میلان کوندرا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شوخی
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
وصیت خیانت شده (گالینگور)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
دورماندگی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
بار هستی (گالینگور)
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
جشن بی‌‌معنایی
  • 69,500 تومان
  • با تخفیف: 69,500 تومان
جهالت (جیبی)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
وصیت خیانت‌شده
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
جاودانگی
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
نظریه رمان (از رابله تا مارکز)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
سبکی تحمل‌ناپذیر هستی (نسخه الکترونیکی)
  • 12,500 تومان
  • با تخفیف: 12,500 تومان
عشق‌های خنده‌دار
  • 49,500 تومان
  • با تخفیف: 49,500 تومان
جشن بی‌معنایی
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان

شوخی

  • 180,000 تومان

این گرم‌ترین دوره عشق ما بود. نورافکن‌ها روی برج‌های دیدبانی روشن بودند، سگ‌ها با نزدیک‌ شدن شب پارس می‌کردند، پسرک ازخودراضی بر همه ما فرمانروایی می‌کرد. این‌ها فقط کمی از ذهن مرا به خود مشغول می‌کرد؛ تمام حواسم متوجه لوسی بود. من در محاصره سگ‌های آدمکش و معدن واقعا خوشبخت بودم، با مشق‌های بیهوده نظامی حرکت می‌کردم؛ خوشبخت و مغرور بودم، زیرا با وجود لوسی مالک امتیازی بودم که نه به رفقای سربازم اعطا شده بود و نه به افسرانمان: کسی مرا دوست داشت، مرا علنا دوست داشت و این را نشان می‌داد.

وصیت خیانت شده (گالینگور)

  • 120,000 تومان

میلان کوندرا، نویسنده اهل چک که از 1975 در تبعید خودخواسته به فرانسه رفت، یکی از بحث برانگیزترین نویسندگان معاصر حال حاضر دنیاست. او سال‌هاست به زبان فرانسه می‌نویسد چرا که خودش را نویسنده‌ای فرانسوی می‌داند و تاکید دارد که آثارش باید در رده ادبیات فرانسه مطالعه شود. کوندرا در آثار داستانی‌اش مفاهیم مهم فلسفی را در قالب روایت‌های جذاب، مبتنی بر روابط انسانی، ارائه می‌کند. او در کنار خلق رمان‌ها و داستان‌های کوتاه درخشان، آثاری مهم درباره رمان و روایت داستانی نوشته است. وصیت خیانت‌شده مقاله‌ای در نه بخش است که در آن میلان کوندرا ردپای تحول رمان را از رابله تا کافکا پی می‌گیرد و بین ادبیات و موسیقی خطی موازی می‌کشد.

دورماندگی

  • 50,000 تومان

در این رمان، نویسنده از بی‌خبری می‌گوید: بی‌خبری از وطن، بی‌خبری از یکدیگر و بی‌خبری از خویشتن خویش. شخصیت‌های اصلی داستان از موقعیت کنونی زندگی بشر ناخرسندند: از آسمان‌خراش‌هایی که جای چشم‌انداز روستایی را گرفته‌اند، از موسیقی بدل شده به قیل و قال و از احیای نظام سرمایه‌داری...

بار هستی (گالینگور)

  • 62,000 تومان

بار هستی اثر میلان کوندرا، نویسنده چک، تفکر و کاوش درباره زندگی انسان و فاجعه تنهایی او در جهان است... چگونه بار هستی را به دوش می‌کشیم؟ آیا ((سنگینی)) بار هول‌انگیز و ((سبکی)) آن دلپذیر است؟... برداشت فلسفی و زبان نافذ کتاب،‌ از همان آغاز خواننده را با مسائل بنیادی هستی بشر روبه‌رو می‌کند و به تفکر وا می‌دارد... اگرچه شخصیت‌های کتاب واقعی نیستند، از انسان‌های واقعی، بهتر درک و احساس می‌شوند. کوندرا در توصیف قهرمانان خود می‌نویسد: ((شخصیت های رمانی که نوشته‌ام، امکانات خود من هستند که تحقق نیافته‌اند. بدین سبب تمام آنان را دوست دارم و هم هراسانم می‌کنند. آنان هر کدام از مرزی گذر کرده‌اند که من فقط آن را دور زده‌ام. آنچه مرا مجذوب می‌کند، مرزی است که از آن گذشته‌ام. مرزی که فراسوی آن خویشتن من وجود ندارد.))

