مورین مورداک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ژرفای زن بودن
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
ژرفای زن بودن (چرا زنان با وجود موفقیت‌های اجتماعی فراوان احساس رضایت نمی‌کنند) پالتویی
دختر بابا
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
دختر بابا
  • 235,000 تومان
  • با تخفیف: 235,000 تومان
کتابچه تمرین برای ژرفای زن بودن (نقشه‌ای برای سفر درونی زنان)
ژرفای زن بودن
  • 227,000 تومان
  • با تخفیف: 227,000 تومان

ژرفای زن بودن

  • 58,000 تومان

روی سخن این کتاب، تمامی خانم‌هایی است که در پی کمال معنوی زنانه هستند. کسانی که خواهان مشارکت در امور جامعه و همچنین به‌کارگیری اصول کمال مردانه به عنوان آینه تمام‌ نما از وافعیت درونی می‌باشند. این کتاب خواننده را به سوی شناخت جزئیات زندگی و به کارگیری آن‌ها در جهت رشد و کمال خود، دیگر زنان و مجموع حیات سوق می‌دهد.

ژرفای زن بودن (چرا زنان با وجود موفقیت‌های اجتماعی فراوان احساس رضایت نمی‌کنند) پالتویی

  • 36,000 تومان

بارها و بارها از زنانی در محدوده سنی سی تا چهل سال شنیده‌ایم که از موفقیت‌هایی که در بازار کار بدست آورده‌اند ناراضی هستند. آن‌ها، این نارضایتی را به صورت احساس مفید نبودن، پوچی، عجز و حتی احساس خیانت بیان می‌کنند. این زنان از شیوه معمول زندگی مردان که اصطلاحا «سفر قهرمانی مردان» می‌نامیم استقبال کرده و موفقیت تحصیلی، هنری یا مالی کسب کرده‌اند، اما برای بسیاری از آن‌ها این پرسش همچنان باقی است که این همه تلاش چه فایده‌ای داشته است؟ در واقع، انگیز کسب موفقیت در زندگی، این زنان را وادار کرده با فشار کار بیش از حد، خستگی، فرسودگی و ابتلا به بیماری‌های ناشی از فشارهای روحی مواجه شوند و در نتیجه هم اکنون نمی‌دانند چگونه باید از این مخمصه خارج شوند. وقتی آن‌ها برای اولین بار به دنبال کسب موفقیت و تایید و تحسین دیگران رفتند، انتظار چنین عاقبتی را نداشتند. جالب آن‌که وقتی چنین زنانی پس از دوره بازنشستگی به خانه برمی‌گردند کسی خوشحال و منتظر آنان نیست و اگر نیم نگاهی هم به زندگی بیرونی‌شان بیاندازند دیگر احساسی از تشویق مردان برای انجام کارهایشان به آن‌ها دست نمی‌دهد، در یک کلام احساس می‌کنند زندگی را باخته‌اند. مورین مورداک نویسنده کتاب که خود آسیب خورده سفر مردانه است، در این کتاب نقشه «سفر قهرمانی زن» را ترسیم می‌کند. او با بهره‌گیری از تئوری روان‌شناسی تحلیلی کارل گوستاو یونگ، نقشه‌ای که به زن احساس حرکت در مسیر تکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از روند مسیر را می‌دهد ارائه می‌کند.‌

دختر بابا

  • 44,000 تومان

دختر بابا در گذشته همیشه محبوب پدر بوده و به همین دلیل احساس می‌کند فرد خاصی است و انتظار دارد دیگران هم رفتار خوبی با او داشته باشند. او از خودش و دیگران انتظارات زیادی دارد، درک چندانی از محدودیت‌ها ندارد و به طور کلی هنگامی که به درخواست او پاسخ منفی داده شود باز هم از خواسته خود دست برنمی‌دارد. او مراقب بدن خود هست و اجازه نمی‌دهد بیمار شود. دختر بابا هرگز یاد نگرفته با دیگران سازش و توافق کند، چون عادت کرده هر کاری که می‌خواهد بتواند انجام دهد. بنابراین، از آنجایی که روابط صمیمی نیازمند مهارت‌های گوش کردن و مذاکره هستند، او در چنین روابطی با مشکل مواجه می‌شود. دختر بابا به هر قیمتی از پدرش تقلید می‌کند. او پدرش را تحسین و ارزش‌ها و اصول او را درونی می‌کند؛ در واقع این ارزش‌ها و اصول همچون ندایی درونی او را هدایت می‌کنند و از او می‌خواهند که در جامعه فرد مفیدی باشد. در نتیجه، دختر بابا در دنیای کار فردی جاه‌طلب و مسئولیت‌پذیر است؛ بر روی دستیابی به اهدافش تمرکز و عزمش را جزم می‌کند و اکثر اوقات مسئولیت بیش از توانش قبول می‌کند. او کمال‌گرا است و قادر نیست آسیب‌پذیری‌های خود را تحمل کند. از نظر دختر بابا آن چیزی موفقیت است که بر اساس استانداردهای فرهنگ مردانه، هدف‌محور و قدرت‌مدار موفقیت دانسته شود. او مشتاق است که مثل پدرش باشد و پدرش او را دوست داشته باشد. گاهی اوقات او واقعاً می‌خواهد خود پدرش باشد. این کتاب با صدا تاثیرگذار گوینده و دوبلور شناخته شده کشورمان، نرگس فولادوند تهیه و تدارک دیده شده است.

