مگان دیواین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم
اشکال ندارد که حالت خوب نیست
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست (مواجهه با اندوه و فقدان در فرهنگی که این‌‌‌‌ها را بر نمی‌تابد)

چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم

  • 279,000 تومان

جورنالی تصویری که به شما کمک می‌کند با صداقت و مهربانی و پذیرش فقدان با سوگ خود رو‌به‌رو شوید به جای اینکه با آن بجنگید یا انکارش کنید. «مگان دیواین»، متخصص و مشاور سوگ و نویسنده‌ی کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست»، در جورنال «چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم» راه های جدید و خلاقانه‌ای را برای ارتباط با سوگ و اندوه، بدون تکرار مکررات، کلیشه ها یا راه حل های ساده و مرحله ای ارائه می‌دهد. به گفته‌ی او »قدرتی باورنکردنی می یابیم اگر بتوانیم در مورد سوگ و اندوه‌مان حرف بزنیم و از حقیقت آن بگوییم.» این جورنال فرصتی است تا داستان‌تان را به زبانی که برای‌تان راحت‌تر است بازگو کنید بدون این ‌که نیاز باشد پایان خوشی برای آن دست‌و‌پا کنید. این جورنال جایی برای کندوکاو سوگ‌تان با تمام بخش های عجیب، غمگین، وحشتناک و یا حتی زیبای آن است. جایی برای گفتن تمام حقیقت درباره‌ی این‌که خود واقعی بودن همین‌جا و همین لحظه چه شکلی است. «چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم» همراه هرروزه‌ی شما‌ست تا با سوگ و اندوه خود هم صحبت شوید. با انجام فعالیت های سرگرم کننده و به کمک ابزار های سودمند این جورنال در حالی که راه هایی برای زیستن در کنار فقدان پیدا می‌کنید، به نوشتن، نقاشی کردن، خط خطی کردن و درک عمیق‌تر زندگی نیز تشویق می‌شوید. سوگ و اندوه شما همچون عشق‌تان، متعلق به خود شماست. هیچ کس حق ندارد به قضاوت سوگواری شما بنشیند، راه و روشی دیکته کند یا آن را بی ارزش بداند.

اشکال ندارد که حالت خوب نیست

  • 180,000 تومان

مگان دیواین برای کسانی که در حال تجربه سوگ هستند و همین‌طور کسانی که می‌خواهند به آن‌ها کمک کنند دیدگاهی کاملا متفاوت و بنیادی ارائه می‌دهد. او از هر دو طرف سوگ را تجربه کرده است - هم به عنوان یک روانشناس و هم به عنوان زنی که شاهد غرق شدن شریک زندگی‌اش بوده است. مگان با بینشی عمیق در مورد حقایق ناگفته فقدانء عشق و التیام می‌گویدو او تقلا برای بازگشت به زندگی نرمال و (شاد) را که تجویز فرهنگ و جامعه استء رد می‌کند و به جایش مسیری را پیشنهاد می‌کند که از ما می‌خواهد به جای تلاش برای غلبه بر سوگ با پذیرفتن آن زندگی‌مان را بسازیم.

عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست (مواجهه با اندوه و فقدان در فرهنگی که این‌‌‌‌ها را بر نمی‌تابد)

  • 229,000 تومان

آن‌چه از دست رفته است برنخواهد گشت. این‌جا ، درون این حقیقت ، هیچ چیز زیبایی وجود ندارد. پذیرش مهم‌ترین چیز است. درد دارید. دردتان بهتر نمی‌شود. واقعیت اندوه با آن‌چه دیگران از بیرون می‌بینند بسیار متفاوت است. دردی در این دنیا وجود دارد که نمی‌توانید با شادی از تن‌تان بیرون کنید. به راه حل نیاز ندارید. نیاز ندارید اندوه‌تان را پشت سر بگذارید. شما به کسی نیاز دارید که اندوه‌تان را بفهمد و بپذیرد. به کسی نیاز دارید که وقتی، در میان وحشت سوسوزننده ایستاده‌اید و به حفره‌ای خیره می‌مانید که زمانی زندگی شما بوده است، دست‌هایتان را محکم بگیرد... بعضی چیزها را نمی‌توان درمان کرد؛ فقط باید آن‌ها را به دوش کشید... این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.و این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1