جشن بی‌‌معنایی

  • 69,500 تومان

جشن بی‌‌معنایی

جهالت (جیبی)

  • 20,000 تومان

جهالت، سرگذشت ایرنا را می‌گوید، زن چکی که به دنبال شوهرش، چکسلواکی را پس از اشغال شوروی ترک کرده و به عنوان مهاجر، بیست سال در فرانسه زندگی کرده است. تامم شخصیت‌های اصلی این کتاب «جاهل‌»اند، چرا که همه فقط به بخشی از حقایق زندگی خود چسبیده اند؛ کوندرا ثابت می‌کند که غم غربت، چیزی جز جهالت نیست. این کتاب چنان شفاف، و چنان در برابر حقیقت صادق است، که کم و بیش زنده به نظر می‌رسد.

وصیت خیانت‌شده

  • 35,000 تومان

میلان کوندرا، نویسنده اهل چک که از 1975 در تبعید خودخواسته به فرانسه رفت، یکی از بحث برانگیزترین نویسندگان معاصر حال حاضر دنیاست. او سال‌هاست به زبان فرانسه می‌نویسد چرا که خودش را نویسنده‌ای فرانسوی می‌داند و تاکید دارد که آثارش باید در رده ادبیات فرانسه مطالعه شود. کوندرا در آثار داستانی‌اش مفاهیم مهم فلسفی را در قالب روایت‌های جذاب، مبتنی بر روابط انسانی، ارائه می‌کند. او در کنار خلق رمان‌ها و داستان‌های کوتاه درخشان، آثاری مهم درباره رمان و روایت داستانی نوشته است. وصیت خیانت‌شده مقاله‌ای در نه بخش است که در آن میلان کوندرا ردپای تحول رمان را از رابله تا کافکا پی می‌گیرد و بین ادبیات و موسیقی خطی موازی می‌کشد.

جاودانگی

  • 270,000 تومان

رمان جاودانگی آخرین اثر میلان کوندرا است.این اثر سرشار است از اندیشه و کند و کاو درباره عشق، سرشت انسان، و تنهایی و بیگانگی و دردهای حیات اجتماعی او. در یک کلام پدیده‌ای است شگرف در شیوه رمان نویسی معاصر.

نظریه رمان (از رابله تا مارکز)

  • 35,000 تومان

میلان کوندرا نویسنده کتاب «نظریه رمان» همچون دیگر آثار نظری‌اش، به عنوان یک ابررمان‌شناس و رمان‌نویس، پیوسته راه‌گشای مسیری برای آموزش رمان‌نویسان جوان و تازه‌کار بوده است. در همان بخش‌های نخستین کتاب، در مورد درک هنری ما نکته تازه‌ای را مطرح می‌کند. او می‌گوید: «حس زیبایی‌شناسی ما پیش از آن که خودبه‌خود در قضاوت ما در مورد یک اثر هنری تاثیر گذارد، از آگاهی تاریخی خود تاثیر می‌پذیرید، به همین جهت یک اثر انسان اولیه در غاری در پیش تاریخ حتی اگر اثر یک دست بر دیوار باشد یا تصویری نامشخص از حیوانات و... برای ما در حکم یک اثر جالب و کم‌نظیر به لحاظ آگاهی تاریخی ما از زندگی آدمیان در آن دوران است که هیچ اثر هنری معاصری در هیچ شکل قدرت، برابری ارزشی با آن را ندارد. یان موکاروفسکی بنیان‌گذار «ریبایی‌شناسی ساخت‌گرا، معتقد بود: «فقط فرض وجود یک ارزش زیباشناسانه عینی است که به تکامل تاریخی هنر معنا می‌دهد.» به بیانی دیگر در غیاب ارزش زیبایی‌شناسانه، تاریخ هنر تنها انباری بزرگ است، پر از آثاری که ترتیب زمانی آن‌ها دارای هیچ معنای خاصی نیست...

