‌ای بدون تنش را تجربه کنیم. این کتاب مسیری تاثیر‌گذار پیش‌رویمان می‌گذارد.

خط قرمزهای رابطه

  • 180,000 تومان

همه‌ی ما می‌دانیم برای حفظ تعادل در زندگی، کار، لذت بردن از داشته‌ها، دوستان، خانواده و همچنین مدیریت رفتارهای آدم‌های سمی پیرامون خود، به چارچوب‌گذاری در روابطمان نیاز داریم، اما آیا مطمئنیم معنای رابطه سالم و چارچوب و خطوط قرمز را به‌درستی می‌دانیم؟ آیا می‌دانیم چگونه انتظارات و خواسته‌ها و حدومرزهایمان را، شفاف و صریح، برای دیگران مطرح کنیم؟

مرزهای خود را تعیین کنید تا به آرامش دست یابید (راهنمایی برای بازپس‌گیری خود)

  • 149,000 تومان

همه ما می‌دانیم برای برقراری تعادل بین کار و زندگی، مقابله با افراد سمی و لذت‌بردن از روابط عاطفی، دوستانه و خانوادگيِ رضایت‌بخش به حریم‌های سالمی نیاز داریم. اما به‌راستی حریمٍ سالم به چه معناست؟ چطور می‌توانیم به شیوه‌ای کارآمد نیازهایمان را بیان کنیم، «نه» بگوییم و بدون توهین به دیگران فردی جسور باشیم؟ ندرا گلاور تواب، متخصص و مشاور روابط، که یکی از تاثیرگذارترین روان‌درمانگرها در اینستاگرام است، این موضوعِ پیچیده را به شیوه‌ای قابل فهم برای مردم دنیای امروز شرح می‌دهد. این کتاب با قلمی ملموس و قابل درک برای همه، راهکارهایی ساده و در عین‌حال کارساز را برای تعیین حریم‌هایی سالم در تمام جنبه‌های زندگی فراهم می‌کند. این تکنیک‌ها که طبق آخرین مطالعات و بهترین رویکردهای رفتاردرمانی شناختی «CBT» تنظیم شده‌اند، به ما کمک می‌کنند تا نیازهایمان را شناخته و آن‌ها را به طور واضح و بدون احساسِ شرمساری بیان کنیم و مشکلات ریشه‌ای که باعث وابستگی، جنگ بر سر قدرت در روابط، اضطراب، افسردگی، از پا درآمدن و ... می شود را حل کنیم.

مرزها را تعیین کنید تا به آرامش برسید (راهنمایی برای بازیابی خود)

  • 125,000 تومان

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات افراد در برقراری روابط، آن است که هیچ حد و مرزی برای رفتارها و واکنش‌هایشان در نظر نمی‌گیرند و اغلب چالش‌ها در روابط از همین مساله ناشی می‌شود. نویسنده در این اثر در جایگاه یک مشاور روانشناسی ماهر، روی شناسایی رفتارها و عملکردهای افراد تمرکز می‌کند و به منظور تحلیل و برنامه‌ریزی بهترین راهکارها برای تعیین حد و مرزهای روابط، پیشنهادهایی کارساز را بیان می‌دارد.

حد و مرزت را تعیین کن تا آرامشت را بیابی (راهنمایی برای کامیابی در ارتباط با دیگران)

  • 209,000 تومان

دست از کشمکش بردارید، آنچه را می‌خواهید آزادانه بر زبان آورید و خود واقعی تان را زندگی کنید. حد‌ و مرز‌های سالم: همه ما می‌دانیم که باید حد و مرز‌‌هایی داشته باشیم تا بتوانیم در کار و زندگی به تعادل برسیم، با افراد ناخوشایند و نامطلوب کنار بیاییم و از روابط با شریک زندگی، دوستان و خانواد لذت ببریم، اما معنای ((حد و مرزهای سالم)) دقیقا چیست و چگونه ‌می‌توانیم نیازهایمان را موفقیت بیان کنیم، ((نه)) بگوییم و بدون اینکه دیگران را برنجانیم، قاطع باشیم؟ ندرا گلاور تواب، روان‌درمانگر معتبر، متخصص رشته پرطرفدار روابط و یکی از تاثیر گذار‌ترین روان‌درمانگران در اینستاگرام، این موضوع پیچیده را واضح و روشن برای دنیای امروز بیان می‌کند. کتاب حد و مرزت را تعیین کن تا آرامشت را بیابی با تعریف‌هایی جامع و مرتبط با واقعیت، راهی ساده و در عین‌حال قدرتمند برای تعیین حد و مرزهای سالم در تمام جنبه‌های زندگی ارائه می‌دهد؛ راهی که ریشه در آخرین تحقیقات و بهترین تمرین‌های مورد‌استفاده در درمان شناختی _ رفتاری دارد. این راهکار به ما کمک می‌کنند نیازهایمان را به‌وضوح بشناسیم، آنها را بدون عذرخواهی بیان کنیم و مشکلات ریشه‌ای پشت وابستگی، کشمکش با دیگران، اضطراب، افسردگی فرسودگی شغلی و موراد دیگر را حل کنیم.

صفحه‌ی 1