مری لو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قلمرو وارونه
  • 117,000 تومان
  • با تخفیف: 117,000 تومان
یاغی
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
جنگ‌سار
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
بتمن (شبگرد)
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
نجات ارداس (درخت ابدی)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

قلمرو وارونه

  • 117,000 تومان

نانرل موتسارت که با موهبت خلق موسیقی متولد شده است، تنها یک آرزو دارد: برای همیشه در خاطره‌ها بماند. ولی با اینکه تماشاگران را با نواختنش به وجد می‌آورد، امید چندانی ندارد که بتواند به آن آهنگ‌ساز تحسین‌شده‌ای که آرزویش را دارد تبدیل شود. نانرل زنی جوان است که در قرن هجدهم در اروپا زندگی می‌کند و این خود به آن معناست که نوشتن موسیقی برای بانوان ممنوع است. پدر مستبدش رک و راست به او تذکر داده است که فقط تا زمان رسیدن به سن ازدواج می‌تواند نوازندگی کند.

یاغی

  • 77,000 تومان

اسطوره را ارج نهید. نابغه را گرامی بدارید. قهرمان را بستایید. اما هرگز یاغی را دست کم نگیرید. ایدون وینگ سال‌ها زیر سایه برادرش زندگی کرده است و حتی با این که یکی از دانشجویان برجسته دانشگاهش در شهر راس آنتارکتیکا و یک مخترع نخبه است، بیشتر مردم او را تنها به عنوان برادر کوچکتر دنیل وینگ می‌شناسند. ده سال پیش، دنیل معروف به دی، پسری از خیابان‌ها، انقلابی را رهبری کرد که جمهوری آمریکا را نجات داد. اما دی دیگر آن مرد جوانی که زمانی یک قهرمان ملی بود نیست. این روزها او ترجیح می‌دهد که در خلوت خود بماند و گذشته‌اش را پشت سر بگذارد. تمام آنچه که حالا برای او اهمیت دارد این است که ایدن را در امنیت نگه دارد حتی اگر معنای آن دست کشیدن از جون، عشق زندگی‌اش باشد. در همان حال که دو برادر برای پذیرفتن شخصیت‌های جدید خود از زمان ترک جمهوری در تقلا هستند، تهدید جدیدی به فاصله‌ای که بین آن‌ها شکل گرفته است رخنه می‌کند. ایدن خیلی زود درمی‌یابد که بیش از حد در بخش تاریک شهر راس غرق شده است و حتی برادر اسطوره‌ایش نمی‌تواند او را نجات بدهد. حداقل نه به تنهایی...

جنگ‌سار

  • 52,000 تومان

هر روز میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا به جنگ‌سار وصل می‌شوند. البته جنگ‌سار برای بسیاری از کاربران محدود به بازی و سرگرمی نیست، عده زیادی در این دنیای مجازی زندگی و درآمد کسب می‌کنند. امیکا چن، هکر نوجوانی است که می‌خواهد به هر ضرب و زوری شده پولی به دست بیاورد. او در این دنیای مجازی، در ازای دریافت جایزه، خلافکارهایی را گیر می‌اندازد که غیرقانونی از مسابقه جنگ‌سار پول درمی‌آورند. امیکا به زودی تصمیم خطرناک و عجیبی می‌گیرد، او افتتاحیه مسابقه بین‌المللی جنگ‌سار را هک می‌کند و ناخواسته دستش رو می‌شود. برخلاف انتظار، خالق میلیاردر بازی از امیکا شکایت نمی‌کند، بلکه پیشنهادی وسوسه‌انگیز به او می‌دهد. پیشنهاد سفر امیکا به توکیو، شرکت در مسابقه بین‌المللی و پرده برداشتن از یک مشکل جدی امنیتی...

بتمن (شبگرد)

  • 24,000 تومان

پیش از آنکه بتمن باشد، بروس وین بود... پسری بی‌پروا که قوانین را برای دختری که می‌تواند بزرگ‌ترین دشمنش باشد، زیر پا می‌گذارد. شبگردها به ایجاد رعب و وحشت در شهر گاتهام مشغول‌ شده‌اند و بروس وین نفر بعدی در لیست اهداف آن‌هاست. ثروتمندان شهر یکی پس از دیگری مثل طعمه‌ای برای شکار در عمارت‌های خود گرفتار سیستم حفاظتی خانه‌هایشان می‌شوند. در همین حین بروس به زودی هجده سالش می‌شود و می‌تواند به ثروت خانوادگی‌اش، موسسه وین و تمام فناوری‌های جدیدی که دوست دارد، دسترسی داشته باشد. اما در مسیر رسیدن به خانه از جشن تولدش، انتخابی بدون فکر می‌کند و در نتیجه محکوم می‌شود به انجام خدمات اجتماعی در تیمارستان آرکهام، زندانی بدنام برای نگهداری خطرناک‌ترین مجرمان شهر. مدلین والاس قاتلی فوق‌العاده باهوش... و تنها امید بروس است. مدلین دختری باهوش و جذاب‌ترین بیمار آرکهام است که با شبگردها هم ارتباط دارد. دختری که فقط با بروس حرف خواهد زد. برای بروس، این دختر مثل رازی است که نیاز به کنکاش دارد، اما آیا او را راضی به گفتن رازهایش می‌کند، یا در واقع خودش است که اطلاعاتی به مدلین می‌دهد تا او شهر گاتهام را به زانو درآورد؟

نجات ارداس (درخت ابدی)

  • 35,000 تومان

کانِر، اَبِک، میلین و رولان پیش از اینکه پی ببرند هر کدامشان یک حیوان درون دارند، بچه‌هایی معمولی بودند. حیوانات دانا و قدرتمند درون آن‌ها، برایشان هدیه‌های فوق‌العاده... و البته مسئولیت‌های افسانه‌ای به ارمغان می‌آورند. این چهار نفر، سراسر اِرداس را زیر پا گذاشته‌اند و سعی کرده‌اند جلوی افراد بی‌رحم را بگیرند. آن‌ها در کنار هم خندیده‌اند، جنگیده‌اند، در نبردهای زیادی پیروز شده‌اند و برخی از دوستانشان را هم از دست داده‌اند؛ بعضی از آن‌ها حتی خودشان را هم گم کرده‌اند. حالا که این سفر رو به اتمام است، باید به مکانی بروند که در زمان گم شده‌ و با دشمنی قدیمی بجنگند که از زندانش گریخته. آن‌ها تنها یک شانس برای شکست او دارند؛ در غیر این صورت... تمام دنیا از بین خواهد رفت.

صفحه‌ی 1