دختر بابا

  • 235,000 تومان

دختر بابا در گذشته همیشه محبوب پدر بوده و به همین دلیل احساس می‌کند فرد خاصی است و انتظار دارد دیگران هم رفتار خوبی با او داشته باشند. او از خودش و دیگران انتظارات زیادی دارد، درک چندانی از محدودیت‌ها ندارد و به طور کلی هنگامی که به درخواست او پاسخ منفی داده شود باز هم از خواسته خود دست برنمی‌دارد. او مراقب بدن خود هست و اجازه نمی‌دهد بیمار شود. دختر بابا هرگز یاد نگرفته با دیگران سازش و توافق کند، چون عادت کرده هر کاری که می‌خواهد بتواند انجام دهد. بنابراین، از آنجایی که روابط صمیمی نیازمند مهارت‌های گوش کردن و مذاکره هستند، او در چنین روابطی با مشکل مواجه می‌شود. دختر بابا به هر قیمتی از پدرش تقلید می‌کند. او پدرش را تحسین و ارزش‌ها و اصول او را درونی می‌کند؛ در واقع این ارزش‌ها و اصول همچون ندایی درونی او را هدایت می‌کنند و از او می‌خواهند که در جامعه فرد مفیدی باشد. در نتیجه، دختر بابا در دنیای کار فردی جاه‌طلب و مسئولیت‌پذیر است؛ بر روی دستیابی به اهدافش تمرکز و عزمش را جزم می‌کند و اکثر اوقات مسئولیت بیش از توانش قبول می‌کند. او کمال‌گرا است و قادر نیست آسیب‌پذیری‌های خود را تحمل کند. از نظر دختر بابا آن چیزی موفقیت است که بر اساس استانداردهای فرهنگ مردانه، هدف‌محور و قدرت‌مدار موفقیت دانسته شود. او مشتاق است که مثل پدرش باشد و پدرش او را دوست داشته باشد. گاهی اوقات او واقعاً می‌خواهد خود پدرش باشد.

کتابچه تمرین برای ژرفای زن بودن (نقشه‌ای برای سفر درونی زنان)

  • 65,000 تومان

متاسفانه در عصر حاضر زنان به دلیل عدم شناخت از مسیری که باید برای قهرمانی در آن پای نهند سفر قهرمانی مردان را در دستور کار خود قرار داده‌اند و آسیب‌های فراوانی روحی و جسمی را نصیب خود نموده‌اند مطمئنا شما حکایت زنانی را شنیده‌اید که مادر خود را به عنوان زن قبول ندارند و با او درگیرند. آنان با پدران خود همزات پنداری می‌کنند. تصورشان بر این است که مسیری که مردان مشورت می‌کنند و تشویق مردان برای آن دارای اهمیت فوق‌العاده است معمولا وقتی به سن سی‌سال می‌رسند کمکم احساس می‌کنند از زندگی راضی نیستند و خسته شده‌اند ولی نمی‌دانن چرا ادامه می‌دهند. سفر قهرمانی زن موضوعی الهام گرفته از روانشناسی تحلیلی پروفسور کارل گوستاو یونگ به شما کمک می‌کند موهبت زن بودن خود را بیابید و زخم جدا شدن از زنانگی‌تان را ترمیم کنید. این کتاب سراسر پرسش‌هایی است که به تحلیل گذشته می‌پردازد تا بواسطه آن بتواند جاده و راه آینده را برای معنادار کردن زندگی برای شما واضح و شفاف کند

ژرفای زن بودن

  • 227,000 تومان

بارها و بارها از زنانی در محدوده سنی سی تا چهل سال شنیده‌ایم که از موفقیت‌هایی که در بازار کار بدست آورده‌اند ناراضی هستند. آن‌ها، این نارضایتی را به صورت احساس مفید نبودن، پوچی، عجز و حتی احساس خیانت بیان می‌کنند. این زنان از شیوه معمول زندگی مردان که اصطلاحا سفر قهرمانی مردان می‌نامیم استقبال کرده و موفقیت تحصیلی، هنری یا مالی کسب کرده‌اند، اما برای بسیاری از آنها این پرسش همچنان باقی است که این همه تلاش چه فایده‌ای داشته است؟ در واقع، انگیزه کسب موفقیت در زندگی، این زنان را وادار کرده با فشار کار بیش از حد، خستگی، فرسودگی و ابتلا به بیماری‌های ناشی از فشارهای روحی مواجه شوند و در نتیجه هم‌ اکنون نمی‌دانند چگونه باید از این مخمصه خارج شوند. وقتی آنها برای اولین بار به ‌دنبال کسب موفقیت و تایید و تحسین دیگران رفتند، انتظار چنین عاقبتی را نداشتند. جالب آن که وقتی چنین زنانی پس از دوره بازنشستگی به خانه برمی‌گردند کسی خوشحال و منتظر آنان نیست و اگر نیم‌ نگاهی هم به زندگی بیرونی‌شان بیاندازند دیگر احساسی از تشویق مردان برای انجام کارهایشان به آن‌ها دست نمی‌دهد. در یک کلام احساس می‌کنند زندگی را باخته‌اند. مورین مورداک نویسنده کتاب که خود آسیب خورده سفر مردانه است، در این کتاب نقشه سفر قهرمانی زن را ترسیم می‌کند. او با بهره‌گیری از تئوری روانشناسی تحلیلی کارل گوستا یونگ، نقشه‌ای که به زن احساس حرکت در مسیر تکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از روند مسیر را می‌دهد ارائه می‌کند.

صفحه‌ی 1