میشل بربا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

والدین قطعا تاثیرگذارند (چگونه کودکانی تربیت کنیم که شخصیتی به خود متکی، مصمم و مهربان داشته‌ باشند)

  • 210,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آن‌ها پاسخ می‌گوید.

کلیدهای پرورش مهارت دوست‌یابی در کودکان و نوجوانان (24 مشکل اصلی دوستی و راه‌حل‌های آن)

  • 18,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تریت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آن‌ها پاسخ می‌گوید. دکتر میشل بربا یک مربی و مشاور شناخته شده در سطح بین‌المللی است که برنده جایزه آموزش ملی و نویسنده کتاب‌های متعددی در زمینه آموزش کودکان و نوجوانان می‌باشد. وی بارها میزبان برنامه‌های گفت و گوهای تلویزیونی بوده و عضو هیئت تحریریه مجله parents است.

کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان (7 نیک‌خویی اساسی که به کودکان انجام کار درست را می‌آموزد)

  • 200,000 تومان

نویسنده به هفت فضیلت اساسی اشاره می‌کند که پایه‌های اخلاقیات و انسانیت هستند و عبارتند از همدلی، وجدان، خویشتن‌داری، احترام به دیگران، مهربانی، بردباری و انصاف. او نقش خانواده را در پرورش فرزندان بر اساس این فضایل بسیار مهم می‌داند و معتقد است اولین الگوهای کودکان، والدین هستند.

صفحه‌ی 1