سبکی تحمل‌ناپذیر هستی (نسخه الکترونیکی)

  • 12,500 تومان

وقتی می‌خواهیم موقعیتی دراماتیک را در زندگی‌مان بیان کنیم، از اصطلاح «سنگینی» استفاده می‌کنیم. می‌گوییم آن چیز بار سنگینی بر دوشمان است. یا بار را تحمل می‌کنیم و یا زیر آن کمر خم می‌کنیم؛ با آن می‌جنگیم و در این جنگ یا پیروز می‌شویم و یا شکست می‌خوریم. اما سابینا چه حالی داشت؟ هیچ. او مردی را ترک کرده بود و احساسش این بود که مردی را ترک کرده است. آیا آن مرد سابینا را آزار می‌داد؟ آیا آن مرد سعی داشت از او انتقام بگیرد؟ نه. درام سابینا درام «سنگینی» نبود؛ بلکه درام «سبکی» بود. او باری را بر دوشش احساس نمی‌کرد، بلکه او از سبکی تحملی ناپذیر هستی رنج می‌برد.

عشق‌های خنده‌دار

  • 49,500 تومان

میلان کوندرای هنرمند و روشن فکر، برخی از مهم‌ترین عقده های مورد نظر فروید را دست چین کرده و آن‌ها را با چنان تردستی‌ای چرخانده است که عمیق‌ترین و تاریک‌ترین علایق انسانی ما را تسخیر می‌کند...حکایت عشق‌های خنده‌دار شگفت‌آور و روش‌گرند. دنیای کوندرا پیچیده و پر از استهزا و پارادوکس است. زندگی اغلب بی‌رحم و تحقیرآمیز و مضحک و عصبانی کننده است.
کلمات کلیدی: ادبیات و داستان، ادبی، میلان کوندرا، حسین کاظمی یزدی

جشن بی‌معنایی

  • 38,000 تومان

میلان کوندرا در «جشن بی‌معنایی»، زیر نوری روشن‌کننده‌تر، به مهم‌ترین مسائل دنیا و بشریت می‌پردازد، بی آن‌که حتی جمله‌ای جدی به کار برد، گویی شیفته‌ی واقعیت‌های دنیای معاصر است، اما از واقع‌گرایی دوری می‌جوید. کسانی که کتاب‌های قبلی کوندرا را خوانده‌اند، می‌دانند که میل به نگاشتن رمانی که «غیر جدی» بودن عنصری جدایی‌ناپذیر از پیکره آن باشد، دور از انتظار نبود. در بسیاری از فصل‌های رمان «جاودانگی»، گوته و همینگوی با هم گردش می‌کنند، گفتگو می‌کنند و خوش می‌گذرانند. پس از آن، در رمان «آهستگی»، ورا، همسر نویسنده، به شوهرش می‌گوید:«بارها به من گفته‌ای دوست داری یک روز رمانی بنویسی که هیچ کلمه جدی‌ای در آن نباشد... از همین حالا به تو می‌گویم که احتیاط کن، دشمنانت در کمین آن روز نشسته‌اند.» کوندرا اما، احتیاط نمی‌کند و در «جشن بی‌معنایی» به رویای زیباشناختانه دیرینش به تمامی جان می‌دهد، رمانی که خلاصه شگفت‌آوری از تمامی آثار اوست. خلاصه‌ای عجیب و خنده‌دار با خاتمه‌ای خنده‌دارتر، پس می‌خندیم، همانا به دوره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، عصری که به کمدی شبیه است. چون استعداد شوخ‌طبعی‌اش را به تمامی از کف داده است. چه چیز دیگری می‌توان درباره «جشن بی‌معنایی» گفت؟ هیچ، کتاب را در دست بگیرید و بخوانید!

1  2  صفحه‌ی 1