ملیندا گیتس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لحظه برخاستن (تاثیر توانمند‌سازی زنان در جهان امروز)
لحظه صعود (توانمندسازی زنان چگونه دنیا را متحول می‌کند)
لحظه‌ی اوج (چگونه قدرت بخشیدن به زنان دنیا را تغییر می‌دهد)
لحظه برخاستن (تغییر جهان با توانمندسازی زنان)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
وقتشه بلند شو
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
لحظه صعود (چگونه زنان توانمندکننده دنیا را تغییر می‌دهند)
لحظه اوج (چگونه قدرت بخشیدن به زنان دنیا را تغییر می‌دهد)
لحظه برخاستن
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

لحظه برخاستن (تاثیر توانمند‌سازی زنان در جهان امروز)

  • 60,000 تومان

چطور می توان شوق لحظه برخاستن را برای انسان ها به ارمغان آورد به طوری که همگان خواستار و خواهان رشد زن‌ها شوند؟ به نظر من تنها گام برای پیشرفت و ارتقای زنان این است که از پایین کشیدن آنها جلوگیری کنیم. در طول بیست سال سفر به دور دنیا، بارها و بارها زنانی را دیده ام که خواهان تصمیم گیری آزادانه بوده اند. آنها می خواستند برای بچه دار شدن یا نشدن خودشان تصمیم بگیرند اما نمی توانستند؛ چرا که لوازم پیشگیری از بارداری در اختیارشان نبوده است. نه تنها بچه دار شدن، زنان و دختران سراسر دنیا از حقوق زیادی محروم هستند. مثلا آنها نمی توانند همسرشان را انتخاب کنند. حتی تصمیم درباره زمان ازدواجشان هم دست خودشان نیست. بسیاری از آنها اجازه ندارند به مدرسه بروند و خواندن و نوشتن بیاموزند. نمی توانند درآمدی مستقل داشته باشند یا حتی بیرون از خانه کار کنند. طلاق در بسیاری از جوامع نوعی تابوست. در جوامع دیگری زنان نمی توانند به تنهایی به پزشک مراجعه کنند. در بسیاری از جوامع آنها حتی حق رأی ندارند چه برسد به اینکه بخواهند نامزد انتخاباتی بشوند. رانندگی کردن، ورزش کردن، سرمایه گذاری و حتی برخی رشته های دانشگاهی مانند کامپیوتر برای زنان در برخی جوامع ممنوع است. در مواردی، قانون و حکومت این حقوق را منع می کند اما اگر قانونی هم بشوند، ساختار متعصب جامعه آن را نمی پذیرد.

لحظه صعود (توانمندسازی زنان چگونه دنیا را متحول می‌کند)

  • 35,000 تومان

در این کتاب گیرا و انگیزشی، ملیندا درس‌هایی را با ما به اشتراک می‌گذارد که از ملاقات با افراد الهام‌بخش در سراسر دنیا و در دوران فعالیت حرفه‌ای خود فراگرفته است. او درباره علت نوشتن کتاب می‌گوید: هدفم به اشتراک گذاشتن داستان افرادی بود که به زندگی‌ام تمرکز و ضرورت بخشیدند. از همه شما می‌خواهم در هر جایی از این کره خاکی که زندگی می‌کنید، راه‌هایی را پیدا کنید که از طریق آن‌ها بتوانیم باعث ارتقا زنان شویم.

لحظه‌ی اوج (چگونه قدرت بخشیدن به زنان دنیا را تغییر می‌دهد)

  • 55,000 تومان

غالباً در رابطه با آنچه که اتفاق می‌افتد صادق نیستیم. اگر ما مرکز باشیم و کسی را در حاشیه ببینیم، معمولاً به خود می‌گوییم: «من تو اون موقعیت نیستم چون من فرق می‌کنم.» اما این حرف‌ها فقط از روی خودبینی‌ست. خیلی راحت می‎توانیم جای همان آدم باشیم. همه ما آن چیزها را درون خود داریم. فقط نمی‌خواهیم به چیزهای مشترک میان خود و آن بیگانگان اعتراف کنیم چرا که بیش از اندازه فروتن می‌شویم. این مسئله نشان می‌دهد که شاید موفقیت و شکست کاملاً منصفانه نیست. اگر ورق بهتر دست شما افتاده است پس باید فروتن باشید و آزاردهنده‌ست که دست از احساس برتری خود بکشید و بگویید: «من از هیچ کس بهتر نیستم.» پس به جای آن برای خود بهانه می‌تراشیم تا دیگران را کنار بگذاریم. وقتی می‌خواهیم مزایا یا غرور خود را حفظ کنیم می‌گوییم به خاطر شایستگی و آداب و رسوم اینگونه است.

