مورگان هاوزل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی پول (آموزه‌هایی ابدی درباره ثروت طمع و خوشبختی)
روانشناسی پول (درس‌هایی جذاب درباره ثروت طمع و شادمانی که هرگز قدیمی نمی‌شوند)
روانشناسی پول (درس‌هایی ماندگار درباره ثروت طمع و شادی)
روانشناسی پول (درس‌هایی ماندگار در باب ثروت فزون‌خواهی و خوشبختی)
روانشناسی پول (درس‌هایی مهم در رابطه با ثروت جاه‌طلبی و خوشبختی)
روانشناسی پول (درس‌های جاودانه درباره ثروت خوشبختی و زیاده‌خواهی)
روان‌شناسی پول (چگونه خوش‌ بینانه در قسط و قرض غرق می‌شویم)
روانشناسی پول (درس‌هایی همیشگی در مورد ثروت طمع و شادی)

تا بوده چنین بوده (رویدادهای دنیا همیشه تکرار گذشته‌هاست می‌خواهید دنیای در حال تغییر را بشناسید درس‌هایی درباره پول زندگی قصه‌گویی بلندپروازی و رضایت 23 داستان)

  • 180,000 تومان

انسان‌ها رفاه و خوشبختی خود را با کسانی که در اطراف آنها زندگی می‌کنند می‌سنجند. وقتی کسی از اطرافیان وضع بهتری پیدا می‌کند شور رقابت با آن خوشبختی، بقیه را هم دربر می‌گیرد. آنچه تجربه می‌کنیم ممکن است باورهای ما را هم تغییر دهد. تجربه‌های جدید باعث می‌شود که انسان به نادانی خود پی ببرد. راحت‌تر این است که فرض کنیم کسانی که با ما اختلاف فکری دارند مثل شما فکر نمی‌کنند. انسان‌ها حتی در زمانی که اطلاعات در حال انفجار است باز با هم اختلاف نظر دارند. اینترنت هر چه بیشتر انسان‌ها را در معرض نقطه نظرات جدید قرار دهد، مردم از دانستن اختلاف نظر خشمگین‌تر می‌شوند. اختلاف نظرها ربطی به میزان دانسته‌های فرد ندارد و بیشتر با تجربه‌های آنها مرتبط است. با اینکه تجربه‌ها همیشه متفاوت هستند اختلاف نظرها ماندگار و دائمی هستند. یکی از ثمرات مطالعه تاریخ آن است که می‌دانیم هر واقعه دقیقا چگونه به انجام رسیده‌است. اما کسی نمی‌داند آن واقعه چگونه آغاز شده است. هر اتفاقی که می‌افتد، چه کوچک و چه بزرگ، دلیل و ریشه‌ای دارد. هیچ چیز بی‌دلیل نیست. شاید بتوان آن ریشه و ریشه‌های قبلی آن را به درخت شجره تشبیه کرد و اگر آن شجره را نادیده بگیریم، درک شفاف و درستی از اتفاقات نخواهیم داشت. آن وقت در مورد چرایی آن اتفاقات گرفتار خیالات و فرضیات نادرستی می‌شویم. سپس در محاسبه ماندگاری آن اتفاقات و نحوه تکرار آن اتفاقات در آینده دچار اشتباه می‌شویم.

روانشناسی پول (آموزه‌هایی ابدی درباره ثروت طمع و خوشبختی)

