مقصود فراستخواه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اخلاق در ایران (بین زمین و آسمان کاربرد نظریات علمی در عاملیت اخلاقی ما)
خوداثربخشی کلید موفقیت در تعلیم و تربیت
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی با تاکید بر نظریه‌ی برپایه‌ی (گرانددتوری جی تی ام)
ذهن و همه چیز (طرح‌واره‌هایی برای زیستن)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان

اخلاق در ایران (بین زمین و آسمان کاربرد نظریات علمی در عاملیت اخلاقی ما)

  • 298,000 تومان

آیا امروزه اخلاقی بودن دشوار است؟ نظریه بخت اخلاقی چه می‌گوید؟ آیا «امر واقعی» بر ضد «امر اخلاقی» عمل می‌کند؟ وقتی ساختارها اخلاقی نیستند، نقطه امیدی باقی است؟ نقطه امید کجاست؟ لحظه اخلاقی چطور رخ می‌دهد؟ برای اخلاق از فرد آغاز کنیم یا از جامعه؟ چرا و چگونه پایان اخلاق، پایان اجتماع است؟ آیا ما به برنامه‌ای قوی برای اخلاقی ماندن خودمان نیاز داریم؟ یکپارچگی عقلانی و هیجانی لازم برای حیات اخلاقی از چه طریق به انسجام قوی می‌رسد؟ چه راهکارهایی برای پرورش خودتنظیمی هیجانی هست؟... در فصول این کتاب، اخلاق به مثابه کیفیت انسانی، محل بحث کاربردی واقع شده است. با مقایسه پنج نسخه اخلاقی، اخلاق مراقبت مبنای کار قرار گرفته است و این‌که چگونه، حتی آن‌گاه که در شرایط ترومایی به ‌سر می‌بریم و غایت‌ها گم شده‌اند، باز هم می‌توان به ساخت‌یابی مجدد اخلاقی نایل آمد و لذت حیات اخلاقی را تجربه کرد. نویسنده با آوردن مثال‌های عینی این بحث را پیش برده است که چگونه شرارت از سطح وجود ما رخنه می‌کند و شیطان در جزئیات است. مدوس اپراندی اخلاق؛ راهبرد‌ها و تاکتیک‌هایی تا حدی روشن برای زیست اخلاقی به ‌دست می‌دهد.

خوداثربخشی کلید موفقیت در تعلیم و تربیت

  • 5,000 تومان

ـ آینده ایران منوط به ویژگی‌های رفتاری ـ فکری و ابتکارات و خلاقیت‌های دانش‌آموزانی است که امروز در مدارس کشور مشغول تحصیل هستند. دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی و ضامن آینده این سرزمین می‌باشند. مس، طلا و اورانیوم ضامن آینده کشور نیست؛ بلکه مغز انسان‌ها ضامن آینده کشور است. ـ راه‌حل تمام مسائل جهان و ایران، همه مسائل محله شما، شهر شما، منطقه شما و سرزمین شما و جهان کنونی ما مثل صلح و پرهیز از خشونت، آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت است. ـ اولین قدم در بحث خوداثربخشی و حس خودکارآمدی آن است که ما معلمان، خودمان را فعال کنیم تا فعال بودنمان به بچه‌ها کمک کند که خودشان را فعال کنند. یکی از مهم‌ترین بخش کشف ظرفیت‌ها؛ همان بحث حس خودکارآمدی است. یعنی احساس کنیم که ما می‌توانیم منشأ اثر (Self efficacy) باشیم. ما باید این حس را داشته باشیم تا بتوانیم آن را به بچه‌ها انتقال دهیم.

روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی با تاکید بر نظریه‌ی برپایه‌ی (گرانددتوری جی تی ام)

  • 67,000 تومان

ین کتاب حاصل سلسله درس‌هایم درباره‌ی روش تحقیق گراندد تئـوری است. طی چند سال در کلاس‌های متعدد درس روش تحقیق در رشته‌هـای مختلف دکتری و یا دوره‌های آزاد انجمن‌های علمی با دانشجویان علاقه‌مند بحث و تدقیق شده است. امیدوارم مباحث کتاب برای دانشگاهیان و همه‌ی محققان علاقه‌منـد بـه این حوزه، خصوصاً در تحقیقات و مطالعات اجتماعی و به‌ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مفید واقع بشود. از پیش‌گفتار مؤلف... جای یک کتاب تألیفی در این زمینه خالی بود؛ کتابی که به همـه‌ی رویکردهای متنوع در این سنت روش‌شناختی بپردازد و در عین حال برخی از مطالعات ایرانی انجام شده با این روش را به عنوان مثال‌هـای قابـل فهـم برای پژوهش‌گران و دانشجویان ایرانی در برگیرد. اکنون نگارش ایـن اثـر ارزشمند توسط پژوهش‌گری دانشمند که خـود در طـی سـال‌هـای اخیـر مطالعات متعددی را در این سنت روش‌شناختی عرضه کرده است فرصـتی برای پاسخ‌گویی به این نیاز موجود است. دکتر مقصود فراسـتخواه در این اثر به خوبی نظریه‌ی مبنایی و رویکردهای پنج‌گانه‌ی آن را توصیف می‌کنـد و اقتضائات فکری و روش‌شناختی کاربرد هوشمندانه‌ی ایـن رویکردهـا را برای پژوهش‌گران و دانشجویان ایرانی مطرح می‌سازد.

ذهن و همه چیز (طرح‌واره‌هایی برای زیستن)

  • 130,000 تومان

سرآغاز تمام آغازهایی که در بیرون داریم، آغازی از دورن ما و در خود ماست. در ما ظرفیت آغاز هست. بیش از هر موجود دیگر، انسان توانایی آغاز دارد. چرا؟ چون سرشت ذهن آدمی سیال، پویا و تجدیدشونده است. ذهن موجودی روان است و می‌تواند پی‌ در پی با هر تفهم و توجه جدید و با هر التفات نوپدید دوباره شروع شود و خود را تازه کند. این را از کودکی در خود تجربه کرده‌ایم و به حس و حضور دریافته‌ایم در ذهن ما چه تداعی‌ها و آغازهای نوین و اتفاقات تازه‌ای روی می‌دهد. به مدد این سیالیت ذهن خویش است که می‌‌توانیم خود را تجدید کنیم...

صفحه‌ی 1