لحظه برخاستن (تغییر جهان با توانمندسازی زنان)

  • 35,000 تومان

چطور می‌توانیم در زندگی انسان‌ها، به خصوص زنان، لحظه برخاستن پدید آوریم؟ چون هنگامی که باعث پیشرفت زنان شوید جامعه بشریت ارتقا می‌یابد. من این کتاب را نوشتم تا داستان انسان‌هایی را که به زندگی‌ام هدف بخشیدند با شما در میان بگذارم. می‌خواهم روش‌های کمک به رشد را از هم بیاموزیم. موتورهای هواپیما روشن شده‌اند، زمین در حال تکال خوردن است و ما در «برخاستن» هستیم. این کتاب بیانه‌ای ضروری و فوری است، برای جوامعی که برابری را به رسمیت شناخته‌اند و زن‌ها در آن دارای ارزش و اعتبار در همه حوزه‌ها هستند. ما به چنین پیامی بیش از همیشه نیازمندیم.

وقتشه بلند شو

  • 45,000 تومان

کتاب وقتشه بلند شو ، فراخوان اضطراری برای شجاعت است. این کتاب نحوه فکر کردن من درباره خودم، خانواده‌ام ، کارم و احتمالات دنیا را تغییر داد. ملیندا، داستان‌سرایی دل‌چسب و باشکوهی را با داده‌های قانع‌کننده و گیرا درهم می‌آمیزد تا این کتاب را برای شما به یکی از معدود کتاب‌هایی تبدیل کند که برای مدت‌ها در روح و جانتان ماندگار باشد. ملیندا گیتس سال‌های بسیاری از عمرش را صرف کار با زنان سرتاسر جهان کرده است. این کتاب یک بیانیه فوری برای رسیدن به یک جامعه برابر است ، جامعه‌ای که در آن به زنان در تمامی شئونات زندگی ارج نهاده می‌شود.

لحظه صعود (چگونه زنان توانمندکننده دنیا را تغییر می‌دهند)

  • 100,000 تومان

نخستین کتاب ملیندا گیتس، سومین زن قدرتمند دنیا به انتخاب مجله فوریس، ‌دعوتی به‌جا و ضروری برای اقدام به توانمندسازی زنان. ملیندا گیتس در طول 20 سال گذشته مشغول انجام ماموریتی بوده است. هدفش به عنوان یکی از بنیان‌گذاران بنیاد بیل و ملیندا گیتس، یافتن راه‌حل برای افراد با نیازهای بسیار ضروری در هر گوشه از دنیا بوده است. در طول این سفر، یک نکته مدام برای وی روشن‌تر شده است، اینکه اگر می‌خواهید جامعه‌ای را ارتقا دهید، باید روی زنان آن جامعه سرمایه‌گذاری کنید.

لحظه اوج (چگونه قدرت بخشیدن به زنان دنیا را تغییر می‌دهد)

  • 37,000 تومان

اگر خود را جدا یا برتر ببینم، اگر تلاش کنم با پایین کشیدن دیگران خود را بالا بکشم، اگر باور داشته باشم افراد در سفری هستند که من به پایان رسانده‌ام، کارهایی انجام می‌دهند که من در آن‌ها استاد شده‌ام، در تلاش برای انجام کارهایی هستند که به پایان رسانده‌ام، اگر هرگونه حسی داشته باشم که من بالاتر از آن‌ها هستم به‌جای این‌که تلاش کنم با آن‌ها پیشرفت کنم، آن‌گاه خود را از آن‌ها و از لحظه اوج جدا کرده‌ام.

لحظه برخاستن

  • 35,000 تومان

ما معمولا در مورد اتفاقات صادق نیستیم. اگر داخل هستیم و کسی را آن بیرون می‌بینیم، معمولا یه خودمان می گوییم: «من تو اون موقعیت نیستیم چون فرق می‌کنم.» اما این فقط غرور شماست. ما به سادگی نمی‌توانیم جای آن شخص باشیم. ما همه‌چیز را در وجودمان داریم؛ فقط دوست نداریم به چیزهای مشترک‌مان با بیگانه‌ها اعتراف کنیم، چون کار بسیارفروتنانه‌ای است. این نشان می‌دهد که شاید موفقیت و شکست کاملا عادلانه نباشد و اگر بدانید که قسمت بهتر را دریافت کرده‌اید، پس باید متواضع باشید و سخت است که احساس برتری خود را کنار بگذارید و بگویید:« من بهتر از دیگران نیستم.» بنابراین در عوض، ما برای نیاز حذب کردن درونی‌مان، بهانه می تواشیم. می‌گوییم بحث شایستگی یا سنت است؛ حال آن که در واقع فقط از برتری و غرور خود حفاظت می‌کنیم.

صفحه‌ی 1