  • 229,000 تومان

معمولا این‌طور آموزش می‌دهند که پول - سرمایه‌گذاری، امور مالی شخصی و تصمیم‌های تجاری - با ریاضیات سر و کار دارد و فرمول‌ها و داده‌ها به ما می‌گویند باید دقیقا چکار کنیم. اما در دنیای واقعی مردم تصمیم‌های مالی‌شان را به کمک برنامه‌ها نمی‌گیرند. آنها معمولا سر میز شام یا در جلسه‌ای کاری تصمیم می‌گیرند؛ وقتی که گذشته‌شان، دیدگاه منحصربه‌فردی که به جهان دارند، نفس، غرور، بازاریابی و انگیزه‌های عجیب و غریب در کنار هم قرار می‌گیرند و روایتی می‌سازند که به نظر آنها منطقی است. هازل با تجربیاتی که طی سال‌ها تحقیق و مطالعه امور مالی به دست آورده است در «روان‌شناسی پول» مهم‌ترین عیب‌ها، سوگیری‌ها و علل بدرفتاری‌هایی را شرح می‌دهد که در برخورد مردم با پول تاثیرگذارند. این کتاب به موضوعاتی مانند رفتارهای مالی، اعتقادات مالی، ارزش‌های مالی، روانشناسی خرید، روحیه مالی، روانشناسی سرمایه‌گذاری و رابطه احساسات با پول می‌پردازد. جدا از هوش و تلاش، نتایج مالی را شانس به پیش می‌برد. برای موفقیت مالی نحوه رفتار شما از آنچه می‌دانید مهم‌تر است. استفاده نویسنده از توصیه‌ها و رهنمودهای افراد مشهور در این زمینه، رد برخی تفکرات و اعتقادات رایج اما اشتباه و البته اشاره‌هایی که به زندگی شخصی و نحوه سرمایه‌گذاری خود و خانواده‌اش دارد، این کتاب را به راهنمایی ارزشمند برای تمام کسانی تبدیل کرده که می‌خواهند تصمیم‌های مالی بهتری بگیرند و از پول و درآمدشان بهترین استفاده را ببرند.

روانشناسی پول (درس‌هایی جذاب درباره ثروت طمع و شادمانی که هرگز قدیمی نمی‌شوند)

  • 125,000 تومان

موفقیت مالی سخت نیست. مهارت آسانی است که نحوه رفتار در آن از دانش مهم‌تر است. اسم این مهارت را "روانشناسی پول" گذاشته‌ایم. هدف کتاب این است به همه کمک کند تصمیمات مالی بهتری بگیرند. در این کتاب 20 گزینه از مهم‌ترین اشتباه‌ها و دلایل رفتار بد مردم درباره پول توضیح داده شده است. . بخش زیادی از نتایج مالی از ثروتمند شدن تا ورشکستگی به رفتار ما با پول بستگی دارد. برای اصلاح رفتار مالی مطالعه این کتاب ضروری است. . همه موفقیت‌ها حاصل کار و تلاش زیاد نیست. علت همه فقر‌ها و شکست‌ها هم تنبلی نبوده است. وقتی می‌خواهید خودتان و دیگران را قضاوت کنید، حواستان باشد. . به‌راحتی نمی‌شود میزان دخالت شانس در موفقیت مالی را اندازه گرفت. برای همین هیچ‌کس شانس را عامل موفقیت نمی‌داند اما شانس در موفقیت اثر دارد.

روانشناسی پول (درس‌هایی ماندگار درباره ثروت طمع و شادی)

  • 219,900 تومان

تصمیم خوب مالی لزوما به دانش شما ربطی ندارد، بلکه به رفتارتان وابسته است و آموزش رفتار مناسب کار دشواری است، حتی به افراد واقعا باهوش. در کتاب «روانشناسی پول» نویسنده برگزیده، مورگان هاوزل، نوزده داستان کوتاه برایمان تعریف می‌کند تا بفهمیم مردم چه دیدگاه‌های عجیبی نسبت به پول دارند و بیاموزیم چطور حس بهتری از مهم‌ترین موضوعات زندگی دیگران داشته باشیم.

روانشناسی پول (درس‌هایی ماندگار در باب ثروت فزون‌خواهی و خوشبختی)

  • 190,000 تومان

در روانشناسی پولء مورگان هاوسل داستان‌هایی کوتاه را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد که در آن داستان‌ها روش‌های عجیب و غریب مردم را در به کار گرفتن پول بررسی می‌کنند و به خوانندگان می‌آموزد که چگونه یکی از مهم‌ترین موضوعات زندگی را بهتر درک کنندء زیرا بهره‌برداری مناسب از پول لزوما آنچه تاکنون می‌دانسته‌اید نیستء بلکه به نظر مورگان نحوه رفتار شماست و آموزش رفتار حتی به افراد واقعا باهوش نیز دشوار است.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

روانشناسی پول (درس‌هایی مهم در رابطه با ثروت جاه‌طلبی و خوشبختی)

