موسسه فرهنگی هنری دیده بان ایما تدبیر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

استخدام و مدیریت منابع انسانی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها (جادوی مدیریت در 60 دقیقه) کتاب گویا

  • 35,000 تومان

این فیلم آموزشی توسط دیو کرنشاو، یکی از خبره‌ترین مشاوران کسب و کار تدریس شده است و این مجموعه شامل 7 فیلم آموزشی است. بخشی از مباحث این دوره: با مدیریت منابع انسانی مشکل دارید یا نمی‌دانید چگونه باید با خویشاوندان در محل کار برخورد کنید؟ در جستجوی سرمایه‌گذار هستید؟ چگونه باید با پیمانکاران کارکرد؟ چگونه باید کارمندان را استخدام کرد؟ پاسخ این سوالات را می‌توانید در این مجموعه بیابید...

تحلیل و مدیریت ترافیک سایت برای بازاریاب‌ها و مدیران کسب و کار روش کار با گوگل آنالیتیکس (جادوی مدیریت در 60 دقیقه) کتاب گویا

  • 38,000 تومان

چه مدیریت وب‌سایت 1 شرکت بزرگ را بر عهده داشته باشید و چه یک فروشگاه کوچک، به مدد استاندارد صنعتی مشهور تحلیل وب یعنی گوگل آنالیتیکس (Google analy tics) قادر خواهید بود از عملکرد سایت خود با خبر شوید. این پلتفرم ابزارهای لازم برای اندازه‌گیری ترافیک سایت، تغییرات، ad performance و درک چگونگی استفاده افراد از وب‌سایتتان را به شما می‌دهد. در این دوره آموزشی، برد بیتزول به ما یاد می‌دهد چطور برای کار با گوگل آنالیتیکس آماده شویم و گزارش‌های مربوط را تهیه کنیم. وی سعی می‌کند حتی مواردی را خارج از چارچوب (مثل ایجاد اکانت و اصول گزارش‌دهی) را نیز توضیح دهد و بگوید با نتایج چه بکنید، اهداف را ایجاد و پیگیری کنید.

فروش و بازاریابی برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها (جادوی مدیریت در 60 دقیقه) کتاب گویا

  • 25,000 تومان

این فیلم آموزشی توسط دیو کرنشاو، یکی از خبره‌ترین مشاوران کسب و کار تدریس شده است و این مجموعه آموزشی شامل 15 فیلم آموزشی است. بخشی از مباحث این دروه: طرحی برای توسعه فروش یا راه‌اندازی بخش بازاریابی ندارید؟ نمی‌توانید پیام‌تان ره به بازار منتقل کنید؟ از دست مشتریان بدقلق به ستوه آمده‌اید؟ پاسخ همه این سوالات را می‌توانید در این مجموعه بیابید... از زبان یکی از خبره‌ترین مشاوران کسب و کار در جهان.

خودتان را بشناسید و برای موفقیت آماده شوید (جادوی مدیریت در 60 دقیقه) کتاب گویا

  • 25,000 تومان

مهم‌ترین وظیفه هر فرد برای ارتقای شخصی و شغلی، شناسایی توانمندی‌های خود است و سپس تطبیق آن‌ها با مسئولیت‌هایش و پس از آن انجام بهبودهای مداوم و دوره‌ای. آشنایی با روش‌هایی برای کشف نقاط قوت و استعدادهای خود برای استفاده از آن‌ها به عنوان اهرمی جهت افزایش قدرت و توانایی‌ها می‌تواند در زندگی حرفه‌ای باعث ارتقای موقعیت شغلی و افزایش درآمد باشد. هر فردی دارای توانایی‌ها و نقاط قوتی است که با شناخت صحیح و تطبیق‌شان با مسئولیت‌های شغلی خویش، مسیر پیشرفت و مستمر خود را هموار کند. این فیلم آموزشی توسط دیو کرانشاو، یکی از خبره‌ترین مشاوران کسب و کار تدریس شده و به شما روش‌ها و تکنیک‌های ارزشمندی را برای کشف استعدادها و توانایی‌هایتان نشان می‌دهد.

راه‌اندازی 1 کسب و کار جدید ایده طرح تجاری شروع (جادوی مدیریت در 60 دقیقه) کتاب گویا

  • 35,000 تومان

این فیلم آموزشی توسط دیو کرنشاو، یکی از خبره‌ترین مشاوران کسب و کار تدریس شده است و این مجموعه آموزشی شامل 12 فیلم آموزشی است. بخشی از مباحث این دروه: آیا به فکر راه‌اندازی کسب و کاری برای خودتان هستید؟ استارتاپی دارید، اما نگران مدیریت آن هستید؟ باید یک بیزینس پلن بنویسید و نمی‌دانید چگونه؟ در تامین منابع مالی و حسابداری به مشکل برخورده‌اید؟ می‌خواهید بدانید چگونه بین کار و زندگی تعادل ایجاد کنید؟ در این مجموعه می‌توانید پاسخ همه این سوالات را از زبان یکی از خبره‌ترین مشاوران کسب و کار جهان بیابید.

صفحه‌ی 1