  • 188,000 تومان

هدف اصلی من در این کتاب، آوردن داستان‌های کوتاه برای متقاعد کردن شماست، مبنی بر اینکه، این مهارت‌های ظریف، نقش مهم‌تری نسبت به جنبه‌های فنی درآمدزایی دارند. من این کار را به روشی انجام داده‌ام که طیف گسترده‌ای از افراد- از رید تا فوسکونه و افرادی مابین این دو-بتوانند تصمیمات مالی بهتری اتخاذ کنند. به عقیدة من، این مهارت‌های ظریف، غالب اوقات دست کم گرفته شده‏اند. اغلب، به امورمالی به مثابه یک رشتة مبتنی بر ریاضیات نگاه شده، جایی که شما داده‌هایی را وارد یک فرمول ریاضی خاص می‏‌کنید و این فرمول به شما می‌گوید که چه کنید، و فرض هم بر این است که شما دقیقاً همان کار را انجام می‌دهید. البته این موضوع در امورمالی شخصی صدق می‏کند، مثلاً وقتی می‌دانید یک وام ضروریِ شش ماهه گرفته‌اید و باید 10 درصد از حقوق خود را پس انداز کنید، و یا در زمینة سرمایه‏گذاری، جایی که ارتباط دقیقِ تاریخی میان قیمت ها و نرخ بهره را می‌دانید؛ و همچنین در امورمالی شرکت‏ها، جایی که مدیران مالی می‏توانند میزان دقیقِ هزینة سرمایة شرکت را محاسبه کنند. منظور من این نیست که تمام این روش‌ها، اشتباه یا مضر هستند، بلکه نکته اینجاست که آگاهی ما نسبت به انجام یک کار، هیچ ارتباطی با آنچه در مغز ما هنگام انجام آن کار می گذرد، ندارد...

روانشناسی پول (درس‌های جاودانه درباره ثروت خوشبختی و زیاده‌خواهی)

  • 95,000 تومان

جالب است بدانیم که مؤثرترین و ملموس ترین روش دستیابی به ثروت و موفقیت های مالی، مطالعه نقاط ضعف و قدرت ثروتمندان است. در این اثر با بررسی تاریخ دستاوردهای مالی بزرگ ترین و مشهورترین ثروتمندان و کارآفرینان جهان، رمز و رازهای موفقیت ها و شکست های آنان فاش و سرانجام، پرده از اسراری برداشته می شود که در عین سادگی یادگیری آنان برای دستیابی به ثروت، بسیار مهم است.

روان‌شناسی پول (چگونه خوش‌ بینانه در قسط و قرض غرق می‌شویم)

  • 52,500 تومان

امور مالیء چه در قالب سرمایه گذاری به آن نگاه شودء چه به عنوان رشته‌ای مبتنی بر ریاضی شناخته می‌شودء یعنی شما داده ها را در فرمول می‌گذارید و فرمول به شما می‌گوید چه کنید. اما در جهان واقعیء مردم تصمیمات مالی خود را نه بر روی صفحات گسترده و نرم افزارهاء که بر سر میز شام یا در اتاق ملاقات می‌گیرندء جایی که تاریخچه فردیء دیدگاه خاص هر شخص به جهانء خودپسندیء غرورء بازاریابی و انگیزه‌های عجیب و غریب در هم پیچیده می‌شوند. مورگان هاوزل در روانشناسی پولء 19 داستان با محوریت پول و شیوه های غریبی که انسان ها درباره آن می‌اندیشند را روایت می‌کند. این کتاب در پادکست نوآنس معرفی شده است.

روانشناسی پول (درس‌هایی همیشگی در مورد ثروت طمع و شادی)

  • 135,000 تومان

افراد کمی می‌توانند مانند مورگان هاوزل با این وضوح در مورد امور مالی بنویسند. خواندن کتاب روانشناسی پول برای هر کسی که می‌خواهد تصمیمات عاقلانه‌‌تری بگیرد یا زندگی ثروتمندتری را تجربه کند ضروری است. مورگان هاوزل از نویسندگان نادری است که می‌تواند مفاهیم پیچیده را به داستان‌هایی جذاب و قابل هضم برگرداند روان‌شناسی پول کتابی کوتاه و جذاب است که هم دانشی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بفهمیم چرا تصمیمات مالی بدی می‌گیریم و هم ابزارهایی را برای گرفتن تصمیمات بهتر پیش رویمان می‌گذارد.

صفحه‌ی 1